LR3 engine failure, transmission failure, brake failure, hdc
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Mootor
Vastust nendele küsimustele pole.
Vene foorumis pikem arutele kannatajate ja remontijate vahel. http://lr-club.com/index.php?showtopic=34526
Juhtub enamasti suvisel ajal. Teenindused soovitavad ühte õli aga sama õli tootjad soovitavad kasutada teiste parameetritega õli.
Kuskil jooksis läbi soovitus õli vahetusel vaadata vana õlifiltrit, kas on metalli puru või ei.
Õlianalüüse teevad kõik tuntumate õlide müüjad Eestis. 45-55 EURI. vastus tuleb ca 1-2 nädalaga.
Vene foorumis pikem arutele kannatajate ja remontijate vahel. http://lr-club.com/index.php?showtopic=34526
Juhtub enamasti suvisel ajal. Teenindused soovitavad ühte õli aga sama õli tootjad soovitavad kasutada teiste parameetritega õli.
Kuskil jooksis läbi soovitus õli vahetusel vaadata vana õlifiltrit, kas on metalli puru või ei.
Õlianalüüse teevad kõik tuntumate õlide müüjad Eestis. 45-55 EURI. vastus tuleb ca 1-2 nädalaga.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Muutused mootoris
L319,L320 2.7 TDV6 Väntvõlli ja saalede vigastused 08.02.2012
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)
L319, L320 3.0 TDV6 Väntvõlli ja saalede vigastused 08.02.2012
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)
- aprillist 2013 muudetakse (optimeeritakse) õli kanalid.
Vabandan kui tõlge konarlik.
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)
L319, L320 3.0 TDV6 Väntvõlli ja saalede vigastused 08.02.2012
Mitmed modifikatsioonid:
- Saalede vahe muutus (+5 mikronit), alates VIN 656497
- jaanuarist 2013 muudetakse saalede konstruktsiooni (lukuga)
- aprillist 2013 muudetakse (optimeeritakse) õli kanalid.
Vabandan kui tõlge konarlik.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Õlid
Ma olen aastaid vene foorumi ka jälginud, See mootori probleem on hulluks läinud viimasel 3 aastal.
Mina ütleks et see kriisi tagajärg.
a. Õlitootjad hakanud mingite lisandite ja protsesside pealt kokku hoidma
b. Õli vahendajad sullerdama rohkem. Õlisid segama jne. Eestiski põllumehed ei julge mõnda õli marki enam kasutada peale seda kui paar traktori mootorit kokku jooksid.
c. Autotootjad hoiavad millegi ja teeninduse pealt kokku / Kogemus muu tuntud margi masinaga kus pihusti on siis vigane ja vahetatakse garantii korras kui ta üldse ei tööta (surnud täielikult).
d. Teenindused jätavad mõned tööd tegemata või teevad vigu
c. Teenindustes hakatud kriisiga kasutama ACEA kvalifikatsiooni järgi madalama klassiga õlisid. Enne kriisi kasutati A5/B5 klassi õlisid siis nüüd A1/B1 või A3/B3.
Land Roverid tahavad ikka head või väga head õli saada siis nad ka kestavad. Seda on juba foorumis aastaid korrutatud kõigile uutele foorumiga liitunutele.
Ise oma tööga olen täheldanud et praaki on rohkem, või on seadme näitajad lubatud tolerantsi piiri peal ja ka praak varuosi tarnitake tunduvalt tihedamini.
Mina ütleks et see kriisi tagajärg.
a. Õlitootjad hakanud mingite lisandite ja protsesside pealt kokku hoidma
b. Õli vahendajad sullerdama rohkem. Õlisid segama jne. Eestiski põllumehed ei julge mõnda õli marki enam kasutada peale seda kui paar traktori mootorit kokku jooksid.
c. Autotootjad hoiavad millegi ja teeninduse pealt kokku / Kogemus muu tuntud margi masinaga kus pihusti on siis vigane ja vahetatakse garantii korras kui ta üldse ei tööta (surnud täielikult).
d. Teenindused jätavad mõned tööd tegemata või teevad vigu
c. Teenindustes hakatud kriisiga kasutama ACEA kvalifikatsiooni järgi madalama klassiga õlisid. Enne kriisi kasutati A5/B5 klassi õlisid siis nüüd A1/B1 või A3/B3.
Land Roverid tahavad ikka head või väga head õli saada siis nad ka kestavad. Seda on juba foorumis aastaid korrutatud kõigile uutele foorumiga liitunutele.
Ise oma tööga olen täheldanud et praaki on rohkem, või on seadme näitajad lubatud tolerantsi piiri peal ja ka praak varuosi tarnitake tunduvalt tihedamini.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Nonii, uus "kasutatud" mootor tellitud. 2 nädala pärast peaks ideeliselt auto jälle sõitma saama. Vanal mootoril oli väntvõll pooleks. Pidi olema tüüpviga ning seetõttu ka mootorite hinnad tõusnud, sest neid ikka läheb. Disco 3 minu elu suurim viga Andsin omale lubaduse ja ütlen seda autole kõva häälega ka, et kui ta raisk veel peaks katki kusagilt minema, siis müün ta raisa maha.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mis massin enne siis oli?
Kas ja kui palju on antud vahetuse välbaks, kunagi, kui Renault tuli välja oma 30 000 välbaga oli nali, et koos 3 nda õlivahetusega ka saaled vaja uued visata ja tean mitmeid, kes vaatamata kõikidele kirjutistele, vahetavad ikka õli klassikalise 10 000 tagant.
Kas ja kui palju on antud vahetuse välbaks, kunagi, kui Renault tuli välja oma 30 000 välbaga oli nali, et koos 3 nda õlivahetusega ka saaled vaja uued visata ja tean mitmeid, kes vaatamata kõikidele kirjutistele, vahetavad ikka õli klassikalise 10 000 tagant.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Palju bensiini DIII tarbib? Selle mootoriga pole vast erilisi probleeme, nii et natuke suurem kulu ja parem tõmme peaks tegelikult lõpuks ikka soodsam olema?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Bensiinikas
Variant venest lugeda probleemidest bensiinimootoriga. Selliseid mootori kokku jooksmisi kui diislil pole. Peamiselt mingid andurid ja paagisisene bensiinipump.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ruumikuselt SRX nati väike jah. Ameeriklase kohta isegi juhikoht pisike. Samas on DIsco nelikveo toimimist kõvasti kiidetud, millega Tahoe, Suburban väga hiilata ei saa. Escaladel üldse selline pooli-meeni see asi, asja ajab ära, aga kindel ei saa olla, kuna kesk difrit füüsiliselt lukustada ei saa.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Palju siis neelas remont
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1