1. leht 4-st

LR3 engine failure, transmission failure, brake failure, hdc

Postitatud: R Aug 02, 2013 21:24
Postitas hevo
Ostsin 2 nädalat tagasi Disco3 ja täna ta mind juba üllatas: kiirendades lõi avarii režiimi ning armatuuris järgmised kirjad: engine failure, transmission failure, brake failure, hdc failure. Lülitades süüte välja ja uuesti süüte sisse, siis veateated kaovad kuni kiirendamiseni, siis kordub sama jama. Sõidsin koju ning jätsin auto seisma. Mõni aeg hiljem käivitasin ning 10 sek pärst suri välja. Rohkem auto enam ei käivitunud. On kellelgi mõtteid?

Postitatud: R Aug 02, 2013 23:23
Postitas Veiko Varik
Mis aku pinge on?

Edu
Veiko

Postitatud: L Aug 03, 2013 15:07
Postitas hevo
Aku on uus ja pinge ok. Diagnostika näitas viga kütusesüsteemis. Kütuse etteandepump omadega õhtal. Esindus pakkus hinnaks 1100€

Postitatud: L Aug 17, 2013 15:48
Postitas draiwer
Teadmiseks,et esindus ja ka muud pakkujad pakuvad kogu kremplit aga on võimalus vahetada vaid pumbamootor.Ise lasin veits aega tagasi selle vahetada.Võid ise tellida näiteks siit http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 3a83b67155

http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 4174b9d690

Postitatud: R Aug 30, 2013 07:52
Postitas hevo
Eile oli hea päev ja halb päev. hea päev sellepärast, et sain lõpuks oma auto kätte. Kohe mõnus oli sõita. Autole tehti esinduses suur hooldus. vahetati ära kõik rihmad, mahlad, piduriklotsid, rattalaager, rooliots ja ka vigane paagisolev kütuse pump arve oli ka suurim, mida eales olen auto hoolduse peale kulutanud 3700€, aga mõtlesin, et arvestan selle auto ostuhinna sisse, et sain siis nö "uue auto" :D. Auto on minu nimel juba 1,5 kuud, millest siis kuu aega on ta olnud esinduse aias hoolduses ja kütusepumpa oodates ehk siis ise olen temaga sõita saanud reaalselt 2 nädalat. Aga siis eile sain auto kätte. Tunne oli super. Plaan oligi kohe Tallinnast idavirumaale sõita lapsele järele. Mõeldud tehtud. Nüüd algab siis halva päeva osa: Viitna lähedal trassi peal ühtlaselt 110 km/h sõites käis ees hull ragin läbi. Alguses mõtlesin, et kas ma sõitsin millestki üle, aga siis vaatasin armatuuris olevate kellade poole ja nägin põlemas mootori tulukest ja ka aku tulukest. Kuna muusika mängis siis alguses ei saanudki aru, et mootor enam ei töötanud, aga kiirus hakkas langema ja tõmbasin tee äärde. Lülitasin muusika vaiksemaks ja tõepoolest auto mootor ei töötanud enam. üritasin käivitada, aga starteri hääl oli selline, mida ma pole eales kuulnud varem... lihtsalt üks põrin... Ehk siis mootor on omadega tuksis. Puksiir viis auto esindusse tagasi. Eks siis varsti ole teada kes ja mida valesti teinud on...

Postitatud: R Aug 30, 2013 08:02
Postitas Renek
Masendav, anna kindlasti teada mis juhtus.

Postitatud: R Aug 30, 2013 16:32
Postitas hevo
Esindus endas süüd ei näe, öeldi,et rihm ja rullikud on paigas. Väntvõll ringi ei käi. Karteris olevat leitud õli seest keti tükke. Seni on veel teadmata kas väntvõll üldse terve on. Kui on siis saab mootorit taastada, kui mitte tuleb mootor vahetada. Järgmine nädal läheb auto treilaga tõukurisse mootori remonti. Esindus hoiab käed mootorist eemal. Ühesõnaga lisa kulu kui palju. Minu esimene land rover, minu esimene diisel auto. Mõtlesin, et võtan disco3 vahelduseks ameerika bensukatele. Ilmselgelt vale otsus...

Postitatud: R Aug 30, 2013 18:19
Postitas landy
Järjekordne "õhku lennanud" 2.7 mootor siin väikesel Eestimaal. Minule teada olevalt viiamse 1,5 aasta jooksul vist neljas.
Kasuatud heas korras mootor on suht defitsiitne kaup.
Kui huvi, siis saadaval on vähemalt kolm mootorit varuosadeks, mille baasilt on ehk võimlik isegi üks töötav kokku laduda.
Imedepõld saab sind selles osas aidata.

Sulle infoks: Tõukur seda mootoreid ei remondi! (kogemus poole aasta tagusest ajast, kui keeldus ühel murega kodanikul töösse võtmast).

Kaeda emamaa romulaid

Postitatud: R Aug 30, 2013 19:54
Postitas Kalamees
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw= ... sacat=9884

Samas foorumis ka inimene kes seal kohapeal olemas. Saab ehk aidata.

Postitatud: R Aug 30, 2013 20:09
Postitas hevo
Tõukurist räägiti, et kui väntvõll on pooleks, siis ei ole mootori alumise osaga midagi peale hakata ehk siis see eeldaks mootorivahetust. Kui väntvõll jäi terveks, siis on mootor taastatav.

Postitatud: R Aug 30, 2013 20:51
Postitas Renek
Mis aasta autol se juhtus ja kui suur läbisõit

Postitatud: R Aug 30, 2013 21:28
Postitas hevo
2007 ja 154000km

Postitatud: R Aug 30, 2013 22:42
Postitas landy
Kui plokk korras, siis alumine osa on vahetatav. Eestis on seda juba vähemalt korra tehtud. (Tõsukuris remontiamtuks tunnistud masin ära remonditud ja tänase päeva seisuga sõidab.)

Postitatud: L Aug 31, 2013 11:12
Postitas Renek
4x4 community foorumis on juttu antud mootorist, miks ja kuidas kõik juhtub. Täpselt ei saanud sellest külmkäivituse anomaaliast aru, millest kõik alguse saab. Krt meie elame ju põhjamaal -20, nemad vist sellist temperatuuri näevad unes :roll: ja räägivad külmkäivitusest. Kasutajanimega HGBOSCH kirjeldab 2.7 põhiprobleemist mitmes lõigus mis võib viia mootri hävinguni ja pakub ka ennetavaid lahendusi. Soovitab õli analüüsi teha, saab teada laagrite seisukorrast, jne. Kuid eestis seda vist teha ei suudeta.

Foorumi link siin: http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... p?t=139220

Sirvides ka teisi foormumeid siis enamus selle sisuga teemasid on varasem õli vahetus ja ettenähtud õli margis kinni. Samuti soovitatakse õlipumpa vahetada ennetavalt, kuna kui surve langeb, saavad käivitamisel laagrid kannatada. Ei pidavad ainult LR-i probleem olema vaid sarnase ehitusega teistel PSA mootoritel sama teema.

Postitatud: L Aug 31, 2013 16:49
Postitas landy
Küik Eesti seni mulle teada olevalt laiali lennanud 2,7 mootorid on olnud eeinevate vigade ja tagajärgedega, seega ühest põhjust kindlasti ei ole.
Ühiseks jooneks on olnud probleemid õli, õlituse või selle puudumisega )Saalede kuivale jäämine, õlikanalite ummistumine, jne.