Hei
Vaatasin ükspäev, et auto justkui viltu. Lähemal vaatlusel selgus, et parem esimene ratas 1-2cm koopale lähemal kui vasak. Padjad tunduvad kõik korras olevat ja kompressor ka. Seistes rohkem ega vähem viltu ei vaju ja sama ka kui mootor töötab.
Mingi anduri viga? Kas saab ekraani pealt ka kuidagi andureid resettida või peaks siiski kuskile kohale minema?
Autoks siis 2006 D3
Õhkvedrustus
Ilma konpuutrita neid resetida/testida ei saa.
NB! Kui plaanid ise hankida-vahetada, siis hoidu B-varuosade eest! Need odvad andurid võid ilma külge panemate kohe ära vista.
NB! Kui plaanid ise hankida-vahetada, siis hoidu B-varuosade eest! Need odvad andurid võid ilma külge panemate kohe ära vista.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Õhkvedrustus
Võta aku juhe maha ööseks, teip ratastele külge ja vaata hommikuks tulemust.saarejaak kirjutas:Hei
Vaatasin ükspäev, et auto justkui viltu. Lähemal vaatlusel selgus, et parem esimene ratas 1-2cm koopale lähemal kui vasak. Padjad tunduvad kõik korras olevat ja kompressor ka. Seistes rohkem ega vähem viltu ei vaju ja sama ka kui mootor töötab.
Mingi anduri viga? Kas saab ekraani pealt ka kuidagi andureid resettida või peaks siiski kuskile kohale minema?
Autoks siis 2006 D3
Solenoidi klapp esimese tala küljes, oleks minu esmane pakkumine. Diso3.co.uk abiks, seal kodanik võttis süsteemi pulkadeks