Disovery 3 mootor

Kui on muresid 2004-2010 Discovery 3 -ga või 2010-2016 a. Discovery 4 -ga (L319)

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas landy »

KristjanE kirjutas:Kas seda alumise otsa purunemist ennetada ei saa?
Ainus võimalus seda vältid seda mootorit mitte omada.
Tegu on mootori disaini ja projekteerimise veaga ja selle mootori vastupidavus ie sõltu kuidagi kasutajast.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
draiwer
Unistan offroadist!
Postitusi: 63
Liitunud: R Mai 20, 2011 16:39

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas draiwer »

landy kirjutas:
KristjanE kirjutas:Kas seda alumise otsa purunemist ennetada ei saa?
Ainus võimalsu seda vältid seda mootorit mitte omada.
Tegu on mootori disaini ja projekteerimise veaga ja selle mootori vastupidavus ie sõltu kuidagi kasutajast.

Mina pakuks välja,et saab ennetada.Selleks tuleb vahetada sagedamini õli ja ainult originaali.Endal sama mootor 360 tuhat sõitnud ja vahetan õli 12-15 tuhande vahel.Olen pidanud seda autot 7a.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas landy »

draiwer kirjutas:
landy kirjutas:
KristjanE kirjutas:Kas seda alumise otsa purunemist ennetada ei saa?
Ainus võimalsu seda vältid seda mootorit mitte omada.
Tegu on mootori disaini ja projekteerimise veaga ja selle mootori vastupidavus ie sõltu kuidagi kasutajast.

Mina pakuks välja,et saab ennetada.Selleks tuleb vahetada sagedamini õli ja ainult originaali.Endal sama mootor 360 tuhat sõitnud ja vahetan õli 12-15 tuhande vahel.Olen pidanud seda autot 7a.
See, et Teil on vednud ei muud fakti kus ka iga 10.000km järel ilusti ainult Catroli õli kasutanud, hooldatud ja "vati sees" hoitud mootorid laiali lendavad. Omala ajal lendasid laiali ka alla 100.000 km sõitnud ja grantiilised mootorid.
Teil on lihtsalt õnne olnud. Tegu ei ole halva mootoriga (oma näitajatelt), tegu on lihtsalt halvsti projekteeritud/toodetud mootoriga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas martinsl »

Ausalt, ajab oksele juba see jura, mida toodad..
Mis näitaja see Castrol on?
Mis näitaja see 100tuh ls on?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas landy »

martinsl kirjutas:Ausalt, ajab oksele juba see jura, mida toodad..
Mis näitaja see Castrol on?
Mis näitaja see 100tuh ls on?
Castrol on "Factory reccomended" ja "Dealer must use" õlitootja sinna sisse ja seda on kohusttsud kasutama esindused ja ksutavad ka LR Pesa, Imedepõld ja Fulldrive.
Ma kirjutasin , et ka ALLA 100.000km sõitnud garantiilised mootorid on laiali lennanud. 100.000 km on see läbisõit mille jooksul peab LR tehas garanteerima, et mootor koos püsib.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas martinsl »

Nimetad TDV6 mootorit tabavalt ikaldumise etaloniks, mitu lehekülge pikk teema. Kasuliku infot seal pole- ei (hetkel)omajatele ega võimalikele tulevasele omanikule. Küll aga on kõvasti hirmutamist, püüdes jätta muljeid, et nii läheb ja peagi iga selle mootoriga juhtuma.
Minule jääb lihtsalt arusaamatuks, miks selle foorumi adminn, Eesti LR Klubi president ja LR varuosi müüva ja remondi/hooldusega tegelevas ettevõttes töötav inimene, selliseid postitusi teeb?
Kas pole see foorum mitte (eelkõige)LR: fännide, entusiastide, huviliste ja omanikke "kokkusaamiseks" mõeldud koht? Või mis see eesmärk on?

Tulles tagasi TDV6 juurde siis palun too välja sama ajastu(tootmisaasta 2005+) mõne teise tootja sama klassi mootor, mida võiks siis nimetada priiuseks/liidriks/eeskujuks jne.
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas Kjen »

Minu meelest on see väga tore ja vajalik teema, kus on eriti ülevaatlikult kirjas igale pruugitud autoihalejale vajalik põhitõde - ärge te jumala eest hankige pruugitud Landroverit või lausa, et ärge sõlmige pikemat liisingulepingut, kui on LR garantiiaeg.

Samas tuleb mõista ka inimesi, kes on selle vea juba teinud ja nüüd kaaluvad auto mahamüümist ja sellele tegvusele see foorumiteema tõesti kaasa ei aita.
:D
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas rauki »

Vaadates tänavapilti,on Discovereid ja Sporte ikka väga väga palju liikumas,millel enamustel peal need õnnetud 2,7 -med.....sellega võrreldes äkki ei olegi see number nii hull.
Näiteks Nissan Navara teatud aastate mudel on täpselt samasuguste probleemidega maadelnud ja see on samuti üldteada fakt....samas liigub neid ka ikkagi väga palju.
Kui keegi viitsiks maanteeametist välja uurida kui palju on reaalselt Eestis neid 2,7 mootoritega isendeid ja siis võrrelda Kristjani infoga,siis ilmselt see suhtarv on ikka marginaalne.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas DreamWalker »

rauki kirjutas:Vaadates tänavapilti,on Discovereid ja Sporte ikka väga väga palju liikumas,millel enamustel peal need õnnetud 2,7 -med.....sellega võrreldes äkki ei olegi see number nii hull.
Näiteks Nissan Navara teatud aastate mudel on täpselt samasuguste probleemidega maadelnud ja see on samuti üldteada fakt....samas liigub neid ka ikkagi väga palju.
Kui keegi viitsiks maanteeametist välja uurida kui palju on reaalselt Eestis neid 2,7 mootoritega isendeid ja siis võrrelda Kristjani infoga,siis ilmselt see suhtarv on ikka marginaalne.
Nõustun 100%
Autosid on lihtsalt niipalju et % on "õhku lennanud" isendeid ikkagi vähe - lihtsalt rohkem kui teistel markidel :roll: :mrgreen:
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
draiwer
Unistan offroadist!
Postitusi: 63
Liitunud: R Mai 20, 2011 16:39

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas draiwer »

Pisut infot uute mootorite kohta....tundub,et ikka ei kesta https://www.youtube.com/watch?v=Zexxh_3hKd0
Kasutaja avatar
Trustwork1
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Juun 03, 2018 15:45
Asukoht: Rõngu

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas Trustwork1 »

Tere.

Plaanis inglismaalt üks S-Type 2,7 V6 ära tuua mootori pärast kuid kui palju läheb maksma auto eestisse toomne Täna ja kes sellega tegeleb et la usaldusväärne kõik oleks.
Plaatimis-/hüdroisolatsiooni tööd.Parketi tööd.Fassaadi tööd.Elektrimontaazi tööd.

RezevGroup Oü.
GSM:+372 5304 2096
info.trustwork@gmail.com
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas Andruzka »

Vahetan õli 5k tagant, näha ole kaua kestab. Motul sees. Mootor muidugi disco 4 ja 3 liitrit, 180kw.
G270 & LR D4
Etnies858
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: K Juul 06, 2016 14:27
Asukoht: Tartu

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas Etnies858 »

Nii palju kui ma kuulnud nendest õhku lennanud mootoritest siis põhiliselt pool elust rasket haagist vedanud ja long life välp. Kui ikka linnas 90% ajast töristad siis 10k km lagi. Kui võrdlen enda auto mootori heli ja siin parklas mõni kõrval tiksunud siis mingi kasu on olnud vist ikka, käib maru vaikselt.
Kasutaja avatar
Andruzka
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: P Sept 29, 2019 18:47

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas Andruzka »

Nii palju kui ma kuulnud nendest õhku lennanud mootoritest siis põhiliselt pool elust rasket haagist vedanud ja long life välp. Kui ikka linnas 90% ajast töristad siis 10k km lagi. Kui võrdlen enda auto mootori heli ja siin parklas mõni kõrval tiksunud siis mingi kasu on olnud vist ikka, käib maru vaikselt.
Ise olen samale järeldusele jõudnud. Huvitav oleks teada, palju ilma haagisekonksuga autode mootoritest on vändaprobleemiga hädas olnud.
G270 & LR D4
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Disovery 3 mootor

Postitus Postitas landy »

KristjanE kirjutas: N Sept 13, 2018 23:40 Kas seda alumise otsa purunemist ennetada ei saa?
Saab ikka, tuleb valida bensiinimootoriga mudel.
Sed ilma naljata - see on ainus 100% kindel vahend mis seni leitud on.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery 3 ja 4”