Nüüd kui saabus külm siis autot käima pannes u 3-5 seki peale käivitust hakkab kompressor tööle...ja tekitab mega lärmi ja vibratsiooni.
Millest tulenev see on?
iseenesest õhkvedrustus töötab korralikult alla ei vaju lekkeid ei ole..
Aga see mürin on vaid siis kui masina käima panen.. peale seda kui masin käib pikemat aega siis tõstes või langetades kompressor tööle läheb sellist vibro sisse ei tule ega lärmi.
T: Lauri mees kellele sattunud väga probleemne discovery..proovin masina saada korda
Disco 3'el Kompressoriga probleem
Re: Disco 3'el Kompressoriga probleem
Põhjus lihtne. Külm õhk on hõredam ning ka materjalid on jäigad ja kokku tõmbunud, seega vana ning kulunud kompressor peab (töö)rõhu saavutamiseks palju rohkem tööd tegema. Kui kompressor saavutab "töötemperatuudi" siis kõik seal sees paisub ja saavautab vajaliku tiheduse.
Üks kord saabub see hetk, kuis jääbki vaid mürin ja kolin ning tulemust enam pole.
Üks kord saabub see hetk, kuis jääbki vaid mürin ja kolin ning tulemust enam pole.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Disco 3'el Kompressoriga probleem
Eks see kehtib kõigega.
Aga probleem avastatud. Jää oli tekkinud kaitsekatte vahele ja sai see eemaldatud ja asi korras!
oli tihe küll aga see tihedus oli kompressori ja kattevahel!
Aga probleem avastatud. Jää oli tekkinud kaitsekatte vahele ja sai see eemaldatud ja asi korras!
oli tihe küll aga see tihedus oli kompressori ja kattevahel!