Discovery4 küsimus
Discovery4 küsimus
Tere,
Kuna plaan hakata discovery 4 ostma ja auto isegi välja vaadatud, siis küsiks targemate käest, et mida peaks vaatama ja millega arvestama, mis tüüpvead jne. Autoks 2011a 3.0 155kw diisel.
Olen kuulnud,et disco 3 ei pea väntvõllid vastu, kas 3.0 mootoril see asi paranenud? Ühesõnaga kõik nõu ja info tere tulnud.
Ette tänades,
Mark
Kuna plaan hakata discovery 4 ostma ja auto isegi välja vaadatud, siis küsiks targemate käest, et mida peaks vaatama ja millega arvestama, mis tüüpvead jne. Autoks 2011a 3.0 155kw diisel.
Olen kuulnud,et disco 3 ei pea väntvõllid vastu, kas 3.0 mootoril see asi paranenud? Ühesõnaga kõik nõu ja info tere tulnud.
Ette tänades,
Mark
Re: Discovery4 küsimus
Sama mootor (TDV6), parendatdu versioon. Laguneb, aga hulga harvemini. Eeelmien aast Eestis vist 4..5 mootorit läks ainult laiali.
Arvestama pead krõbetate varuosahindade (valdav enamus juppe a-osad) ja kulukate korraliste hooldustega.
Muus osas tubli vedur suure haagise veoks ja turvaline ning võimekas peremaastur.
Arvestama pead krõbetate varuosahindade (valdav enamus juppe a-osad) ja kulukate korraliste hooldustega.
Muus osas tubli vedur suure haagise veoks ja turvaline ning võimekas peremaastur.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Discovery4 küsimus
Tänud vastuse eest.landy kirjutas:Sama mootor (TDV6), parendatdu versioon. Laguneb, aga hulga harvemini. Eeelmien aast Eestis vist 4..5 mootorit läks ainult laiali.
Arvestama pead krõbetate varuosahindade (valdav enamus juppe a-osad) ja kulukate korraliste hooldustega.
Muus osas tubli vedur suure haagise veoks ja turvaline ning võimekas peremaastur.
Annab miskit teha mootori osas, et paremini vastu peaks ? Kuskil lugesin, et vahetada iga 5000km tagant õli, mitte sõita hooldusvälpa täis. Autoga iseenesest kuskil offroadima ei hakka ega suur käru vedama, tuleb pigem igapäeva tavasõitudeks.
Re: Discovery4 küsimus
Ennetada pole suurt midagi, see on puhas vene rulett. ( Selle mootorion teinud raamatupidajad, mitte insenerid) Tihedam õliavehtus ehk maandab veidi riske.markkk kirjutas:Tänud vastuse eest.landy kirjutas:Sama mootor (TDV6), parendatdu versioon. Laguneb, aga hulga harvemini. Eeelmien aast Eestis vist 4..5 mootorit läks ainult laiali.
Arvestama pead krõbetate varuosahindade (valdav enamus juppe a-osad) ja kulukate korraliste hooldustega.
Muus osas tubli vedur suure haagise veoks ja turvaline ning võimekas peremaastur.
Annab miskit teha mootori osas, et paremini vastu peaks ? Kuskil lugesin, et vahetada iga 5000km tagant õli, mitte sõita hooldusvälpa täis. Autoga iseenesest kuskil offroadima ei hakka ega suur käru vedama, tuleb pigem igapäeva tavasõitudeks.
Igapäevaseks poes piima järel käimiseks natuke kulukas masin (kütuskeulu ja hooldus), aga kindlasti mugav ja turvaline.
Eestsi on Discovery 3-ga ( Disco neljaga väga sarnane konstuktsioon) olnud kaks väga rasket avariid ( masinad hävinesid täielikult) ja mõlema juhid jäid ellu.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Discovery4 küsimus
Pole need mootori ja üldse jõuülekande probleemid võõrad ka ühelgi konkurendil selles klassis.
Tihedamini õlivahetada on kindlasti mõte aga kas nüüd päris viie tuhande tagant seda tarvis teha on. Pead arvestama, et vähemalt esimene omanik on need tehase antud pikad välbad täissõitnud ja ilmselt ka järgmine(sed). Ning ilmselt on neil ka küllalt ükskõik, mis sellest autost saab peale neid.
D4 ise on väga kena disainiga ja kui veel hse luxury salong ka on siis ka väga edev seest v8 5.0 versioon väga äge, millest vingemat discot ei tule enam kunagi(see viies põlvkond on ju jube).
Tihedamini õlivahetada on kindlasti mõte aga kas nüüd päris viie tuhande tagant seda tarvis teha on. Pead arvestama, et vähemalt esimene omanik on need tehase antud pikad välbad täissõitnud ja ilmselt ka järgmine(sed). Ning ilmselt on neil ka küllalt ükskõik, mis sellest autost saab peale neid.
D4 ise on väga kena disainiga ja kui veel hse luxury salong ka on siis ka väga edev seest v8 5.0 versioon väga äge, millest vingemat discot ei tule enam kunagi(see viies põlvkond on ju jube).
Viimati muutis martinsl, E Veebr 12, 2018 12:05, muudetud 1 kord kokku.
Re: Discovery4 küsimus
martinsl on kahes asjas tuline õigus. Bensukas on riskivabam valik ning KINDLASTI enne ostu teha korralik täisdiaganostika LR Peasas või IME-s.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Discovery4 küsimus
Tänud vastajatele. Sai auto ostetud ja ka tänud Imedepõllu meestele diagnosti eest