1. leht 1-st

2.7 vs 3.0

Postitatud: K Sept 25, 2019 19:54
Postitas Silversi
Tere.

kolmeliitrine lendas VIST lõpuks laiali. Juhul kui nüüd uut mootorit vaja, siis ei saa ma päris täpselt aru mis vahe on 2.7 ja 3.0 mootoril.

Kas kellegil on reaalselt kogemust antud teemal?

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: K Sept 25, 2019 20:34
Postitas landy
1) Mõlemat mootorit on mitu erinevat versiooni/põlvkonda, iga üks neist teatud teniliste täienduste/parandustega. 2,7L versioone vist oli 2 ja 3,0L versioone 3 suuremat mudifikatsiooni.

Liasaks veel elektroonika ja turbo/pumbaga saavtatud erinevused:
According to Wikipedia:
2.7 TDV6: Single turbo: 140kw 440nm
3.0 TDV6: Twin Turbo: 155kw 520nm
3.0 SDV6: Twin Turbo: 180kw 600nm (2009 - 2011)
3.0 SDV6: Twin Turbo: 189kw 600nm (2011 - )

2)3,0L V6 on esialgse 2,7L edasiarendus.

3)veidike neist mootoristest:
https://www.autodoc.ee/info/td4-tdv6-tdv8
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... V6-vs-SDV6
https://www.disco3.co.uk/forum/topic68745.html

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: N Sept 26, 2019 20:06
Postitas Silversi
Tänan vastuse eest! Jätsin oma esialgses postituses täpsustamata oma huvi just mootorite erinevuse ploki ning muu raudvara osas sh. väntvõllide erinevused, plokikaante erinevused.

Ehk siis kas 2.7d ja 3.0d plokid, väntvõllid ja muu raud on samad?

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: N Sept 26, 2019 21:03
Postitas moilo
Tere,

Erinevad on nii plokk, kolvid, väntvõll kui kepsud. Saaled on samad. Kolvikäik on erinev ja kolvi diameeter on erinev samuti. Plokikaaned on vist samad. Aga samas nendega ei juhtu suurt midagi. Tean ühte Sporti kuhu pandi 3,0 mootori asemele 2,7. Midagi oli vaja ümber ehitada seoses karterituulutusega ja turbo õli tagadivooludega (2,7 on ühe ja 3,0 kahe turboga Land Roveri peal). Väidetavalt muus osas sobis ja toimis. Minu arvates see küll mõistlik idee ei ole.

Lear

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: N Sept 26, 2019 22:11
Postitas landy
2,7L ja 3,0L on tehnilislet üsna erinevad nagu eelpoolkirjas. On väga vähe juppe, mis ühilduvad.
TDV8 on TDV6 sugulane, saaled samad. Kuna V8 jaoks saalekompleket eei müüda eraldi, oleme müünud Tdv6 saaled sisse.

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: N Sept 26, 2019 22:43
Postitas moilo
Tere taas.
Erinevused 2,7 ja 3,0 mootoritel puudutavad peamiselt kõike mootorit ümbritsevat. Mootoris sees on erinevused tingitud kolvikäigu ja diameetri erinevusest. Põhimõtteliselt on tegu siiski sama mootoriga. Enamus detaile on samad, kuid plahvatavad need mootorid enamasti väntvõlli piirkonnas. Ka plokk on tavaliselt tuksis. Ja need detailid on tõesti erinevad, kuigi väga sarnased. Erinevuse tuvastamiseks on vaja mõõteriistasid, visuaalselt vahet ei tee. Olen mõlemat mootorit korduvalt lahanud.

Lear

Re: 2.7 vs 3.0

Postitatud: T Okt 01, 2019 11:23
Postitas Silversi
https://apexautoparts.co.uk/rebuild-kit ... -parts-kit

Leidsin netiavarustest sellise pakkumise. Kas keegi oskab kiita või laita antud komplekti ?

Parts Included With Brands

2 X Head Gasket : Victor Reinz
1 X Front Seal : Victor Reinz
2 x Timing Chain Kit : Apex Auto Parts
1 X Rear Seal : Corteco
2 X Cam Seals : Corteco
1 X Main and Big End Bearings : TDC
1 X Oil Pump : Auto Pump
1 X Crankshaft: Apex Auto Parts