Disco 4 käigukasti õli
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 7
- Liitunud: K Aug 29, 2012 15:42
- Asukoht: Haapsalu/Hiiumaa
Disco 4 käigukasti õli
Tere,
Lugesin kuskilt, et Disco 4 käigukasti õli on eluaegne. Kas see ka reaalselt nii on ??
Kunagi kuulsin, et WV DSG kasti õli "oli" ka eluaaegne aga nüüd on juba soovituslik intervall 60 000 km.
on keegi targem ?
Lugesin kuskilt, et Disco 4 käigukasti õli on eluaegne. Kas see ka reaalselt nii on ??
Kunagi kuulsin, et WV DSG kasti õli "oli" ka eluaaegne aga nüüd on juba soovituslik intervall 60 000 km.
on keegi targem ?
Re: Disco 4 käigukasti õli
Tehase hooldevälp näeb ette nii manuaal-kui automaatakstil iga 200.000km ( või koos mootori vahetusega sõltuvalat kumb enne saabuab)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: Disco 4 käigukasti õli
Igasugune "eluaegne" - või "lifetime" õlivälp tähendab et tootja arust "kui on aeg õli vahetada" on sõiduki eluiga juba läbi ja aeg salongist uus endale
soetada
Reaalsus on see et kui uut pilli liisingusse ei tihka võtta siis vaheta õli ära ja loodetavasti tuleb veel palju muretuid kilomeetreid.
Kui ma saaks igakord euro kui automaatkasti õlivahetus on "üle lastud" oleks ma rikkaim inimene maailmas
/EDIT/ Kui jah pole "teada" või pikalt tegemata kasti õlivahetus siis soovitaks teha 2x... Vahetus - cirka 1000km sõitu ja uuesti.
Siis on nö "läbipesu" tehtud. - See on minu isiklik arvamus (ma pole mehhanik/lukksepp!)
"Dünaamiline" kasti õlivahetus - noh ma pole ühtegi head sõna kuulnud ainult kiunu aga ma enamasti "vanakooli" automaatidega kokku puutunud
ja need on pisut vastupidavamad vast õlivahetuse "üle laskmisele".
Üldiselt kiputakse õlivahetusse kui on juba miskid "anomaaliad" või probleemid kastidega ja siis ei pruugi enam ei tava/ei dünaamiline ei misiganes vedeliku vahetus aidata ja eks sealt see kiun tulebki
soetada
Reaalsus on see et kui uut pilli liisingusse ei tihka võtta siis vaheta õli ära ja loodetavasti tuleb veel palju muretuid kilomeetreid.
Kui ma saaks igakord euro kui automaatkasti õlivahetus on "üle lastud" oleks ma rikkaim inimene maailmas
/EDIT/ Kui jah pole "teada" või pikalt tegemata kasti õlivahetus siis soovitaks teha 2x... Vahetus - cirka 1000km sõitu ja uuesti.
Siis on nö "läbipesu" tehtud. - See on minu isiklik arvamus (ma pole mehhanik/lukksepp!)
"Dünaamiline" kasti õlivahetus - noh ma pole ühtegi head sõna kuulnud ainult kiunu aga ma enamasti "vanakooli" automaatidega kokku puutunud
ja need on pisut vastupidavamad vast õlivahetuse "üle laskmisele".
Üldiselt kiputakse õlivahetusse kui on juba miskid "anomaaliad" või probleemid kastidega ja siis ei pruugi enam ei tava/ei dünaamiline ei misiganes vedeliku vahetus aidata ja eks sealt see kiun tulebki
Viimati muutis DreamWalker, T Mär 24, 2020 20:41, muudetud 3 korda kokku.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: Disco 4 käigukasti õli
60-80tuh on optimaalne.
Kui praegu kõik käib sujuvalt aga seal nüüd näiteks kunagi õli vahetatud pole ja 200+ ekraanil siis võib peale õlivahetust päris jube jõnks-tõnks-kolks tulemus olla ka peale 2-3tuh sissesõidu perioodi. Ei pea nii minema aga arvesta ka selle variandiga ja ära usu neid “kliendid meist” jutte, kus dünaamiline õlivahetus justkui mingi imevigur on.
Kui praegu kõik käib sujuvalt aga seal nüüd näiteks kunagi õli vahetatud pole ja 200+ ekraanil siis võib peale õlivahetust päris jube jõnks-tõnks-kolks tulemus olla ka peale 2-3tuh sissesõidu perioodi. Ei pea nii minema aga arvesta ka selle variandiga ja ära usu neid “kliendid meist” jutte, kus dünaamiline õlivahetus justkui mingi imevigur on.
Re: Disco 4 käigukasti õli
Käisin just D3 Kadrina Hõbenooles dünaamilist õlivahetust tegemas. Läbisõit on 123000. Mul oli paar väikest probleemi ja need kadusid ära. Siin on rohkem juttu: https://www.youtube.com/watch?v=EpgqOCtWonk
Re: Disco 4 käigukasti õli
Proovin kuidagi seletada. Vahest oli nii, kui väikesel kiirusel lasin gaasipedaali lahti, läksid mootori pöörded maha ja vedu kadus ära. Kui uuesti gaasi vajutasin tuli 1500 pöörde pealt vedu kolksuga järgi. Nüüd on vabaga sõites pöörded 1200 peal ja käik ilusti sees. Samuti oli järsemal pidurdamisel mõnikord tunda kuidas juba seistes viimane käik jõnksuga allapoole tuli. Lühitest ja koormustest viga arvutis ei näidanud. Võta nüüd kinni kas viga oli õlitasemes või paksemas õlis aga käigu osa töötab hetkel sujuvamalt küll.
Re: Disco 4 käigukasti õli
Hõbenooles pandi sisse sellise spetsifikatsiooniga õli:
ATF G055005 83220142516 6HP, mida iganes see siis tähendab või tootja on?
Filter oli 6HP26A61/32A
Järgmiseks õlivahetusvälbaks pandi 80 000 km.
ATF G055005 83220142516 6HP, mida iganes see siis tähendab või tootja on?
Filter oli 6HP26A61/32A
Järgmiseks õlivahetusvälbaks pandi 80 000 km.
G270 & LR D4