Tere!
Viimase paari tuhande km-ga on tekkinud kiirusest sõltuv undamine. Esimese hooga meenutab rehvide või rattalaagri müra. Tahaks esialgu ise põhjusele jälile saada enne kui töökotta minna. Müra on siis kiirusest sõltuv, algab ca 30 km/h, eriti tüütu on maanteekiirustel, suurematel juba hakkab kaduma. Paremale keerates müra kaob, samas on parema poole rattalaagrid vahetatud. Otse ja vasakule sõites on ühtlane. Müra tuleb pigem tagasillast või keskelt, eest mitte. Mootori pöörded ja gaasi andmine/lahti laskmine heli ei mõjuta, ainult rataste või mingi veosüsteemi osa pöörlemiskiirus. Lappasin rehve ka ringi, eriti midagi ei muutunud. Käega loksutades rattalaagrid ei logise.
Ideid?
D3 undab: laagrid või rehvid või muu?
Re: D3 undab: laagrid või rehvid või muu?
Kardaani (pukki) oled kontrollinud? need suervad maha.
Võimalik ka taga diferentsiaali kulumine ja need on aeg-ajalat osta saanud ( vaata ka difri õlis on metalli jääke)
Võimalik ka taga diferentsiaali kulumine ja need on aeg-ajalat osta saanud ( vaata ka difri õlis on metalli jääke)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: D3 undab: laagrid või rehvid või muu?
Nii, undamise põhjus oli vasak tagumine rattalaager. Vaikus majas nüüd
Loksu laagris ei olnud, pigem kerge krudin , mida rattast keerates tunda ei olnud. Ehk aimu sai alles siis, kui jupid autol küljest võetud ja rummu ringi ajada käega.
Loksu laagris ei olnud, pigem kerge krudin , mida rattast keerates tunda ei olnud. Ehk aimu sai alles siis, kui jupid autol küljest võetud ja rummu ringi ajada käega.