D4 rool vibrab
D4 rool vibrab
Tere,
Säherdune mure, et D4ja rool pidurdades vibrab - linnakiirustel ei saa nagu arugi, aga maanteel täitsa tugevalt tunda. Ja kui mõni aeg nii sõita, siis ajab rehvid ka tasakaalust välja ja võtab püsiva vibra sisse. Vahetatud nii esimesed kui tagumised pidurikettad ja klotsid, käidud kolm korda tasakaalustamas (enne ja pärast ketaste vahetusi), aga ei miskit. Tasakaalustamise järgselt mõni aeg kestab, kuid paar pikemat sõitu ja mõned tugevamad pidurdused ning hakkab tsirkus uuesti pihta. Mis see järgmine asi võiks olla, mille korrashoidu kontrollida? Ehk on kellelgi kogemusi?
Taavi
Säherdune mure, et D4ja rool pidurdades vibrab - linnakiirustel ei saa nagu arugi, aga maanteel täitsa tugevalt tunda. Ja kui mõni aeg nii sõita, siis ajab rehvid ka tasakaalust välja ja võtab püsiva vibra sisse. Vahetatud nii esimesed kui tagumised pidurikettad ja klotsid, käidud kolm korda tasakaalustamas (enne ja pärast ketaste vahetusi), aga ei miskit. Tasakaalustamise järgselt mõni aeg kestab, kuid paar pikemat sõitu ja mõned tugevamad pidurdused ning hakkab tsirkus uuesti pihta. Mis see järgmine asi võiks olla, mille korrashoidu kontrollida? Ehk on kellelgi kogemusi?
Taavi
Re: D4 rool vibrab
Tere,
Kas veljed on originaalid? Kui mitte siis soovitan kontrollida kas keskavad ei ole mitte liiga suured.
Kas veljed on originaalid? Kui mitte siis soovitan kontrollida kas keskavad ei ole mitte liiga suured.
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: D4 rool vibrab
Velje rant äkki ära kulundu ja rehv liigub veleje päöial.
Uuemetel LR-ide velgede siseservad kipuavd kangesti kiiresti ära kuluma.
Uuemetel LR-ide velgede siseservad kipuavd kangesti kiiresti ära kuluma.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: D4 rool vibrab
Proovida teha saja pealt paar korda äkkpidurdused nulli, sama asi oli, vaatamata sellele, et uued klotsid ja kettad läksid alla. Aitas, nüüd korras.
edit:
Samas võivad ka kettad olla uuesti kõverad, palju pole vaja, et need kõveraks läheks, piisab korra kuumade ketastega lombist läbi sõita.
edit:
Samas võivad ka kettad olla uuesti kõverad, palju pole vaja, et need kõveraks läheks, piisab korra kuumade ketastega lombist läbi sõita.
G270 & LR D4
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 rool vibrab
Minul olid põhjuseks rehvid.
Kunagi sai uued odavama otsa suverehvid ostetud ning mure oli sarnane.(pidurdades oli vibra sees ning lõpuks vajasid rehvid ka keskmisest tihedamalt tasakaalustamist )
Rehvid kulusid ebaühtlaselt ning see tekitas ka vibra.
Kunagi sai uued odavama otsa suverehvid ostetud ning mure oli sarnane.(pidurdades oli vibra sees ning lõpuks vajasid rehvid ka keskmisest tihedamalt tasakaalustamist )
Rehvid kulusid ebaühtlaselt ning see tekitas ka vibra.
Re: D4 rool vibrab
Kena õhtut!
Suur tänu mõtete ja ettepanekute eest! Rehvid on (hetkel) korralikud ja vähe "tõsisema" mustriga (goodyear duratrac 255/55r19) ning veljed originaalid. Esimesed kettad vahetati lrhooldus.ee meeskonna poolt, tagumised imedepold.ee meeskonna poolt ja nende meeste töö kvaliteedi osas kahtlusi ei ole.
Teen selle äkkpidurduse katse läbi, näis mis saab. Ei mäleta täpselt, millal mure algas, aga kuri kahtlus on, et pärast (läänemaal) lompides trampimist (kuigi kettad said vahetatud pärast seda). Kui ei aita, siis tuleb teha ehk ka "väike" rehvivahetus ja vaadata, mis muutub. Ja kui see ka ei aita, siis ...
Igatahes, suured tänud kaasa mõtlemast ...
Taavi
Suur tänu mõtete ja ettepanekute eest! Rehvid on (hetkel) korralikud ja vähe "tõsisema" mustriga (goodyear duratrac 255/55r19) ning veljed originaalid. Esimesed kettad vahetati lrhooldus.ee meeskonna poolt, tagumised imedepold.ee meeskonna poolt ja nende meeste töö kvaliteedi osas kahtlusi ei ole.
Teen selle äkkpidurduse katse läbi, näis mis saab. Ei mäleta täpselt, millal mure algas, aga kuri kahtlus on, et pärast (läänemaal) lompides trampimist (kuigi kettad said vahetatud pärast seda). Kui ei aita, siis tuleb teha ehk ka "väike" rehvivahetus ja vaadata, mis muutub. Ja kui see ka ei aita, siis ...
Igatahes, suured tänud kaasa mõtlemast ...
Taavi
Re: D4 rool vibrab
Lisaksin niipalju, et alati tasub ka kontrollida töö üle, sõltumata, kes selle teinud on-juhtub ka paremates peredes. Oluline on, et pidurisuport ei jääks peale ja liiguks vabalt. See võib ka põhjustada vibra sõidu ajal.
G270 & LR D4
Re: D4 rool vibrab
Lõpplahendus: sai lrhoolduses lastud asja põhjalikumalt uurida (pärast rehvivahetust ja äkkpidurdusi) ja põhjus käes - parempoolne esiratta laager kulunud (väike loks/lõtk sees) ja ketas (uus) sai pihta. Sai tehtud vajalikud tööd ning nüüd pidurdades kõik tip-top.
Taavi
Taavi
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu