1. leht 1-st

VM diisli pihusti avanemise rõhk

Postitatud: K Okt 14, 2009 07:46
Postitas suhkrupeet
Tervist!

Kas keegi oskab ütelda kui suur on VM (2500cc) diislil pihusti avanemise rõhk?

Postitatud: K Okt 14, 2009 18:36
Postitas landy
Kahjuks ei liigu selle mootori kohta LR inimeste hulgas just eriti palju tehnilist infot.
Ka minu andmepank on tühi.

Postitatud: K Okt 14, 2009 18:57
Postitas tt
autodata näitab RRC -l 2.4 diislit 1986-92, 2393 cm3
engine code HR492H1
pihusti avamise rõhk uuena 150-159 bar , kasutatuna 135-142bar

Postitatud: K Okt 14, 2009 21:44
Postitas RV8
Võib olla aitab asjaolu, et seda mootorit kasuttai Ford Scorpiol, Crysler Voygeril ja veel kuskil. Vist oli olemas isegi Cherokee D versioon selle mootoriga. Väga ebatyypiline mootor LR puhul, v.osad äärmiselt ebasõbralike hindadega.

Postitatud: N Okt 15, 2009 01:43
Postitas landy
VM diiselmootor on hea hetkeni, kuniks ta katki läheb. Peale seda vaid peavalu! Selle remont on rahakoti hukatus.

Ehk saad siit abi:
http://www.landyzone.co.uk/lz/f10/vm-diesel-57768.html
http://ccgi.vmspecialists.plus.com/rele ... 660452cc47
http://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines

Postitatud: N Okt 15, 2009 14:59
Postitas Rein
Seda oli veel Alfa Romeo, Fiat Croma peal. Eks mure on see ka, et mootri juppide mõõtudes on vahe sees. Ära võtad ühe mõõduga tihendi, aga kui tellid, siis mitte ühegi kataloogi järgi ei leia sellist mõõtu tihendit, mis autol küljes oli. See puudutab konkreetselt Chrysler Voyageri tagaumist väntvõlli otsa tihendit.

Postitatud: N Okt 15, 2009 15:43
Postitas landy
Õnneks on RRC peale ka 200Tdi ja 300Tdi mootoreid pandud, kuid neid autosid liigub turul vähe.
Need on üsna väärt isendid ja tagavad muretu sõitmise kaua-kaua.

Postitatud: N Okt 15, 2009 20:22
Postitas Rein
Olen neid saksa poolt ikka tsekanud, aga ikka suht rääbakad ja kallid. Võrreldes Disco ühtedega :)

Postitatud: L Okt 17, 2009 08:58
Postitas suhkrupeet
Eks käivad endalgi mõtted, et kunagi võiks sinna mingi kobedama mootori panna. Kuid esialgu kui otsest põhjust ei ole siis hoian ikka seda vm nuia elus. Pihustiotsad maksid 275krooni tükk mis iseensest ei olegi teabmis kallis hind. Nüüd tuleb nad lihtsalt ära vahetada.

Aitäh vastajatele,


Taavi

Postitatud: L Okt 17, 2009 21:00
Postitas RV8
Selle vm mootori modifikatsioone on palju jah. Näiteks osadel on gaasijaotus hammasrihmaga ja osadel hammsratastega lahendatud. ma tegelikult kaaluks üldse olemasoleva VM i asendamist 200/300 tdiga, isegi kui viimane remonti vajab. Kõik se tingimusel, kui seda RRCl t on vaja ilmtingimata elus hoida.

Postitatud: P Okt 18, 2009 10:31
Postitas landy
Peetri (RV8) juttu tasub tõsiselt võtta. Kui VM-hakkab tulevikus osta saamise märke näitama, siis tasub remondi raha asemel 200/300 tdi mootori ostu raha koguma hakata. VM-i võid heal juhul hiljem kuhugi varuosadeks maha müüa.

Postitatud: E Okt 19, 2009 13:40
Postitas suhkrupeet
mis hinnaga tdi200/300 mootorid üldiselt müügis on ?

Postitatud: T Okt 20, 2009 17:27
Postitas tai
kui vahetama hakkad siis pane ikka 300. Inseneril peaks neid vedelema kysi temalt.