VM diisli pihusti avanemise rõhk

Kui muresid 1970-1996a. Range Rover'iga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

VM diisli pihusti avanemise rõhk

Postitus Postitas suhkrupeet »

Tervist!

Kas keegi oskab ütelda kui suur on VM (2500cc) diislil pihusti avanemise rõhk?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kahjuks ei liigu selle mootori kohta LR inimeste hulgas just eriti palju tehnilist infot.
Ka minu andmepank on tühi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

autodata näitab RRC -l 2.4 diislit 1986-92, 2393 cm3
engine code HR492H1
pihusti avamise rõhk uuena 150-159 bar , kasutatuna 135-142bar
Pilt
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Võib olla aitab asjaolu, et seda mootorit kasuttai Ford Scorpiol, Crysler Voygeril ja veel kuskil. Vist oli olemas isegi Cherokee D versioon selle mootoriga. Väga ebatyypiline mootor LR puhul, v.osad äärmiselt ebasõbralike hindadega.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

VM diiselmootor on hea hetkeni, kuniks ta katki läheb. Peale seda vaid peavalu! Selle remont on rahakoti hukatus.

Ehk saad siit abi:
http://www.landyzone.co.uk/lz/f10/vm-diesel-57768.html
http://ccgi.vmspecialists.plus.com/rele ... 660452cc47
http://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Seda oli veel Alfa Romeo, Fiat Croma peal. Eks mure on see ka, et mootri juppide mõõtudes on vahe sees. Ära võtad ühe mõõduga tihendi, aga kui tellid, siis mitte ühegi kataloogi järgi ei leia sellist mõõtu tihendit, mis autol küljes oli. See puudutab konkreetselt Chrysler Voyageri tagaumist väntvõlli otsa tihendit.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Õnneks on RRC peale ka 200Tdi ja 300Tdi mootoreid pandud, kuid neid autosid liigub turul vähe.
Need on üsna väärt isendid ja tagavad muretu sõitmise kaua-kaua.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Olen neid saksa poolt ikka tsekanud, aga ikka suht rääbakad ja kallid. Võrreldes Disco ühtedega :)
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas suhkrupeet »

Eks käivad endalgi mõtted, et kunagi võiks sinna mingi kobedama mootori panna. Kuid esialgu kui otsest põhjust ei ole siis hoian ikka seda vm nuia elus. Pihustiotsad maksid 275krooni tükk mis iseensest ei olegi teabmis kallis hind. Nüüd tuleb nad lihtsalt ära vahetada.

Aitäh vastajatele,


Taavi
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Selle vm mootori modifikatsioone on palju jah. Näiteks osadel on gaasijaotus hammasrihmaga ja osadel hammsratastega lahendatud. ma tegelikult kaaluks üldse olemasoleva VM i asendamist 200/300 tdiga, isegi kui viimane remonti vajab. Kõik se tingimusel, kui seda RRCl t on vaja ilmtingimata elus hoida.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Peetri (RV8) juttu tasub tõsiselt võtta. Kui VM-hakkab tulevikus osta saamise märke näitama, siis tasub remondi raha asemel 200/300 tdi mootori ostu raha koguma hakata. VM-i võid heal juhul hiljem kuhugi varuosadeks maha müüa.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
suhkrupeet
Unistan offroadist!
Postitusi: 72
Liitunud: T Okt 13, 2009 21:24
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas suhkrupeet »

mis hinnaga tdi200/300 mootorid üldiselt müügis on ?
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

kui vahetama hakkad siis pane ikka 300. Inseneril peaks neid vedelema kysi temalt.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Classic”