Tere-tere. Probleem.

Kui muresid 1970-1996a. Range Rover'iga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Tere-tere. Probleem.

Postitus Postitas Kult »

Tere kaassoltlastele.
Ma ise elan Londonis ja praegu on 4 Landy/Rangie. Ehk siis on olnud 2 3-e ukselist discot ja praegu on teine RRC.
Panen oma mure ka kohe siia. Tegu muidu 200 tdi masinaga manuaal kastiga. Esimene kardaan eemaldatud paar kuud tagasi. Tana toolt koju soites hakkas kuskilt vahekasti juurest mingit vaikset kolinat tulema(nagu midagi oleks lahti vms), aga ainult siis kui vedu taga ei ole, ehk siis kui gaasi jargi anda voi niisama veereda. Taga differ paistab korras olevat, taga kardaaniristid ei loksu ka. Kas on kellegil mingeid soovitusi, et mis voiks viga olla ja kas kannatab soita veel voi laguneb kohe laiali.

Kuldar.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Pideva nelikaveoga autol ilma esikrdaanita sõitmine on üsna kuritegelik tegevus oma auto vaheksti suhetes. Sa tapad lihtsalt oma vahekasti ära kesk differ pidevalt lukus ringi sõites.
Võimlik, et oled tagumistele kardaani nuutidele,või keskdifrile liiga teinud.

P.S. Äkki tuleksid meile järgmine nädal siia külla:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3774
Saaksime su muresid näost näkku või otse auto kõrval arutada.
Meil on oma ala spetialist kaasas.
Viimati muutis landy, P Juul 10, 2011 21:34, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

landy kirjutas:Pideva nelikaveoga autol ilma esikrdaanita sõitmine on üsna kuitegelik tegevus oma auto vaheksti suhetes. Sa tapad lihtsalt oma vahekasti ära kesk differ pidevalt lukus ringi sõites.
Võimlik, et oled tagumistele kardaani nuutidele,või keskdifrile liiga teinud.

P.S. Äkki tuleksid meile järgmine nädal siia külla:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3774
Saaksime su muresid näost näkku või otse auto kõrval arutada.
Meil on oma ala spetialist kaasas.
Tanan pakkumast. Tundub nagu keskdiffer siis(oli mingi lootus et akki on midagi lahti voi miskit lihtsat).
Kui see oleks auto ainuke probleem siis ma uuriks selle parandamist lahemalt, aga neid muid probleeme on palju. Ja ainuke moistlik lahendus minu jaoks oleks auto vanametalli viia. Ainuke hea asi on 200tdi mootor selle pilli kuljes. Iseasi kas ma viitsin mootorit maha votta.
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Tulemus kaes, 20 meetrit enne kui koju joudsin laks tagumine differ labi. Selle vahetamine polegi teab kui hull asi ja asi ise ei maksa ka palju. Eks nais mis saab.
Vahemalt oli luhike maa koju lukata.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Sellegi poolest, tule meie "stand"-i vaatama!
Tore oleks lobiseda ja ehk sinu autotki pärast lähemalt uudistada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Pakkumine hea, aga ma ise lahen Eesti nadalalopus ja ma arvan et auto on selleks ajaks juba juppideks lastud, kahjuks(rahalises mottes on see koige oigem tegevus). Mis siin ikka muud, tuleb hakata uut otsima ebay-st(300 tdi soft dash kui hasti laheb). Kui on haigus kuljes, ega siis enam lahti saa. :lol:

Kuldar.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kult kirjutas:Pakkumine hea, aga ma ise lahen Eesti nadalalopus ja ma arvan et auto on selleks ajaks juba juppideks lastud, kahjuks(rahalises mottes on see koige oigem tegevus).
Kuldar.
Kas läheb täiega metallipressi või tõstad premad palad (mootor, kastid, veljed jne) maha?
Palju sihukeses korras RRC romuks müümise eest raha ka antakse sealmail?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

landy kirjutas: Kas läheb täiega metallipressi või tõstad premad palad (mootor, kastid, veljed jne) maha?
Palju sihukeses korras RRC romuks müümise eest raha ka antakse sealmail?
Ma arvan et laheb taiega metalli miinus veljed ja towbar. Saab vast Ŗ300. Ei viitsi mootorit maha votta, esiteks too votab aega ja palju raha keegi ikka annab 220k miili soitnud mootori eest.
Ma ise maksin Ŗ600 septembris ja teinud umbes 25000 km enam vahem muretult. Peale diisli( ja tasuta saadud kasutatud toiduoli, mis sai labi soki filtreeritud ja otse paaki) ja veepumba( 2 nadalat tagasi) pole rohkem kulutanud.
Kasutaja avatar
Villis21
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Veebr 02, 2010 17:23
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Villis21 »

Kult kirjutas:
landy kirjutas: Kas läheb täiega metallipressi või tõstad premad palad (mootor, kastid, veljed jne) maha?
Palju sihukeses korras RRC romuks müümise eest raha ka antakse sealmail?
Ma arvan et laheb taiega metalli miinus veljed ja towbar. Saab vast Ŗ300. Ei viitsi mootorit maha votta, esiteks too votab aega ja palju raha keegi ikka annab 220k miili soitnud mootori eest.
Ma ise maksin Ŗ600 septembris ja teinud umbes 25000 km enam vahem muretult. Peale diisli( ja tasuta saadud kasutatud toiduoli, mis sai labi soki filtreeritud ja otse paaki) ja veepumba( 2 nadalat tagasi) pole rohkem kulutanud.
Terekest!
ma arvan et kui sa selle masina eesti koos endaga tooksid siis siin oleks varuosaostjaid küllaga.
mul oleks näiteks kõiki tulesid vaja ja tegelikult ei teeks paha terve auto doonoriks osta.
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Postitus Postitas Kult »

Villis21 kirjutas:
Terekest!
ma arvan et kui sa selle masina eesti koos endaga tooksid siis siin oleks varuosaostjaid küllaga.
mul oleks näiteks kõiki tulesid vaja ja tegelikult ei teeks paha terve auto doonoriks osta.
Masin laks myygigks juba, ostsis keegi kes votab mootori maha ja ylejaanud siis metalli. Soit Eesti ka maksab ja siis voiks juba liikuva masina tuua. Oleneb kui palju on raha doonori peale kulutada enam-vahem korras rangie ja soit Eesti laheb mingi Ŗ1K.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Classic”