RRC`ut ostes.

Kui muresid 1970-1996a. Range Rover'iga

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

RRC`ut ostes.

Postitus Postitas daphne »

Foorumit lugedes selub, et nii mõnigi mees oskab selle masina eripäradest rääkida ja kuna ma otseselt oma küsimustele vastuseid ei leidnud siis võiks ju selline teema siiski olla!

natuke sellest mis mind vaevab: kuna elu Norra mind viinud ja kahjuks Eesti reg.nr. diskoga liikumine seal natuke ohtlikuks muutus olin sunnitud diskost loobuma ja nüüd pilk Norras müügil olevatel LR.
Kuna eluolu Norras teeb omad korrektuurid minu masinavalikul siis silma jäänud RRC ja bensiini kooslus. Metsa seal suht vähe lastakse ja pikemaid otsi RRC vähe muhedam kulgeda! Kuid kui vaba aeg pildistama või kalale lubab minna siis classic peaks peale pisikesi modifikatsoone piisavalt mees olema et mind sinna viia. :twisted:


Millist mootorit eelistada? . . . ise vaatan 3.9 mootori poole pigem aga kuulaks/loeks hea meelega targemate nõuandeid soovitusi.

Mis on selle mootori õrnad küljed ja mida ostul jälgida?

Ja kuidas on lood gaasiseadme paigaldusega? . . . mõtted keerlesid paagi ümber mis peaks sobima tagavararatta asemele kuid mis väljavaated on siis tagavararatta paigutamisel väljapoole.

Samuti mida kere juures jälgida? . . . teadatuntud kohad diskost oskan vaadata kuid äkki midagi kohe mida ükski diskomees :D ei tea.

hetkel selline silmapiiril.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31745007

tänudega ..
3 x D 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

3,9i V8 on veidi ökomnoomsem ja jupi töökindlam, kui 3,5 karpadega versioon. Mootori plokk sama kui kõigil V8-tel. Gaas annab olulise rahalise säästu, kuid röövib ballooni näol jupi pakiruumist. Varurattale müükse mitemsugusid väliseid kandureid.
Kere poolet pöörta tähelepanu tagumistele luukidele, sest need (eriti ülemine) kipuvad kangesti ära ussitama. Samuti tasub raami ja põhja tagumine ots piidlemist.

Suurim V8 "guru" on meil ju Hr. Utkin e. RV8. tema oskab mootori nõrku ja tugevaid kohti hästi kirjeldada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Raigo R »

Gaasiseade tasub ära vaid siis,kui pidevalt pikki otsi sõita,sest kui suurem osa sõidust toimub linnas lühikeste juppide kaupa,siis gaas ei hakkagi tööle. Kaalusin ise ka gaasiseadet,aga selle hind ja paigaldus minu läbisõidu juures ei tasu ära.
See ju päris ok isend,see väike korrosiooniuss on normaalne,vaid pisut iluravi tahab,tagaluuk on kõigil neil suht nadi,kuid ravitav.
Mul 180 tuh. sõitnud,töötab kui kell.
Mis probleem on eesti numbriga autoga?
3xRRC
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Enne jäi kuidagi kahe silma vahele, et see ju uuendatud nn "pehme sisuga" ja VOGUE SEI varustusarmega täsi luks pill.
Selle võid hiljem Eestisse tuua, viskad 300Tdi vahele ja kõik ( v.a. Inseneer) lähevad kadedusest roheliseks. Samas 1987 ei saa see kuidagi olla, pigem 94- 97 vahemikus tehtud.
VIN kood annaks selguse:
http://www.roverparts.com/How_to_Identify_Rover.cfm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/identify.htm
http://www.roverholic.com/how-identify- ... er-64.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

eesti nr. probleem see, et ma kogu perega seal ja alaline elanik ning seetõttu peaksin ka auto registreerima seal aga kui natuke asja uurisin siis selgus, et küsivad ligi 75000.- Nok tolli + aastamaks + veel sada erinevat maksu.. Kui jätkan eesti autoga ja vahele jään siis võtavad lihtsalt käest ning ainus viis tagasi saada on maksta tollimaks jne.
3 x D 1
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

kuna tuleb ette ka pikki vahemaid (ka mägedes) siis kardan, et 300tdi pole päris see..
3 x D 1
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Raigo R »

Õige arusaamine asjast-tõeline asi on ikka v8,kuigi mõnikord tuleb bensujaamas pisar silma,aga see hääl,mis sumpsist tuleb kompenseerib ruttu selle seisundi.Loomulikult on bensukas ka väga palju erksam,kiirendus hea,möödasõit ohutum.Sihuke auto elab tuumasõja ka üle.
3xRRC
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Selle kuulutuse piltide järgi otsustades võiks auto aastaarvuks olla 1994.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

jah .. raam on siis 1987 mis on renoveeritud ja peale asetatud 1995 a. EFI vouge SEi

nagu asjast aru sain.
3 x D 1
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

RRCL puhul tuleks hoiduda VM diiselmootriga auto ostmisest. Varuosad sellele mootorile on väga kallid ja mönda isegi pole enam saada. Se mootor on üsna spetsiifiline, töökindluses jääb kõvasti alla 300 tdi le ja V8 le.
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

kuidas selle töökindlusega V8`l on?
3 x D 1
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

daphne kirjutas:kuidas selle töökindlusega V8`l on?
OK.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

daphne kirjutas:kuidas selle töökindlusega V8`l on?
Kui jahutus on korras, siis nagu möirapull.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
daphne
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
Asukoht: Eesti, Võru/Tartu

Postitus Postitas daphne »

Nii nii,, uurisin siin pisut ka inglaste arvamusi asjast ning leidsin nii mõndagi huvitavat.

Nagu aru saan on mure 3,9 plokiga ja seda eriti gaasi kasutamisel kuna seinad õhemad ja kardavad kuuma.


:shock:
3 x D 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

3,5L mootorid:
Silindri läbimõõt 88.9 mm

3,9L mootorid:
Silindri läbimõõt:93.98 mm

4,2L mootor:
Silindri läbimõõt 93.98 mm

4,0L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm

4,6L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm


Nagu näha, peaks suuremaks puuritud silindrite puhul kummitama see probleem enamike Roverite V8 mootoreid.

Inseneer, kas sina oled sellest probleemist Eesti kontekstis kuulnud? Mina küll mitte. Vähemsti korras jahutuse puhul.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Classic”