1. leht 2-st

RRC`ut ostes.

Postitatud: E Dets 12, 2011 18:26
Postitas daphne
Foorumit lugedes selub, et nii mõnigi mees oskab selle masina eripäradest rääkida ja kuna ma otseselt oma küsimustele vastuseid ei leidnud siis võiks ju selline teema siiski olla!

natuke sellest mis mind vaevab: kuna elu Norra mind viinud ja kahjuks Eesti reg.nr. diskoga liikumine seal natuke ohtlikuks muutus olin sunnitud diskost loobuma ja nüüd pilk Norras müügil olevatel LR.
Kuna eluolu Norras teeb omad korrektuurid minu masinavalikul siis silma jäänud RRC ja bensiini kooslus. Metsa seal suht vähe lastakse ja pikemaid otsi RRC vähe muhedam kulgeda! Kuid kui vaba aeg pildistama või kalale lubab minna siis classic peaks peale pisikesi modifikatsoone piisavalt mees olema et mind sinna viia. :twisted:


Millist mootorit eelistada? . . . ise vaatan 3.9 mootori poole pigem aga kuulaks/loeks hea meelega targemate nõuandeid soovitusi.

Mis on selle mootori õrnad küljed ja mida ostul jälgida?

Ja kuidas on lood gaasiseadme paigaldusega? . . . mõtted keerlesid paagi ümber mis peaks sobima tagavararatta asemele kuid mis väljavaated on siis tagavararatta paigutamisel väljapoole.

Samuti mida kere juures jälgida? . . . teadatuntud kohad diskost oskan vaadata kuid äkki midagi kohe mida ükski diskomees :D ei tea.

hetkel selline silmapiiril.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31745007

tänudega ..

Postitatud: E Dets 12, 2011 19:53
Postitas landy
3,9i V8 on veidi ökomnoomsem ja jupi töökindlam, kui 3,5 karpadega versioon. Mootori plokk sama kui kõigil V8-tel. Gaas annab olulise rahalise säästu, kuid röövib ballooni näol jupi pakiruumist. Varurattale müükse mitemsugusid väliseid kandureid.
Kere poolet pöörta tähelepanu tagumistele luukidele, sest need (eriti ülemine) kipuvad kangesti ära ussitama. Samuti tasub raami ja põhja tagumine ots piidlemist.

Suurim V8 "guru" on meil ju Hr. Utkin e. RV8. tema oskab mootori nõrku ja tugevaid kohti hästi kirjeldada.

Postitatud: E Dets 12, 2011 20:57
Postitas Raigo R
Gaasiseade tasub ära vaid siis,kui pidevalt pikki otsi sõita,sest kui suurem osa sõidust toimub linnas lühikeste juppide kaupa,siis gaas ei hakkagi tööle. Kaalusin ise ka gaasiseadet,aga selle hind ja paigaldus minu läbisõidu juures ei tasu ära.
See ju päris ok isend,see väike korrosiooniuss on normaalne,vaid pisut iluravi tahab,tagaluuk on kõigil neil suht nadi,kuid ravitav.
Mul 180 tuh. sõitnud,töötab kui kell.
Mis probleem on eesti numbriga autoga?

Postitatud: E Dets 12, 2011 21:10
Postitas landy
Enne jäi kuidagi kahe silma vahele, et see ju uuendatud nn "pehme sisuga" ja VOGUE SEI varustusarmega täsi luks pill.
Selle võid hiljem Eestisse tuua, viskad 300Tdi vahele ja kõik ( v.a. Inseneer) lähevad kadedusest roheliseks. Samas 1987 ei saa see kuidagi olla, pigem 94- 97 vahemikus tehtud.
VIN kood annaks selguse:
http://www.roverparts.com/How_to_Identify_Rover.cfm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/identify.htm
http://www.roverholic.com/how-identify- ... er-64.html

Postitatud: E Dets 12, 2011 21:28
Postitas daphne
eesti nr. probleem see, et ma kogu perega seal ja alaline elanik ning seetõttu peaksin ka auto registreerima seal aga kui natuke asja uurisin siis selgus, et küsivad ligi 75000.- Nok tolli + aastamaks + veel sada erinevat maksu.. Kui jätkan eesti autoga ja vahele jään siis võtavad lihtsalt käest ning ainus viis tagasi saada on maksta tollimaks jne.

Postitatud: E Dets 12, 2011 21:33
Postitas daphne
kuna tuleb ette ka pikki vahemaid (ka mägedes) siis kardan, et 300tdi pole päris see..

Postitatud: E Dets 12, 2011 22:01
Postitas Raigo R
Õige arusaamine asjast-tõeline asi on ikka v8,kuigi mõnikord tuleb bensujaamas pisar silma,aga see hääl,mis sumpsist tuleb kompenseerib ruttu selle seisundi.Loomulikult on bensukas ka väga palju erksam,kiirendus hea,möödasõit ohutum.Sihuke auto elab tuumasõja ka üle.

Postitatud: E Dets 12, 2011 22:14
Postitas inseneer
Selle kuulutuse piltide järgi otsustades võiks auto aastaarvuks olla 1994.

Postitatud: T Dets 13, 2011 09:43
Postitas daphne
jah .. raam on siis 1987 mis on renoveeritud ja peale asetatud 1995 a. EFI vouge SEi

nagu asjast aru sain.

Postitatud: P Dets 18, 2011 12:27
Postitas RV8
RRCL puhul tuleks hoiduda VM diiselmootriga auto ostmisest. Varuosad sellele mootorile on väga kallid ja mönda isegi pole enam saada. Se mootor on üsna spetsiifiline, töökindluses jääb kõvasti alla 300 tdi le ja V8 le.

Postitatud: P Dets 18, 2011 17:33
Postitas daphne
kuidas selle töökindlusega V8`l on?

Postitatud: P Dets 18, 2011 20:32
Postitas inseneer
daphne kirjutas:kuidas selle töökindlusega V8`l on?
OK.

Postitatud: P Dets 18, 2011 21:41
Postitas landy
daphne kirjutas:kuidas selle töökindlusega V8`l on?
Kui jahutus on korras, siis nagu möirapull.

Postitatud: T Dets 20, 2011 20:51
Postitas daphne
Nii nii,, uurisin siin pisut ka inglaste arvamusi asjast ning leidsin nii mõndagi huvitavat.

Nagu aru saan on mure 3,9 plokiga ja seda eriti gaasi kasutamisel kuna seinad õhemad ja kardavad kuuma.


:shock:

Postitatud: T Dets 20, 2011 20:59
Postitas landy
3,5L mootorid:
Silindri läbimõõt 88.9 mm

3,9L mootorid:
Silindri läbimõõt:93.98 mm

4,2L mootor:
Silindri läbimõõt 93.98 mm

4,0L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm

4,6L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm


Nagu näha, peaks suuremaks puuritud silindrite puhul kummitama see probleem enamike Roverite V8 mootoreid.

Inseneer, kas sina oled sellest probleemist Eesti kontekstis kuulnud? Mina küll mitte. Vähemsti korras jahutuse puhul.