Külm salong RR Classic '84

Kui muresid 1970-1996a. Range Rover'iga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 118
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Külm salong RR Classic '84

Postitus Postitas Virko »

Kas oskab keegi öelda, mis temperatuuri see pildil ülemise noolega tähistatud keeratav nupp reguleerib ja mida alumise noolega tähistatud hoovake? Probleem selles, et salong külm. Alumise hoovakese liigutamine midagi ei mõjuta. Ülemine nupuke aga tundub kinni kiilunud olevat, sest ei liigu. Muidugi võib viga ka mootori jahutusringi termostaadis olla või on näiteks salongi ahju veatõttu see üldse jahutusringist välja ühendatud. Pole veel jõudnud seda kõike uurida.

Range Rover Classic 1984 3.5L V8 + air conditioning

Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Variandiks on, et reguleerimis kangi tross on kinni jäänud, termostaat kinni või salongi radiaator umbes.
Mis aasta masin sul on ja mis mootoriga?
Esmapäeval saan user manualist nupud/kangid üle kontrollida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 118
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Virko »

landy kirjutas:Variandiks on, et reguleerimis kangi tross on kinni jäänud, termostaat kinni või salongi radiaator umbes.
Kui tross kinni külmas asendis, kas siis hoob liigub vabalt või oleks hoova liikumine ka takistatud?
landy kirjutas:Mis aasta masin sul on ja mis mootoriga?
Ega ma ei oska esimeses postituses enne pilti olevale kirjeldusele "Range Rover Classic 1984 3.5L V8 + air conditioning" midagi muud lisada kui et tegu on bensiini sööva isendiga :)
landy kirjutas:Esmapäeval saan user manualist nupud/kangid üle kontrollida.
Mulle tundub, et tegu on mingi imeliku mudeliülemineku aastate isendiga, sest täpselt sellist armatuurlauda pole internetis kohanud - alati on midagi teisiti olnud.
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Raigo R »

Kondi tööd juhib alumine hoob ja kas see nupp mitte peegleid ei liiguta,ei tea. Oli selline viga oma autol,et soojendudmootori võll ei olnud vendika küljes hästi kinni-sooja tuli ainult sõites.Tuli kogu soojenduskaadervärk maha võtta,päris suur töö. Soovitan kont üldse küljest ära võtta-muret vähem,ruumi rohkem.
3xRRC
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 118
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Virko »

Raigo R kirjutas:Kondi tööd juhib alumine hoob ja kas see nupp mitte peegleid ei liiguta,ei tea.
Peegleid liigutab roolisamba küljes olev püramiidikujuline nupuke. Sellel ümmargusel nupul on aga peal kiri TEMP. ja vasakule keerates peaks külmem olema ning paremale keerates soojem. Et kui kondi tööd juhib alumine hoob siis, mida juhib see keeratav nupp?
Raigo R kirjutas:Oli selline viga oma autol,et soojendudmootori võll ei olnud vendika küljes hästi kinni-sooja tuli ainult sõites.Tuli kogu soojenduskaadervärk maha võtta,päris suur töö. Soovitan kont üldse küljest ära võtta-muret vähem,ruumi rohkem.
Soojendusmootori võll on ilmselt ikka ventika küljes, sest külma õhku saab seistes erineva tugevusega igale poole puhuda.
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Raigo R »

Tundmatu konstruktsioon siis.Igaljuhul alusta sellest,et väga sooja mootori puhul katsu käega soojendusradika lõdvikuid,need peavad ka olema sama temp.ga. Võimalik on ka ,et radikas katlakivi täis,kui veega sõidetud.
3xRRC
Kasutaja avatar
Virko
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 118
Liitunud: R Sept 06, 2013 20:54
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Virko »

Tundus, et viga oli proosalisem ja sooja hakkas tulema, kui tosooli sai rohkem süsteemi valatud - ilmselt ei jõudnud see lihtsalt soojendusradikasse.

Lisaks pidi pool jahutusradikat papiga kinni katma, sest maanteel jahutas liiga maha, kuna ventikas uhab pidevalt, kui mootor töötab.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Classic”