1. leht 1-st

Külm salong RR Classic '84

Postitatud: L Veebr 08, 2014 22:40
Postitas Virko
Kas oskab keegi öelda, mis temperatuuri see pildil ülemise noolega tähistatud keeratav nupp reguleerib ja mida alumise noolega tähistatud hoovake? Probleem selles, et salong külm. Alumise hoovakese liigutamine midagi ei mõjuta. Ülemine nupuke aga tundub kinni kiilunud olevat, sest ei liigu. Muidugi võib viga ka mootori jahutusringi termostaadis olla või on näiteks salongi ahju veatõttu see üldse jahutusringist välja ühendatud. Pole veel jõudnud seda kõike uurida.

Range Rover Classic 1984 3.5L V8 + air conditioning

Pilt

Postitatud: P Veebr 09, 2014 12:55
Postitas landy
Variandiks on, et reguleerimis kangi tross on kinni jäänud, termostaat kinni või salongi radiaator umbes.
Mis aasta masin sul on ja mis mootoriga?
Esmapäeval saan user manualist nupud/kangid üle kontrollida.

Postitatud: P Veebr 09, 2014 19:52
Postitas Virko
landy kirjutas:Variandiks on, et reguleerimis kangi tross on kinni jäänud, termostaat kinni või salongi radiaator umbes.
Kui tross kinni külmas asendis, kas siis hoob liigub vabalt või oleks hoova liikumine ka takistatud?
landy kirjutas:Mis aasta masin sul on ja mis mootoriga?
Ega ma ei oska esimeses postituses enne pilti olevale kirjeldusele "Range Rover Classic 1984 3.5L V8 + air conditioning" midagi muud lisada kui et tegu on bensiini sööva isendiga :)
landy kirjutas:Esmapäeval saan user manualist nupud/kangid üle kontrollida.
Mulle tundub, et tegu on mingi imeliku mudeliülemineku aastate isendiga, sest täpselt sellist armatuurlauda pole internetis kohanud - alati on midagi teisiti olnud.

Postitatud: E Veebr 10, 2014 09:31
Postitas Raigo R
Kondi tööd juhib alumine hoob ja kas see nupp mitte peegleid ei liiguta,ei tea. Oli selline viga oma autol,et soojendudmootori võll ei olnud vendika küljes hästi kinni-sooja tuli ainult sõites.Tuli kogu soojenduskaadervärk maha võtta,päris suur töö. Soovitan kont üldse küljest ära võtta-muret vähem,ruumi rohkem.

Postitatud: E Veebr 10, 2014 11:33
Postitas Virko
Raigo R kirjutas:Kondi tööd juhib alumine hoob ja kas see nupp mitte peegleid ei liiguta,ei tea.
Peegleid liigutab roolisamba küljes olev püramiidikujuline nupuke. Sellel ümmargusel nupul on aga peal kiri TEMP. ja vasakule keerates peaks külmem olema ning paremale keerates soojem. Et kui kondi tööd juhib alumine hoob siis, mida juhib see keeratav nupp?
Raigo R kirjutas:Oli selline viga oma autol,et soojendudmootori võll ei olnud vendika küljes hästi kinni-sooja tuli ainult sõites.Tuli kogu soojenduskaadervärk maha võtta,päris suur töö. Soovitan kont üldse küljest ära võtta-muret vähem,ruumi rohkem.
Soojendusmootori võll on ilmselt ikka ventika küljes, sest külma õhku saab seistes erineva tugevusega igale poole puhuda.

Postitatud: E Veebr 10, 2014 19:38
Postitas Raigo R
Tundmatu konstruktsioon siis.Igaljuhul alusta sellest,et väga sooja mootori puhul katsu käega soojendusradika lõdvikuid,need peavad ka olema sama temp.ga. Võimalik on ka ,et radikas katlakivi täis,kui veega sõidetud.

Postitatud: E Mär 03, 2014 06:56
Postitas Virko
Tundus, et viga oli proosalisem ja sooja hakkas tulema, kui tosooli sai rohkem süsteemi valatud - ilmselt ei jõudnud see lihtsalt soojendusradikasse.

Lisaks pidi pool jahutusradikat papiga kinni katma, sest maanteel jahutas liiga maha, kuna ventikas uhab pidevalt, kui mootor töötab.