RRC kojameeste intervalli probleem

Kui muresid 1970-1996a. Range Rover'iga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

RRC kojameeste intervalli probleem

Postitus Postitas xz »

Autoks Range Rover Classic 3,5 V8 '86a.

Nimelt lülitades kojamehed intervalli asendisse pühivad mõnda aega intervalliga kuid mingi hetk hakkavad iseenesest pidevalt käima. Välja ja uuesti intervalli asendisse lülitamine üldjuhul ei aita, käivad ikka pidevalt. Aitab see, kui mingi aeg oodata (kojamehed välja lülitatud), peale seda töötavad jälle mõne aja intervalliga.

On kellelgi ideid, kust asja harutama hakata? Kuna ma selline kojameeste- ja tuuleklaasisäästja tüüp, et kuiva klaasi mööda ei meeldi nühkida, siis on praegune seisund suhteliselt häiriv.

Lisaks üks teine küsimus, ei hakka uut teemat tegema. Nimelt, mille alusel peavad rakenduma tööle radika ees olevad elektrivendid? (Konditsioneeri omad nagu ma aru olen saanud.) Kas ainult kondi pumba töötamise ajal või võivad ka mingil muul põhjusel rakenduda? Varasemast ma justkui ei mäleta, et nad kunagi käinud oleks, kui kont välja lülitatud, aga nüüd hakkavad kohati ise käima. Ja kui nii ei pea olema, siis on loomulikult teretulnud nõuanded vea leidmiseks.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Mina vaataks mõtlikult releele otsa. Seejärel prooviks teise korras ja testitud releega.
Äkki saad probleemile abi siin
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... s/cars.htm
olevatest RRC manulidest?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Kondika vendid hakavad tööle ku rakendub vastav termolüliti mis asub jahutsradikas. Mõte selles, st kui mootri jahutus on liiga kuum, siis kondiradikas saab sundjahutust täiendavalt. Tavaliselt rakendub kuuma ilmaga või siis suure koormuse ja madala kiirusega. Vahel ka kui kaua kohal tühikäigul töötab.
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

RV8 kirjutas:Kondika vendid hakavad tööle ku rakendub vastav termolüliti mis asub jahutsradikas. Mõte selles, st kui mootri jahutus on liiga kuum, siis kondiradikas saab sundjahutust täiendavalt. Tavaliselt rakendub kuuma ilmaga või siis suure koormuse ja madala kiirusega. Vahel ka kui kaua kohal tühikäigul töötab.
Mul rakenduvad ka maanteel sõites -10C, ehk et õige see asi ei ole. Kus see termolüliti täpsemalt asub?
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

see lüliti peaks asuma jahutusradiaatori alumises osas. kui minu poole otse pöörduda arvatavasi saaksin elektriskeemi ja muu kasulikaga abistada. mul võiks olla peab ainult otsima.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Classic”