1. leht 1-st

RRC kojameeste intervalli probleem

Postitatud: N Veebr 15, 2007 00:16
Postitas xz
Autoks Range Rover Classic 3,5 V8 '86a.

Nimelt lülitades kojamehed intervalli asendisse pühivad mõnda aega intervalliga kuid mingi hetk hakkavad iseenesest pidevalt käima. Välja ja uuesti intervalli asendisse lülitamine üldjuhul ei aita, käivad ikka pidevalt. Aitab see, kui mingi aeg oodata (kojamehed välja lülitatud), peale seda töötavad jälle mõne aja intervalliga.

On kellelgi ideid, kust asja harutama hakata? Kuna ma selline kojameeste- ja tuuleklaasisäästja tüüp, et kuiva klaasi mööda ei meeldi nühkida, siis on praegune seisund suhteliselt häiriv.

Lisaks üks teine küsimus, ei hakka uut teemat tegema. Nimelt, mille alusel peavad rakenduma tööle radika ees olevad elektrivendid? (Konditsioneeri omad nagu ma aru olen saanud.) Kas ainult kondi pumba töötamise ajal või võivad ka mingil muul põhjusel rakenduda? Varasemast ma justkui ei mäleta, et nad kunagi käinud oleks, kui kont välja lülitatud, aga nüüd hakkavad kohati ise käima. Ja kui nii ei pea olema, siis on loomulikult teretulnud nõuanded vea leidmiseks.

Postitatud: N Veebr 15, 2007 23:17
Postitas landy
Mina vaataks mõtlikult releele otsa. Seejärel prooviks teise korras ja testitud releega.
Äkki saad probleemile abi siin
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... s/cars.htm
olevatest RRC manulidest?

Postitatud: E Veebr 19, 2007 13:35
Postitas RV8
Kondika vendid hakavad tööle ku rakendub vastav termolüliti mis asub jahutsradikas. Mõte selles, st kui mootri jahutus on liiga kuum, siis kondiradikas saab sundjahutust täiendavalt. Tavaliselt rakendub kuuma ilmaga või siis suure koormuse ja madala kiirusega. Vahel ka kui kaua kohal tühikäigul töötab.

Postitatud: N Mär 01, 2007 14:24
Postitas xz
RV8 kirjutas:Kondika vendid hakavad tööle ku rakendub vastav termolüliti mis asub jahutsradikas. Mõte selles, st kui mootri jahutus on liiga kuum, siis kondiradikas saab sundjahutust täiendavalt. Tavaliselt rakendub kuuma ilmaga või siis suure koormuse ja madala kiirusega. Vahel ka kui kaua kohal tühikäigul töötab.
Mul rakenduvad ka maanteel sõites -10C, ehk et õige see asi ei ole. Kus see termolüliti täpsemalt asub?

Postitatud: N Mär 01, 2007 22:59
Postitas RV8
see lüliti peaks asuma jahutusradiaatori alumises osas. kui minu poole otse pöörduda arvatavasi saaksin elektriskeemi ja muu kasulikaga abistada. mul võiks olla peab ainult otsima.