3. leht 3-st

Postitatud: N Veebr 25, 2010 16:39
Postitas vipcity
eks ta ole - lisaks lumesaapale tuleb ka kummisäärik kaasa võtta. Ise võtan igaks juhuks sukelduja kuiva ülikonna kaasa :)

Postitatud: N Veebr 25, 2010 17:04
Postitas landy
Indrek kirjutas:Huvitav palju nii 33-35 rehviga on tulemas? :D
Starteegiline plaan näeb ette, et esimest korda klubi ürituste jaloos ei sõida kõige ees mitte korraldajate auto, vaid Indreku 35"rehviude ja 2x ARB lukkudeg amsin, mida temajäljes liikuda üritavast korraldajate autost juhendatakse.

Õnneks on üritusel 99% ühesuguse silla konstrultsiooni ja laiusega autod (Defekad ja Disco II/IIA mudelid). Lisks üks Disco III (võetaks vajadusel paela otsa) Seeg ei pea autod enda difritele ja ratastele uut jälge rajama. Kuus autot on ka vintsiga varustatud (esimesel päeval).

Postitatud: N Veebr 25, 2010 22:05
Postitas cala
ma saan aru, et Disco 3 on matkaliste silmis alamõõduline... ja peate juba ette peenikest naeru aga ühte ma ütlen

hangede vahel näeme rsk.





P.S. vahepeal on üks lumehang omastanud esimese numbrimärgi jäädavalt ja ilma asukoha koordinaate jätmata

Postitatud: N Veebr 25, 2010 22:30
Postitas LittleSuzi
cala kirjutas:ma saan aru, et Disco 3 on matkaliste silmis alamõõduline... ja peate juba ette peenikest naeru aga ühte ma ütlen

hangede vahel näeme rsk.
Ei ütleks, et alamõõduline :)
Kriitikat võivad avaldada need, kellel pole või kes on osalenud Paris-Dakaril :D

Postitatud: R Veebr 26, 2010 00:52
Postitas vipcity
Raskete ilmastikuoludega matk. Küsimus - milline lumelabidas on õige kaasa võtta...




Vastus - mis vahet sellel on mis labidas - oluline on taha pingile kaasa võtta piisav hulk lumelabida liigutajaid :D

Postitatud: R Veebr 26, 2010 02:22
Postitas APA
Sai siin viimase tuisuga mitut moodi lumes mütatud. Seda mitte ainult lustist vaid ka asja pärast...

Labida valik sõltub lumest:
- Kinni jäänud masina sildade ja mootori alt kõva ja kokku pressitud lume eemaldamiseks on hea pika varrega üleni metallist Fiskars labidas või kitsas kühvel.
- Nina ette kuhjunud lumevalli või ka muu pehmema pudi teisaldamine aga läheb oluliselt jõudsamalt laiema, soovitavalt metallist lumekühvliga. Va plastikvidinad kipuvad kõva külmaga lagunema.

Seega igaks petteks vaja võtta 2 erinevat labidat.
Keegi foorumlastest soovitas isegi kangi kaasa võtta.

Isegi harjavars pagasnikus on pisut parem, kui paljad käed - omal nahal järgi proovitud.
Harjavarrest oluliselt parem aga on sapöörilabidas, mis mahub suvalise auto pakiruumi.

Postitatud: R Veebr 26, 2010 11:12
Postitas 31zgd
Ringvaate saade tegi 18. jaanuaril lumelabida testi http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=101826, eks igaüks ise otsustab mis ta seekord kaasa võtab. Minul on endal see sama testi võitja autos ja ühekorra on sellega freelander hangest välja kaevatud.