EU-st toodud auto kehtiva ülevaatuse kehtivuse jätkumine

... kuid samahästi võiks alafoorumi nimi olla ka "kohe näha, et vanad sõbrad" või "Land Rover'ite uskumatud seiklused ARKis"

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Inseneer ja tema uus kunde võisk ikkagi ARK-s oma ÕIGUSED maksma panna.
Värskse omanik tuelks koheselt sulandada LR ja ARK vaidlusprotsessidesse :-)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Värskse omanik tuelks koheselt sulandada LR ja ARK vaidlusprotsessidesse
Usu mind ta ei ole huvitatud. :lol:
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Robinho
Unistan offroadist!
Postitusi: 64
Liitunud: K Sept 12, 2007 05:45
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Robinho »

Ülevaatuse ülekandmisega sain ka ise paar kuud tagasi vastu pükse ARKi poolt nagu nüüd välja tuleb. Oli ka Leedust toodud auto ja ülevaatuse lipik oli ilusti kaasas ning siiamaani veel meeles ARKi tädi loll lõust, kuidas ta mulle seletas, et see on ainult eelnõu ja mingit seadust ei ole. Kahju, et tookord polnud aega nendega vaielda, kuid loodan, et keegi järjekordselt pretsedendi loob ja neile koha kätte näitab.
Range Rover 2.5 DSE
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

tehtud :D


natuke preili letitaga puikles vastu "angaaris pole märgitud", aga uude passi sai kirja järgmiseks ülevaatuseks 06.2011
Pilt
vkx
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: T Mai 03, 2011 13:31

Postitus Postitas vkx »

Tere!
Kuna LR foorumi rahval on suured kogemused ARK-ga vaidlemisel ja neile seaduste õpetamisel, siis pöördun oma murega teie poole.
Sai ostetud Leedust kasutatud mootorratas, millele oli just äsja tehtud Leedus ka korraline ülevaatus, mis kehtib siis kuni 30.03.2013. Mul on olemas ka seda tõestav dokument. Täna käisin Saue ARK-s ratast arvele võtmas ja esitasin siis ka selle ülevaatuse tõendi sooviga, et see kehtiv ülevaatus kantaks üle ka Eesti teh.passi. Klienditeenindaja ise ei osanud seda otsustada ja üritas helistada mitmele "targemale". Lõpuks vastas talle keegi Sulev Vill Tallinna ARK-st, kes ütles, et mootorratta ülevaatust ei saa üle kanda, kuna väidetavalt puuduvad ühtsed direktiivid mootorrataste ülevaatusele??? Samas öeldi, et autode ja haagiste ülevaatust kannavad nad üle. Lugesin siin varasemalt viidatud kohtuotsust, mis kohustab igat EÜ liikmesriiki tunnistama igas teises EÜ liikmesriigis tehtud ülevaatust ja seda ka üle kandma teises EÜ liikmesriigis väljastatavasse teh.passi. Ning ei lugenud mina kuskilt välja, et see ei kehtiks mootorrataste kohta. On kirjas, et see puudutab mootorsõidukeid koos haagiste või poolhaagistega. Minu teada kuulub ka mootorratas mootorsõidukite hulka?!
Oskab palun keegi öelda, kas on ehk tõesti olemas mingi erand või direktiiv, mis muudab selle korra mitte kehtivaks mootorratastele? Oleks tänulik kui annate nõu, kuidas ma peaks antud olukorras edasi käituma. Ma plaanin kindlasti järelpärimise teha ka ARK-sse sellele Sulev Vill'ile aga tahtsin siinsete spetside nõu küsida, enne kui "lahingusse" lähen. Ette tänades.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Kehtiv liiklusseadus §2:
39) mootorratas on külghaagisega või külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk. Mootorrattaks loetakse ka sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattalist mootorsõidukit, mille sisepõlemismootori töömaht on üle 50 kuupsentimeetri või valmistajakiirus ületab 45 kilomeetrit tunnis, ning neljarattalist mootorsõidukit, mille tühimass ei ületa 400 kilogrammi ja kuni 550 kilogrammi sõidukil, mis on ette nähtud kaubaveoks ning mille suurim kasulik võimsus ei ületa 15 kilovatti. Neljarattalise elektrisõiduki korral ei arvestata akude massi tühimassi hulka;

Viita eelpooltoodud kohtuotsusele ja küsi formaalset haldusmenetluse (vastust) akti millega ARK (või mis iganes ta nüüd on) põhjendab oma keeldumist täitmaks Euroopa Kohtu otsust teises EU riigis tehtud mootorsõiduki tehnilise ülevaatuse kehtivuse ja selle üleviimise kohta.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
vkx
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: T Mai 03, 2011 13:31

Postitus Postitas vkx »

Eile õhtul saatsin siis maili teel järelpärimise ARK-le:
__________________________________________________________________
From: Veiko
Sent: 3. mai 2011. a. 21:52
To: Sulev Vill
Subject: Teises EÜ liikmesriigis kehtiva mootorsõiduki tehnoülevaatuse ülekandmine Eestis?


Lp. Sulev Vill

Nädal tagasi soetasin kasutatud mootorratta Leedu Vabariigist, mille esmane registreerimine oli 2002 aastal. Antud mootorsõidukiga tuli kaasa ka tõend Leedu Vabariigis 30.03.2011 teostatud korralise tehnoülevaatuse kohta, mis kehtib kuni 30.03.2013, nii Leedu Vabariigis kui ka kõigis teistes Euroopa Ühenduse liikmesriikides. Teisipäeval, 03.05.2011, pöördusin Eesti Vabariigi liiklusregistri Saue büroosse sõiduki arvele võtmiseks Eesti Vabariigis. Koos muude vajalike dokumentidega esitasin klienditeenindajale ka tõendi Leedu Vabariigis teostatud tehnoülevaatuse kohta ja palusin selle üle kanda ka väljastatavale Eesti Vabariigi tehnilisele passile. Klienditeenindaja kahtles mingil põhjusel, kas seda tohiks teha. Tema väitis, et meie liiklusregistrid kannavad üle autode ja haagiste tehnoülevaatuseid aga ei kanna üle mootorrataste tehnoülevaatuseid?! Asja täpsustamiseks võttis klienditeenindaja telefonitsi ühendust Teiega. Teie olevat klienditeenindajale kinnitanud tema arvamust ning minu poolt soetatud mootorrattale Leedu Vabariigis teostatud ja kehtiv tehnoülevaatus jäi uude tehnilisse passi üle kandmata. Minu arvamuse järgi rikkuti sellega Eesti Vabariigi liiklusregistri poolt kehtivat korda, mis sätestab teises EÜ liikmesriigis välja antud registreerimistunnistuste ja läbitud tehnoülevaatuste tunnustamist.

Oma seisukoha kinnitamiseks toon Teile siinkohal ära kaks viidet:

tarbija24.ee-s 20.09.2007 avaldatud uudis: „Soome autoülevaatus rikub ELi seadusi“: http://www.tarbija24.ee/210907/esileht/ ... 284319.php

ning selle uudise aluseks olnud Euroopa Kohtu otsus nr. 62005J0297, kohtuasjas nr. C-297/05. Otsus antud 20.09.2007: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 97:ET:HTML

antud kohtuotsusest tooksin eraldi välja järgmised lõigud:

...........................................

Direktiivi 96/96 artikli 1 lõige 1 sätestab:

„Igas liikmesriigis läbivad selles riigis registreeritud mootorsõidukid ja nende haagised ning poolhaagised korrapärased tehnoülevaatused vastavalt käesolevale direktiivile, eelkõige selle I ja II lisale.”

4 Selle direktiivi artikli 3 lõiked 1 ja 2 sätestavad:

„1. Liikmesriigid võtavad kõik vajalikuks peetavad meetmed selle tõendamiseks, et sõiduk on läbinud vähemalt käesoleva direktiivi sätetele vastava tehnoülevaatuse.

Need meetmed tehakse teatavaks teistele liikmesriikidele ja komisjonile.

2. Teise liikmesriigi poolt väljaantud tõendit selle kohta, et selle riigi territooriumil registreeritud mootorsõiduk koos haagise või poolhaagisega on läbinud vähemalt käesoleva direktiivi sätetele vastava tehnoülevaatuse, tunnustab iga liikmesriik samadel alustel kui tema enda väljaantud tõendeid.”

........................

Direktiivi 96/96 artikli 11 lõige 1 sätestab:

„Liikmesriigid jõustavad käesoleva direktiivi täitmiseks vajalikud õigus- ja haldusnormid hiljemalt 9. märtsil 1998. Liikmesriigid teatavad neist viivitamata komisjonile.

...............................

Nimetatud direktiivi artikli 8 lõige 1 sätestab:

„Liikmesriigid jõustavad käesoleva direktiivi järgimiseks vajalikud õigus- ja haldusnormid 1. juuniks 2004. Liikmesriigid teatavad sellest viivitamata komisjonile.

....................................

Palun Teil vastata järgmistele küsimustele:

1. Mille alusel, millise täna kehtiva akti, direktiivi või seaduse alusel keeldute Teie, Eesti Vabariigi liiklusregistri esindajana, üle kandmast teises EÜ liikmesriigis mootorsõidukile väljastatud kehtivat tehnoülevaatust kui see mootorsõiduk tuuakse Eestisse ja võetakse arvele Eesti Vabariigis?

2. Mille alusel väitis Saue liiklusregistri klienditeenindaja ja kuna tema edastas Teie sõnu, siis väidate ka Teie, et mootorratas ei kuulu enam mootorsõidukite kategooriasse? Ehk miks väidetavalt kantakse Eesti Vabariigi liiklusregistris üle ainult autodele ja haagistele teistes EÜ liikmesriikides kehtivat tehnoülevaatust aga mitte mootorratastele kehtivat tehnoülevaatust, kuigi minu poolt viidatud kohtuotsus ei erista mingil viisil mootorrattaid mootorsõidukitest ja nende haagistest ning poolhaagistest ja ei too ära mitte mingeid mootorrattaid puudutavaid erandeid?

3. Saue liiklusregistri klienditeenindaja mainis ühe takistusena teises riigis kehtiva tehnoülevaatuse üle kandmisel ka nimetatud liiklusregistris kasutusel olevat arvutiprogrammi, mis ei võimaldavat sisestada teises riigis väljastatud kehtiva tehnoülevaatuse lõppkuupäeva. Kuna aga minu poolt viidatud kohtuotsus kohustab igat EÜ liikmesriiki tunnustama ja registreerimisel ka üle kandma teises EÜ liikmesriigis kehtivat tehnoülevaatust, siis miks ei võimalda meie liiklusregistrites kasutusel olev arvutiprogramm seda tegevust ja miks on loodud olukord, mis takistab täitmast kõigis EÜ liikmesriikides kehtivat ühtset korda?

4. Millal, kuhu ja kelle poole võin ma pöörduda minu poolt soetatud mootorrattale Leedu Vabariigis väljastatud ja kehtiva tehnoülevaatuse üle kandmiseks Eesti Vabariigi liiklusregistri poolt väljastatud tehnilisse passi?


Lugupidamisega

Veiko Kirsipuu
________________________________________________________________________

Ja täna sain siis ka vastuse:

________________________________________________________________________

Lugupeetud Veiko Kirsipuu

Alljärgnevalt esitame vastused Teie poolt esitatud küsimustele samas järjekorras, kui Teie küsimused on esitatud:

1. Tehnoülevaatuse teostamist reguleerib tänasel päeval Euroopa Nõukogu ja Parlamendi direktiiv nr 2009/40/EÜ mootorsõidukite ja nende haagiste tehnoülevaatuse kohta, mille Artikkel 1 sõnab järgmist:

„1. Igas liikmesriigis läbivad selles riigis registreeritud mootorsõidukid ja nende haagised ning poolhaagised korrapärase tehnoülevaatuse vastavalt käesolevale direktiivile.

2. Tehnoülevaatusega hõlmatud sõidukiliigid, tehnoülevaatuse sagedus ning testitavad sõlmed on loetletud I ja II lisas.“
Lõige 2 sätestab, et tehnoülevaatusega hõlmatud sõidukiliigid on loetletud lisas I. Direktiivi lisas I tuuakse välja järgmised sõidukiliigid, millele vastavad kategooriad lisan iga liigi juurde:

„1. Reisijateveoks ettenähtud mootorsõidukid, millel on lisaks juhiistmele rohkem kui kaheksa istekohta“ – M2, M3

„2. Kaubaveoks ettenähtud mootorsõidukid, mille registrimass ületab 3 500 kg“ – N2, N3

„3. Haagised ja poolhaagised, mille registrimass ületab 3 500 kg“ – O3, O4

„4. Taksod, kiirabiautod“ – M1

„5. Üldjuhul kaupade maanteeveoks kasutatavad vähemalt neljarattalised mootorsõidukid, mille registrimass ei ületa 3 500 kg, v.a põllumajandustraktorid ja –masinad“ – N1

„6. Reisijateveoks kasutatavad vähemalt neljarattalised mootorsõidukid, millel on lisaks juhiistmele kuni kaheksa istekohta“ – M1

Eelneva loetelu põhjal on näha, et direktiiv ei reguleeri kuni 3500 kg täismassiga haagiste ja mootorrataste ülevaatuse teostamist. Mootorsõidukite ülevaatust üldiselt (st välja arvatud mootorrattad) see direktiiv reguleerib ja kehtestab minimaalsed nõuded testitavatele sõlmedele ja osadele. Tulenevalt Artiklist 3 võetakse direktiivi reguleerimisalast välja jäävate sõidukite korral nende liiklemisel Euroopas arvesse seda, et sõiduki kasutamisel usaldatakse teises liikmesriigis tehtud ülevaatust, kui sõiduk on selles liikmesriigis registreeritud. Kuna aga direktiiv ei reguleeri näiteks mootorrataste ülevaatust üldse, siis ei saa liikmesriik tunnustada selle läbimist tõendavat dokumenti samadel alustel, kui liikmesriigis endas välja antud tõendeid.

2. Sellele küsimusele vastus kajastub vastuses küsimusele number 1.

3. Kuna mootorrataste ja kuni 3500 kg täismassiga haagiste ülevaatus ei ole Euroopas ühtselt reguleeritud, siis ei ole ka selliste sõidukite ülevaatuse üle kandmine ette nähtud. See on põhjuseks, miks ei ole liiklusregistris kasutuses olevas infosüsteemis ette nähtud võimalust selliste sõidukite ülevaatuse üle kandmiseks.

4. Mootorrataste ja ka kuni 3500 kg täismassiga haagiste ülevaatust ei saa üle kanda. Pärast Eestis registreerimist ja enne kasutusele võtmist tuleb läbida ülevaatus lähimas Teile sobivas ülevaatuspunktis, kus teostatakse mootorratta ülevaatust.



Lugupidamisega

Karmo Uusmaa

-------------------

Ülevaatuse talituse juhataja

Maanteeameti tehnoosakond



mob: 513 3654

tel: 636 1125

faks: 636 1129

e-post: karmo.uusmaa@mnt.ee
________________________________________________________________

Selle vastuse alusel saan mina aru, et tegelikult ei pea üle kandma mitte ainult teises EÜ liikmesriigis kehtivat mootorratta tehnoülevaatust vaid ka kuni 3500 kg registrimassiga haagiste aga ka kuni 3500 kg registrimassiga sõiduautode tehnoülevaatust, sest neid ei ole eraldi ära märgitud vastuses viidatud direktiivis nr: 2009/40/EÜ???
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Ülalpool viidatud Direktiiv 2009/40/EC sisaldab ka järgmist lõiku mida lugupeetud hr. Uusmaa vist unustas mainida:

CHAPTER II
EXCEPTIONS
Article 4
1. Member States shall have the right to exclude from the
scope of this Directive vehicles belonging to the armed forces,
the forces of law and order and the fire service.

2. Member States may, after consulting the Commission,
exclude from the scope of this Directive, or subject to special
provisions, certain vehicles operated or used in exceptional
conditions and vehicles which are never, or hardly ever, used
on public highways, including vehicles of historic interest which
were manufactured before 1 January 1960 or which are
temporarily withdrawn from circulation.
3. Member States may, after consulting the Commission, set
their own testing standards for vehicles considered to be of
historic interest.

See punkt sätestab selgelt, et AINUKESED MOOTORSÕIDUKID (ja mootorratas on erinevalt haagisest siiski defineeritud mootorsõidukina) mis on riikidel lubatud sellest Direktiivi skoobist välja jätta on jõustruktuuridele/sõjaväele/tuletõrjele kuuluvad sõidukid.

Seega tahaks mina isiklikult kuulda hr. Uusmaa käest selgitust millisel moel on Eesti otsustanud antud direktiivi alt välja jätta ka mootorrattad. Ja milliste direktiivide, seaduste või määruste (loogikast ma ei räägi) alusel on mootorratas vastava "pädeva" ametkonna arvates Eestis defineeritud haagistega samasse klassi (ehk mitte-mootorsõidukiks) :lol: :lol: :lol:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

otsisin eestikeelse ka välja:

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 01:ET:HTML

kusjuures, väga huvitav lugemine, kuidas tegelikult ülevaatust tegema peab.

Artikkel 3
2. Teise liikmesriigi poolt väljaantud tõendit selle kohta, et selle riigi territooriumil registreeritud mootorsõiduk koos haagise või poolhaagisega on läbinud vähemalt käesoleva direktiivi sätetele vastava tehnoülevaatuse, tunnustab iga liikmesriik samadel alustel kui tema enda väljaantud tõendeid.

II PEATÜKK
ERANDID
Artikkel 4
1. Liikmesriikidel on õigus jätta käesoleva direktiivi reguleerimisalast välja relvajõududele, korrakaitsejõududele ja tuletõrjele kuuluvad sõidukid.
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Nädalajagu päevi möödas. Kas on mingeid arenguid?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rainer_U
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: E Mär 12, 2012 12:38

Postitus Postitas Rainer_U »

Tere,

Minu teema järgmine: tõin Rootsist kalluri. Kalluril on kehtiv tehnoülevaatus Rootsis kuni 2012 septembri lõpuni. Kahjuks polnud mul registreerima minnes mingit ülevaatusakti või -protokolli kaasas. Oli ainult Rootsi transpordiameti interneti lehekülg välja prinditud, mille peal kirjas, et sellel masinal on kehtiv tehnoülevaatus.
Seda saab iga kell internetist kontrollida andmebaasist.

Läksin siis ARK-i registreerima. Küsisin siis kohe alguses, et kas saab ka ülevaatuse üle kanda, öeldi, et selle paberi alusel ei saa, vaja on ülevaatuse akti või protokolli vms.
Okei, ütlesin, et muretsen need ja toon mõni teine päev ära. Öeldi, et okei, tooge.
Veok registreeriti ära ja sain reg tunnistuse kätte.

Helistasin Rootsi tuttavale, kes kauples sealsest ülevaatusametist kohe välja ka ülevaatusprotokollid, mille peal kirjas kõik ülevaatusel ilmnenud vead ja järgmistel kordadel likvideeritud vead. Lõpus kirjas, et ülevaatus läbitud, kõik ok. Saadeti siis meili peale.

Järgmine hommik juba ARK-s ja esiteks pistis teenindaja kohe kisendama, et ülevaatust saab üle kanda ainult esmaregistreerimisega samal päeval. Huvitav, et miks mulle seda ei öeldud siis kohe eelmisel päeval, kui lubasin ülevaatusprotokollid muretseda. Puhas nendepoolne jama - ei jaganud infot mulle.

Teiseks öeldi, et vaja originaalprotokolle. Mulle saadeti meili peale siis niiöelda pdf failid. Originaale neil ei olegi, nagu nemad ütlesid Rootsis. Samas internetist saab vaadata ülevaatuse kehtivust. Seda näitab Rootsi riiklik transporiamet vms. On see ka 100% kindel, et peab olema originaalprotokoll?

Vaidlesin natuke aega, kutsuti tagant inimesi ja öeldi, et esitage kaebus. Esitasingi. Peamine põhjus see, et mulle öeldi, et tooge protokollid ja kui tõin, siis öeldi, et esmaregistreerimisega samal päeval tuleb ülevaatus üle kanda. On see kusagil seaduses kirjas muidu ka???

Oskab keegi öelda, et kas Rootsi sõiduki dokumentide peal on tehnoülevaatus märgitud ka kuidagi? Minu viga, et ma ei vaadanud. Ja ARK inimesed võtsid dokumendid ju ära.
Ja kas on mul mingit lootust nendega veel vaielda või mitte? Mis arvate?


Tänan tähelepanu eest
Ja tänud vastajatele ette juba
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1)Mitte sina ei pea tõestama, et sa kaamel pole, vaid nemad peavad KIRJALIKULT tõestama oma väiteid
2)Esita neile kirjalik(või digaiallkirjaga) avaldus, milles palu välja tuua põhjus, millisest seadusandlikust aktist ja milliset alampunktist tulnevat nad keelduvad ületaatuse üle kandmisest.
3)Nende kohustus on kontrollida doumentide ja ja välisriigi regitritesse tehtud kannete õigsust.

Kogu edasine suhtlus nende olgu VAID kirjalik. KÕIKE mida nad sulle väidavad, nõua neilt kakirjalikult! Suuliselet öeldu ei maksa seal majas ja hiljem vaieldes midagi.
Viimati muutis landy, K Mär 14, 2012 20:57, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Nad ajasid Sulle mingit kämarajura. Nende teod ei ole järjepidevad. Minu juhtumi korral (2009 sügis) öeldi, et paberi alusel ülevaatust üle ei kanta, nad teevad järelepärimise teise riigi vastavasse ametisse. Tundub loogiline, sest paberiga vöib igaüks vehkima tulla. Paari nädala pärast ma märkuse ülevaatuse kohta registritunnistusele ka sain.

Seega, mingit müstilist originaalpaberit infoajastul nõuda on absurd ja nende enda tegevusega vastuolus. Samal päeval ülevaatuse üle kandmine on samasugune absurd. Ametniku kapriis.

http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... 8574#18574
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Vasta

Mine “ARK- terve mõistus majast lahkunud!”