EU liikmesriigi registris oleva auto registreerimine Eestis
Ministri Vastuvõtt!
Ministri Vastuvõtt!
Sellel reedel 11.00-12.00 vastab KUKU-raadios kodanike küsimustele majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Küsimusi saab esitada siin, telefonil 6307001 või e-kirjaga aadressil minister@kuku.ee
------------------
Kasutage võimalust ka küsige ametnike pärdevuse ja omavolikohta!
Sellel reedel 11.00-12.00 vastab KUKU-raadios kodanike küsimustele majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Küsimusi saab esitada siin, telefonil 6307001 või e-kirjaga aadressil minister@kuku.ee
------------------
Kasutage võimalust ka küsige ametnike pärdevuse ja omavolikohta!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Ministri Vastuvõtt!
Hehee....Landy kirjutas:Ministri Vastuvõtt!
Sellel reedel 11.00-12.00 vastab KUKU-raadios kodanike küsimustele majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts. Küsimusi saab esitada siin, telefonil 6307001 või e-kirjaga aadressil minister@kuku.ee
------------------
Kasutage võimalust ka küsige ametnike pärdevuse ja omavolikohta!
Mida ma küsiks:
1. Kas lugupeetud minister kinnitab:
* et Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas oleva ARK-i tehnoosakonna tüübikinnituse ja sertifitseerimise talitusele on antud Eesti Vabariigi poolt volitus ignoreerida Euroopa Komisjoni poolt 14. veebruaril 2007 avaldatud teatises number SEK(2007) 169 "Tõlgendusteatis teisest liikmesriigist pärit mootorsõidukite registreerimise korra kohta" antud sõnaselgeid juhiseid ning Euroopa Ühenduse asutamislepingu artiklis 28 sätestatud liikmesriikide vahelise kaupade impordi piiramise keelu põhimõtteid?
* et Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas oleva ARK-i tehnoosakonna tüübikinnituse ja sertifitseerimise talitusele on antud Eesti Vabariigi poolt volitus tõlgendada meelevaldselt kehtivaid Eesti Vabariigi ning Euroopa Ühenduse seadusakte ning sellest tulenevalt sundida kodanikke tegema mittevajalikke kulutusi?
* Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas oleva ARK-i tehnoosakonna tüübikinnituse ja sertifitseerimise talituse juhataja hr. Martin Haraku arvamust, et ministri määrusega kinnitatud eeskirjad on ülimuslikumad Euroopa Ühenduse määruste, direktiivide ja Euroopa Kohtu otsuste suhtes?
2. Kas lugupeetud minister arvab, et sarnaselt käituvad ametnikud on pädevad töötama oma ametikohal?
3. Kas lugupeetud minister kinnitab, et ametnike seadusevastase käitumise tagajärjel kodanikele tekitatud kahjud tuleks riigi poolt kompenseerida?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Nõustusn sinuga, egas muud kui küsimus mailiga teele! Paremat võimalust vist ei avane.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vaatsin siis ka nüüd sinna, et midarahvas postitatud on. On alles lollusi küsitud, ehk ei sula su mure sinna hulka ära.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nagu arvata oli ei pääsenud minu küsimused lauale.
Aga eks siis edasi. Kui esmaspäeval ARK vastust ei anna (tuletan meelde, et ARK "võttis ühendust DVLA-ga info vahetamiseks") siis läheb ettevalmistatud kaebus MKM-i ja Euroopa Komisjoni SOLVIT süsteemi.
Veel üks pisiasi - nagu ma lubasin ARK-i inimestele, et teen nendega samaaegselt oma päringu DVLA-sse. Mina sain vastuse oma küsimusele juba järgmisel päeval. ARK-i sõnul pole nad KAHE NÄDALA jooksul samast ametist vastust saanud...
Aga eks siis edasi. Kui esmaspäeval ARK vastust ei anna (tuletan meelde, et ARK "võttis ühendust DVLA-ga info vahetamiseks") siis läheb ettevalmistatud kaebus MKM-i ja Euroopa Komisjoni SOLVIT süsteemi.
Veel üks pisiasi - nagu ma lubasin ARK-i inimestele, et teen nendega samaaegselt oma päringu DVLA-sse. Mina sain vastuse oma küsimusele juba järgmisel päeval. ARK-i sõnul pole nad KAHE NÄDALA jooksul samast ametist vastust saanud...
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Meil keerasid nad traktoritele registreerimiseks luba mitte andes jalgealuse väga tuliseks, kuna traktorid jäidki see tõttu müümata ja sellele järgnes kohe pankade hapuks minek, siis on küll küsitav, et kuidas firma kevadeni jalule jätta õnnestub. Lao finantseeringut pangad Peugeot i jama tõttu ei andnud, võtsime maksepuhkusega liisingu, ja kuna masinaid ära ei ostetud, siis nüüd on ....
Küll jäi viimasest veeteede ametit puudutavst küsimusest õhku ministri lubadus, et kabuste korral rikkumiste ja omavoli kohta allasutustes tegeldakse jõuliselt.LoJack kirjutas:Nagu arvata oli ei pääsenud minu küsimused lauale.
Viimati muutis landy, T Okt 21, 2008 18:35, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pisuke status update teemal.
* ARK-il on jäänud aega 24. oktoobrini kas anda tüübikinnitus või sellest keelduda (30 kalendripäeva lööb täis küll 26-dal aga see on pühapäev).
* Eelmine vastust ARK-ilt väitis, et nad pole veel UK-st vastust saanud. Minule tuli vastus UK DVLA kontorist ÜHE PÄEVAGA
* Kaebused on ette valmistatud ja lähevad käiku esmaspäeval, 27. oktoobril. Seda sõltumata minu auto kinnituse tulemustest.
* Saladuskatte all võin öelda, et DVLA väljastas mulle UK tüübikinnituse sertifikaadi, mida ARK jällegi EL Tõlgendusteatise kohaselt ei saa kinnitamata jätta... ega ka ümber lükata kui just ARK ei kavatse selle seeria autosid Eesti territooriumil keelustada (millele peab järgnema Eesti poolelt kohustuslik teatis sama auto tüübi keelustamiseks kõigis EU liikmesriikides)
Esitama ma seda ei hakka, tahaks näha mida siis ARK vastab
* ARK-il on jäänud aega 24. oktoobrini kas anda tüübikinnitus või sellest keelduda (30 kalendripäeva lööb täis küll 26-dal aga see on pühapäev).
* Eelmine vastust ARK-ilt väitis, et nad pole veel UK-st vastust saanud. Minule tuli vastus UK DVLA kontorist ÜHE PÄEVAGA
* Kaebused on ette valmistatud ja lähevad käiku esmaspäeval, 27. oktoobril. Seda sõltumata minu auto kinnituse tulemustest.
* Saladuskatte all võin öelda, et DVLA väljastas mulle UK tüübikinnituse sertifikaadi, mida ARK jällegi EL Tõlgendusteatise kohaselt ei saa kinnitamata jätta... ega ka ümber lükata kui just ARK ei kavatse selle seeria autosid Eesti territooriumil keelustada (millele peab järgnema Eesti poolelt kohustuslik teatis sama auto tüübi keelustamiseks kõigis EU liikmesriikides)
Esitama ma seda ei hakka, tahaks näha mida siis ARK vastab
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kaheksas vaatus
Olen sm. Harakut ikka painanud järelpärimistega asjade seisu kohta. Viimane tema kiri 22. oktoobril oli selline:
Täna kella 17:00-ks sai faktiliselt läbi tüübikinnituse andmiseks (või sellest keeldumiseks) antud 30-päevane tähtaeg (formaalne tähtaeg on 26. oktoober, pühapäev). Loomulikult pole ARK-s kippu ega kõppu.
Sestap ka minu järgmine samm:
Olen sm. Harakut ikka painanud järelpärimistega asjade seisu kohta. Viimane tema kiri 22. oktoobril oli selline:
Nagu ma ka enne kirjutasin, sain mina 7. oktoobril DVLA-sse saadetud küsimustele vastuse 8. oktoobril.From: Martin Harak
Subject: Vs: Vs: Land Rover Defender
Date: 22. oktoober 2008 9:41:34 GMT+03:00
Lugupeetud hr.Rüütli!
ARK on teinud päringu ning ootab hetkel vastust. Võib kahjuks oletada, et DVLA-s ei tegeleda selle küsimusega just kõige prioriteetsemalt. Otseloomulikult teavitame Teid koheselt vastavakohase info saabumisest.
Lugupidamisega,
Martin Harak
tehnoosakonna tüübikinnituse ja sertifitseerimise talituse juhataja
Täna kella 17:00-ks sai faktiliselt läbi tüübikinnituse andmiseks (või sellest keeldumiseks) antud 30-päevane tähtaeg (formaalne tähtaeg on 26. oktoober, pühapäev). Loomulikult pole ARK-s kippu ega kõppu.
Sestap ka minu järgmine samm:
Ja kaebused läksid teele.To: Martin Harak
Cc: Tamur Tsakko, Rein Einer
Subject: Re: Land Rover Defender
Date: 24. oktoober 2008 18:18:59 GMT+03:00
Austatud hr. Harak,
Vastavalt "Autode ja nende haagiste ning mootorrataste tüübikinnitamise eeskirja" § 3 lõige 7-le peab ARK väljastama üksiksõiduki tüübikinnituse (või sellest keeldumise) 30 kalendripäeva jooksul. See tähtaeg sai selle konkreetse menetluse puhul läbi 24. oktoobril (kuna 30-nes kalendripäev satub olema pühapäev, 26. oktoober). Seega, vaatamata sellele, kas vastus Teie poolt väidetavalt tehtud päringule saabub või mitte (või kas UK tüübikinnituse numbrilised piirmäärad on sarnased Eesti vastavate piirmääradega) on ARK kohustatud 26. oktoobriks 2008 kas väljastama tüübikinnituse või põhjendatult keelduma seda väljastamast. Seejuures pean märkima, et viide sellele, et DVLA-st pole väidetavale päringule saabunud vastust pole antud juhul piisav argument, seda eriti arvestades Teie poolt eelnevalt toodud põhjendusi.
Kuivõrd Te möönasite telefonikõnes, et numbriliste piirväärtuste olemasolu UK registreerimistunnistuses oli Teie poolt "natuke ülepingutatud nõue" siis on formaalselt täidetud isegi ka "Autode ja nende haagiste ning mootorrataste tüübikinnitamise eeskirja" § 4 lõige 7-s sätestatud eeldused. Meie telefonivestluses Te kinnitasite, et ARK võtab ühendust DVLA-ga Inglismaal kontrollimaks DVLA poolt väljastatud auto registreerimistunnistusele märgitud andmeid. Nagu ma Teile lubasin võtsin ka mina e-kirja teel ühendust DVLA-ga. Vastus minu küsimustele ning päringutele tuli DVLA Swansea filiaalist järgmisel päeval. Sellega seoses on mul pehmelt öeldes raske uskuda, et Teie poolt tehtud päringule pole tulnud vastust kahe ja poole nädala jooksul. Seda muidugi juhul kui Te sellise päringu üldse tegite.
Viitan siinkohal oma väidete kinnitamiseks veelkord Euroopa Komisjoni poolt 14. veebruaril 2007 avaldatud "Tõlgendusteatis teisest liikmesriigist pärit mootorsõidukite registreerimise korra kohta" punktis 3.3.2. kirjeldatule (lisan selle dokumendi ka käesolevale kirjale): "Asjaolu, et mootorsõiduk on teises liikmesriigis juba registreeritud, tähendab, et selle liikmesriigi pädevate asutuste hinnangul vastab mootorsõiduk kõnealuses riigis kohaldatavatele nõuetele. Pädev asutus võib teises liikmesriigis juba kinnitatud, registreeritud või registreerimata mootorsõidukile kinnituse andmisest seega keelduda ainult juhul, kui mootorsõiduk kujutab tõsist ohtu rahvatervisele.
/.../
Pelga asjaolu põhjal, et sõiduk on saanud kinnituse teise liikmesriigi reeglitele vastavalt ja et selle teatud tehnilised omadused ilmselt (kuid mitte tingimata) erinevad vastuvõtvas liikmesriigis sätestatud omadustest või selle riigi samaväärse tüübikinnituse omadustest, ei ole põhjust väita, et inimeste tervis ja elu või keskkond oleks tõsiselt ohustatud."
Siinkohal ma rõhutan, et nimetatud dokumendi puhul on tegemist Euroopa Komisjoni juhtnööridega liikmesriikide pädevatele asutustele (seega siis otseselt ARK-ile) kehtivate Euroopa Ühenduse seadusaktide ja Euroopa Kohtu otsuste korrektseks järgimiseks. Te kinnitasite, et olete eelpoolnimetatud Tõlgendusteatisega tuttav kuid vaatamata sellele on ARK Teie isikus otsustanud otseselt ignoreerida selles antud juhtnööre. Pean Teile siinkohal veelkord kinnitama, et erinevalt Teie telefonivestluses väljendatud seisukohast on Euroopa Ühenduse seadusaktid ning Euroopa Kohtu otsused igal juhul ülimuslikumad liikmesriigis kehtivatest seadusaktidest.
Täna, faktiliselt 30 kalendripäeva möödudes, ei ole ARK väljastanud minu sõidukile tüübikinnitust ega esitanud ühtegi argumenteeritud põhjust miks minu sõidukile seda väljastatud pole. Kogu käesoleva menetluse jooksul on pigem olnud tegemist Teie poolt otsese Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu seadusaktide ignoreerimise, põhjendamatu viivitamise ning meelevaldse käitumisega.
Tuginedes eelpool toodud faktidele on mul tekkinud õigustatud kahtlus Teie pädevuses ning tekkinud küsimus kas ARK Teie isikus on antud küsimuses otsustusvõimeline. Seepärast pöördun ma Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning Euroopa Liidu pädevate asutuste poole vastava kaebusega.
Lugupidamisega,
Kalju Rüütli
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Lisan siia postituse tqhq.ee foorumist.
hirax:Huvitav, kas ARK juba on leppinud oma kaotusega selles asjas, et selline tööpakkumine on tekkinud (praeguseks küll aegunud). Paistab, et sealne kasutaja LoJack on enne oma kaebuste ametlkku esitamist juba pannud ARK-i varuväljapääse otsima.vedaja: Et siis selline huvitav teema koorus lahti.Lugege ja imestage milleni asjad jõuavad.Kasutaja Lojack On siis asjaosaline leheküljelt4 hakkab teema pihta.http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... c&start=60
http://everyday.cvkeskus.ee/view_jobad. ... 166571&w=1
Ehk on siin foorumis ka keegi LandRoveri foorumi kasutaja, lingib edasi selle postituse ja annab edasi mu moraalse toetuse võitlemaks ARK-iga (ei taha ühe toetuspostituse pärast seal kasutajaks regada)
Krdi peen tekst on ikka nendes kirjades ametnikele
Teemat jälgin seal foorumi külalisena loodetava võiduka lõpuni
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Üheksas vaatus
Vahepael toimunud kirjavahetusest tasub ainult märkida, et uued vahetusmängijad on platsis. Nüüd on mu vestluspartneriks ARK Tehnoosakonna juhataja hr. Jürgo Vahtra
Täna sai siis sain hr. Vahtraga näost näkku kokku. Lühidalt, minu advokaadi kommentaar oli: "kuule, nad on ikka täitsa omaette loodusnähtus..."
Sõnaga, hr. Vahtra sõnul pole ARK-le argumendiks see, et UK SVA (üksiksõiduki tüübikinnituse) sertifikaadi väljastamiseks läbib sõiduk VOSA testimisjaamas vastavad testid, mis on sarnased Eesti tüübikinnituse nõuetega. Tema sõnul oleks UK sertifikaadi aktsepteerimine UK eeskirjade, mitte selle resultaadi - vastavuse EÜ seadusaktides nõutule - kinnitamine. Meie arvasime vastupidist, sest sõltumata riigisisestest reeglitest kinnitavad EÜ liikmesriikide vastavad menetlused EÜ direktiividele vastavust.
Eelpoolmainitud Euroopa Komisjoni tõlgendusteatise lause:
Seis on siis selline:
* hr. Vahtra sõnul ei väljasta ARK enne UK-st testitulemuste kättesaamist mingeid tüübikinnitusi;
* hr. Vahtra sõnul tuleb juhul kui UK-st andmeid ei saabu (või kui need ei vasta nõuetele) teha laboritestid;
* küsimusele, miks hr. Vahtra ignoreerib EÜ seadusaktides sõnaselgelt kirjeldatud juhtnööre ARK-le andsid vastuseks piinliku vaikuse.
Mis edasi?
Oma advokaadi soovitusel nõuan ma kõigepealt ARK-lt haldusakti milles ARK formaalselt (ja juriidiliselt põhjendades) keeldub tüübikinnitust tegemast. Mu advokaat arvas, et juba selle akti küsimine annab ARK-ile märku halduskohtusse esitatava hagi plaanidest. Eks nad siis püüdku selles haldusaktis kirjeldada kuidas nad EÜ seadusakte ignoreerivad kuna see nende arvates tekitaks Eestis anarhia.
Sealt edasi siis asi halduskohtusse (kulud on ca 60 EEK hagi eest ja ca 3% rahalise kompensatsiooni summast). Kuna kohtus võtab asi halvimal juhul paar aastat siis eks teen need testid ära. Sõita ju vaja
Kui läheb kohtusse andmiseks (ja sinna ta läheb juhul kui ARK seadust järgima ei hakka) siis ootaks kontakte sarnases olukorras olnud inimesi kes testid ära tegid ja tahaks raha tagasi saada.
P.S. Hr. Vahtra vabandas oma ametnike iseka ja labase käitumise pärast. Tema sõnul on inimesed oma karistused juba kätte saanud. Eks siis seepärast ARK uut ametnikku otsibki
Vahepael toimunud kirjavahetusest tasub ainult märkida, et uued vahetusmängijad on platsis. Nüüd on mu vestluspartneriks ARK Tehnoosakonna juhataja hr. Jürgo Vahtra
Täna sai siis sain hr. Vahtraga näost näkku kokku. Lühidalt, minu advokaadi kommentaar oli: "kuule, nad on ikka täitsa omaette loodusnähtus..."
Sõnaga, hr. Vahtra sõnul pole ARK-le argumendiks see, et UK SVA (üksiksõiduki tüübikinnituse) sertifikaadi väljastamiseks läbib sõiduk VOSA testimisjaamas vastavad testid, mis on sarnased Eesti tüübikinnituse nõuetega. Tema sõnul oleks UK sertifikaadi aktsepteerimine UK eeskirjade, mitte selle resultaadi - vastavuse EÜ seadusaktides nõutule - kinnitamine. Meie arvasime vastupidist, sest sõltumata riigisisestest reeglitest kinnitavad EÜ liikmesriikide vastavad menetlused EÜ direktiividele vastavust.
Eelpoolmainitud Euroopa Komisjoni tõlgendusteatise lause:
ajas hr. Vahtra suisa marru. Tema kommentaar oli: "...see tekitab ju Eestis anarhia! Inimesed hakkavad ju Leedust autosid tooma ja meie oleme sunnitud neid registreerima!!!" Minu arvamus, et seda näevad ette ju EÜ seadusaktid ajasid teda veel rohkem marru."Asjaolu, et mootorsõiduk on teises liikmesriigis juba registreeritud, tähendab, et selle liikmesriigi pädevate asutuste hinnangul vastab mootorsõiduk kõnealuses riigis kohaldatavatele nõuetele. Pädev asutus võib teises liikmesriigis juba kinnitatud, registreeritud või registreerimata mootorsõidukile kinnituse andmisest seega keelduda ainult juhul, kui mootorsõiduk kujutab tõsist ohtu rahvatervisele.
/.../
Pelga asjaolu põhjal, et sõiduk on saanud kinnituse teise liikmesriigi reeglitele vastavalt ja et selle teatud tehnilised omadused ilmselt (kuid mitte tingimata) erinevad vastuvõtvas liikmesriigis sätestatud omadustest või selle riigi samaväärse tüübikinnituse omadustest, ei ole põhjust väita, et inimeste tervis ja elu või keskkond oleks tõsiselt ohustatud"
Seis on siis selline:
* hr. Vahtra sõnul ei väljasta ARK enne UK-st testitulemuste kättesaamist mingeid tüübikinnitusi;
* hr. Vahtra sõnul tuleb juhul kui UK-st andmeid ei saabu (või kui need ei vasta nõuetele) teha laboritestid;
* küsimusele, miks hr. Vahtra ignoreerib EÜ seadusaktides sõnaselgelt kirjeldatud juhtnööre ARK-le andsid vastuseks piinliku vaikuse.
Mis edasi?
Oma advokaadi soovitusel nõuan ma kõigepealt ARK-lt haldusakti milles ARK formaalselt (ja juriidiliselt põhjendades) keeldub tüübikinnitust tegemast. Mu advokaat arvas, et juba selle akti küsimine annab ARK-ile märku halduskohtusse esitatava hagi plaanidest. Eks nad siis püüdku selles haldusaktis kirjeldada kuidas nad EÜ seadusakte ignoreerivad kuna see nende arvates tekitaks Eestis anarhia.
Sealt edasi siis asi halduskohtusse (kulud on ca 60 EEK hagi eest ja ca 3% rahalise kompensatsiooni summast). Kuna kohtus võtab asi halvimal juhul paar aastat siis eks teen need testid ära. Sõita ju vaja
Kui läheb kohtusse andmiseks (ja sinna ta läheb juhul kui ARK seadust järgima ei hakka) siis ootaks kontakte sarnases olukorras olnud inimesi kes testid ära tegid ja tahaks raha tagasi saada.
P.S. Hr. Vahtra vabandas oma ametnike iseka ja labase käitumise pärast. Tema sõnul on inimesed oma karistused juba kätte saanud. Eks siis seepärast ARK uut ametnikku otsibki
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Anna teada kui asi nii kaugel.LoJack kirjutas:Kui läheb kohtusse andmiseks (ja sinna ta läheb juhul kui ARK seadust järgima ei hakka) siis ootaks kontakte sarnases olukorras olnud inimesi kes testid ära tegid ja tahaks raha tagasi saada.
Panen su palve tqhq'sse ka üles ehk seal ka sarnaseid probleeme olnud.
Kuigi neil enamus autosid USA'st toodud on mõned siiski ka Euroopas Eestisse toodud.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704