9. leht 11-st

Postitatud: N Jaan 08, 2009 14:27
Postitas LoJack
Kõigepealt, nagu ma aru saan ei taha nad registreerida Lätist toodud sõidukit. Kas nad nõudsid tüübikinnituseks testide tegemist? Kui jah siis küsi millistel alustel nad lisateste nõuavad.

Läti tüübikinnituse teemal: teadupärast ei kehti teise liikmesriigi tüübikinnitus Eestis. Eesti tüübikinnituse aluseks võib (ja saab ning peab olema) olla teise liikmesriigi registritunnistus. Kui neil on Läti registritunnistusega probleeme siis küsi miks nad ei täida Mootorsõiduki ja selle haagise registreerimise eeskirja mis sätestab: § 3, (4) ARK-l on õigus kontrollida esitatud andmete õigsust enne registrikande tegemist, samuti kontrollida andmeid välisriigi registreerimistunnistuse väljaandnud asutusest.

Ja lõpuks, ole hea ja tutvusta Võru ARK inimestele seda dokumenti: http://ec.europa.eu/enterprise/regulati ... 169_et.pdf. Eriti selle punkti 3.5.2. "Eelnevalt teises liikmesriigis registreeritud mootorsõidukid" mis sätestab: sõiduki uuesti registreerimise korral teises liikmesriigis peavad liikmesriigid tunnustama teise liikmesriigi väljastatud ühtlustatud registreerimistunnistust (Direktiivi 1999/37/EÜ artikkel 4).

Kuna sinu sõiduk on registreeritud Lätis 2007 aastal (ühtlustatud registreerimistunnistus viidi sisse alates 2004 aastast) siis on väljastatud Läti registritunnistus n.n. ühtlustatud registreerimistunnistus mida Eesti ARK on vastavalt Direktiivi 1999/37/EÜ artikkel 4-le kohustatud tunnustama nagu nende endi poolt väljastatud dokumenti!!!

Ja edasi küsi, kas neile Euroopa Komisjoni juhtnöörid ei kehti? Kui nad väidavad, et ei kehti siis nõua jällegi dokumenti kus ARK on kohustatud oma otsust argumenteeritult põhjendama.

Postitatud: N Jaan 08, 2009 14:40
Postitas Discovery
Lihtsalt küsin, rosenberg,et kas probleem on reg.tunnistuses või on auto ümber ehitatud eelnevalt, midagi on muudetud? Subaru Imprezasid peaks siin ju palju liikuma.

Postitatud: N Jaan 08, 2009 15:53
Postitas rosenberg
auto täiseti originaal-

Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:14
Postitas rosenberg
ja nad hakaksid ajama et see polegi õige läti pass vaid mingi piiratud pass

Postitatud: N Jaan 08, 2009 16:42
Postitas landy
rosenberg kirjutas:ja nad hakaksid ajama et see polegi õige läti pass vaid mingi piiratud pass
Võta endale see Lojck-i mail ja seal toodud seduste välajatükid kaasa. Tõmba seduste väljatrükkides viidatud kohad kollase markeriga üle ja küsi, kas nad on nende sedustega tuttavad?
Kui keelduvad, siis nõua kirjaliku otst/vastust ja keeldu enne lahkumast, kui see käes on.
See ARK poolne BS peab üks kord lõppema.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 12:24
Postitas LoJack
Ka see case sai kenasti lõpuni viidud ja ARK alla vanduma sunnitud. Tõsi, krim. asja ja muu sarnase agressiivse käitumise abil.

Landy soovil, havi käsul pisut pikemalt.

ARK väitis inimesele, et tema auto teh. pass ei sobi (Saksa oma). Olevat vigane. Peale minu abiga seadustega lajatamist hakati ajama, et teh. pass on võltsitud. Arutasime seda natsa ja teatasime ARK-i, et kuna kodanikul sellist teadmist ega oskust pole, et tuvastada võltsitud passi siis peaks ju ARK algatama krim. asja teemal. ARK vaikis. Sõber sai kontakti MKM kantsleriga ja kaebas. Kantsler uuris teemat. ARK väitis, et tegi järelpärimise Saksamaale aga vastust pole veel tulnud (tuleb tuttav ette :lol: )

Sõber läks politseisse ja tegi avalduse krim. asja algatamiseks võltsimiskahtluse tunnustel ja andis ARK-i üles kui tunnistaja. ARK väitis, et tegi uue järelpärimise (jällegi tuttav tunne). Kantsler uuris veel teemat ja asedirektor võttis sõbrale kõne milles teatas, et tulgu aga mees paberitele järele, sakslased olla kinnitanud, et teh. pass on OK.

Aega võttis kogu see jura 3,5 kuud. Eriline paroodia oli selles, et viimaks väitis ARK, et reg. tasu tuleb uuesti maksta kuna algne makse tehti eelmisel aastal kui regamist alustati ja see enam ei kehti sest ... nüüd on uued tariifid :shock:
Lühidalt kõik 8)
Nimeliselt käisid ARK poolt läbi samad jupijumalad nagu ka minu puhul.

Moraal jällegi, et tao rauda väsimatult nii mitmest otsast kui saad ja niikaua kui kuum. Iseenesest tobe, et kodanike teenindamiseks pandud ametnikke tuleb agressiivselt tampida, et oma õigus kätte saada.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 21:12
Postitas 007
LoJack kirjutas:K

Moraal jällegi, et tao rauda väsimatult nii mitmest otsast kui saad ja niikaua kui kuum. Iseenesest tobe, et kodanike teenindamiseks pandud ametnikke tuleb agressiivselt tampida, et oma õigus kätte saada.
..tundub, et tuleb taguda midagi muud, kui rauda ,saaks äkki 24 H hakkama. Perse rsk ma ei saa aru mille eest need ahvid seal palka saavad :twisted: :twisted: . Mul varsti ees ka vintsi registreerimine, saab näha millega üllatavad.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 22:35
Postitas pirx
Mul ka nüüd siis mure. Tahtsin oma Series III täna ARK Pärnu büroos registreeride M1G sõidukiks( mul praegu millegipärast N1G- väikeveok)- öeldi, et EI SAA ja POLE VÕIMALIK. Siis küsisin, et mul praegu 2 kohaline. Aga nüüd taga külgsuunalised istmed, et saaks äkki istekohti passi juurde? Vastus oli, et EI SAA ja POLE VÕIMALIK. Vot päris jama- olen sellel teemal juba tegelikult Landyga konsulteerinud- soovitas minna tagasi ja küsida, et MIKS EI SAA ja MIKS EI OLE VÕIMALIK?

Postitatud: T Veebr 03, 2009 22:45
Postitas LoJack
Üldsõnaline "ei saa" ja "pole võimalik" ei ole ühe haldusasutuse vastused kodaniku taotlusele.

Nõua nende ametlikku akti millega nad keelduvad vastavaid muudatusi sisse viimast. Aktis (nagu igas haldusaktis ikka) peavad nad viitama milliste eeskirjade mis punktidele viidates nad keelduvad ümber registreerimast.

Kui nad keelduvad sellist akti väljastamast siis seleta kodanikele, et ARK tegevus allub Haldusmenetlusseadusele mille kohaselt on sinu poolt kirjutatud ümberregistreerimise avaldus haldusmenetluse algus millele peab ARK vastava aktiga vastama.

Trambi jalgu ja nõua direktorit. Tee neile selgeks, et kui sa sealsamas ei saa selget vastust miks ei saa ja pole võimalik siis istud autosse ja sõidad Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumisse kaebust esitama.

Postitatud: T Veebr 03, 2009 22:55
Postitas LittleSuzi
Pirx: Aga kuidas on lood Tallinna ARK'iga?

Postitatud: T Veebr 03, 2009 23:10
Postitas pirx
LittleSuzi kirjutas:Pirx: Aga kuidas on lood Tallinna ARK'iga?
Landy arvaski, et kui Pärnus asja ei saa, siis tuleb Tallinna minna neid toiminguid tegema.

Postitatud: K Veebr 04, 2009 08:24
Postitas tai
Landy arvaski, et kui Pärnus asja ei saa, siis tuleb Tallinna minna neid toiminguid tegema.
Rääkides pärnu ark pädevusest, siis pandi mul ühe maasturi tüübikinnitus selline, et auto reaalne mass tühjalt oli suurem, kui reg mass (u 200 kg!). Seega, kui teel kaaluma peaks oleks kaal kohe kindlasti katki.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 11:50
Postitas rosenberg
mina pole autot siiamaani arvele saand , käisin lätis sealt õeldi et eestis peaks piisama ainult passist aga midagi kasu pole.

Postitatud: K Veebr 25, 2009 13:06
Postitas rosenberg
Tere, Hr. Alar



Vastavalt majandus- ja kommunikatsiooniministri 12. märtsi 2004. a määruse nr 44 "Autode ja nende haagiste ning mootorrataste tüübikinnitamise eeskiri 1" § 4 lõige 7-le võib riiklikul tüübikinnitusel arvesse võtta liikmesriigi pädeva asutuse või tunnustatud katsekoja poolt väljastatud dokumentides või sõiduki registreerimistunnistuses märgitud andmeid direktiivide, E-reeglite või nendes nõutud piirväärtuste täitmise kohta. Antud juhul ei ole kahjuks Läti registreerimistunnistuses mingeid andmeid müra ja heitgaaside kohta.
sain sellise kirja sis arkist

Postitatud: K Veebr 25, 2009 13:37
Postitas rosenberg
Tere, Hr. Alar



Nimetatud dokument on küll ühtlustatud Euroopa registreerimistunnistus, kuid see ei tähenda sõiduki vastavust nõuetele.





Lugupidamisega



Tarmo Koor
Tehnoosakonna ekspert