Ümberehitus Q6398
Ümberehitus Q6398
Et siis - sai ARK-s käidud ja uus tehniline pass vastu võetud. Kodus asja uurides jäi silma mingi kummastav sõnapaar lahtris Märkused: ÜMBEREHITUS Q6398.
Oskab keegi seda kommenteerida?
(igaks juhuks küsin enne, kui ARK-i järelepärimise saadan).
Lauri.
Oskab keegi seda kommenteerida?
(igaks juhuks küsin enne, kui ARK-i järelepärimise saadan).
Lauri.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
Äkki julged kommentreerida, mis asjade kohta sa ümberehituse lasid vormistada?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kui nad istekohtade arvu suurendamist defekal tõesti ümberehituseks peavad, siis on kuri karajas. Seega uuri kibekähku selle koodi tähendus ARK-st järgi. Ökki vaja nendega jälle piikme mrdma hakata. Sellet võib saad väga ohtlik pretsedent.Lauri kirjutas:Ei ole justkui mingit ümberehitust ARK-s registreerinud...
Või siiski - kas istekohtade arvu suurendamist 5->9 loeti ehk ümberetituseks
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Landy, äkki peaks klubi tegema ühe case'ide ülevaate ja minema sellega ARKi ning jutud sirgeks rääkima, et edaspidi LR omanikke seal ei kotitaks. Et oleks teada, mida ja kuidas midagi teha ning et ka ARKil oleks arusaadav, mida ja kuidas teha. Olen nõus õiguslikult poolelt aitama ja ka ARKiga asju arutama.Landy kirjutas:Kui nad istekohtade arvu suurendamist defekal tõesti ümberehituseks peavad, siis on kuri karajas. Seega uuri kibekähku selle koodi tähendus ARK-st järgi. Ökki vaja nendega jälle piikme mrdma hakata. Sellet võib saad väga ohtlik pretsedent.Lauri kirjutas:Ei ole justkui mingit ümberehitust ARK-s registreerinud...
Või siiski - kas istekohtade arvu suurendamist 5->9 loeti ehk ümberetituseks
Ma ei tea, kuidas hetkel klubil Inchape'iga suhted on, aga vahest oleks ka nemad huvitet, et LR omanikud oma asjad korda saaksid.
Disco I ES, 300Tdi
Niisiis - sai peetud väike telefonivestlus ARK-ga.
Meeskodanik tehno-osakonnast kommenteeris asja selliselt:
- tõesti, ümberehituseks loetakse istekohtade arvu suurendamist 5->9
- see märkus on oluline autoregistri jaoks, minu kui omaniku jaoks see midagi ei muuda.
Seega loeme asja esimeses lähenduses selgitatuks ja lahendi võib kanda neutraalsete kilda.
PS. tehno-osakonna sekretär seostas tähte 'Q' ümberehitusega ja numbrit 6398 akti/toimiku numbriga. Sellest tulenevalt tekib pähe mõningaid mõtteid (nt. kõnealuse lühendi lahtimõttestamine erinevates olukordades)
Meeskodanik tehno-osakonnast kommenteeris asja selliselt:
- tõesti, ümberehituseks loetakse istekohtade arvu suurendamist 5->9
- see märkus on oluline autoregistri jaoks, minu kui omaniku jaoks see midagi ei muuda.
Seega loeme asja esimeses lähenduses selgitatuks ja lahendi võib kanda neutraalsete kilda.
PS. tehno-osakonna sekretär seostas tähte 'Q' ümberehitusega ja numbrit 6398 akti/toimiku numbriga. Sellest tulenevalt tekib pähe mõningaid mõtteid (nt. kõnealuse lühendi lahtimõttestamine erinevates olukordades)
Valge Defender110 e. Rahvamaja
See pole sugugi neutraalne lahend. Reaalsuses pole mingit ümberehitust toimunud, tegu on tehase poolt piagldatud STANDARDVARUSTUSE legaliseerimiseg a ja ARK poolse eksimuse/väärtõlgenduse parandamisega.
Sellise tegevuse legaalsust tasub kindlasti kontrollida, sest pikas perspektiivis võivad selle olla kurvad tagajärjed järgmiste autoomanike jaoks.
Tee KOHE teabenõue ja nüua endale antud toimiku koopia. Sul on selleks täielik õigus.
Sellise tegevuse legaalsust tasub kindlasti kontrollida, sest pikas perspektiivis võivad selle olla kurvad tagajärjed järgmiste autoomanike jaoks.
Tee KOHE teabenõue ja nüua endale antud toimiku koopia. Sul on selleks täielik õigus.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mõtlen hetke...
Tegelikult võib seda asja vaadata erinevatest külgedest - nii positiivsest kui ka negatiivsest...
Ühelt poolt saan ma asjast selliselt aru, et ARK-l oli tarvis asi kuidagi vormistada ja see tehti ümberehituse nime alla.
(Antud juhul on tegu ju olukorraga, kus sõiduk, mis oli algul küll Hispaanias registreeritud 9-kohalisena, registreeriti EV-s algul 5-kohalisena (ei hakka siinkohal tagantjärele rusikatega vehkima, sest pealegi oli registreerijaks eelmine omanik). Pärastpoole oli ARK (peale "mõningast selgitustööd") nõus esialgseid seisukohti muutma ning registreeris masina 9-kohalisena.)
Ma ei saa muidugi päriselt nõustuda metoodikaga, kus sisulist ümberehitust pole toimunud (sõiduki istmed on ikka samal kohal püsinud), kuid juriidiliselt olen ma justkui auto konstruktsiooni muutnud. Samas on "ümberehitus" ARK-s kooskõlastuse saanud ja lisapiiranguid pole sõidukile sellest seatud.
Seega võib olukorda praegusel hetkel lugeda minu seisukohast enam-vähem rahuldavaks...
Asjal on veel üks positiivsemana tunduv kõrval-aspekt. Saadan selle kohta Sulle PS-i.
Tegelikult võib seda asja vaadata erinevatest külgedest - nii positiivsest kui ka negatiivsest...
Ühelt poolt saan ma asjast selliselt aru, et ARK-l oli tarvis asi kuidagi vormistada ja see tehti ümberehituse nime alla.
(Antud juhul on tegu ju olukorraga, kus sõiduk, mis oli algul küll Hispaanias registreeritud 9-kohalisena, registreeriti EV-s algul 5-kohalisena (ei hakka siinkohal tagantjärele rusikatega vehkima, sest pealegi oli registreerijaks eelmine omanik). Pärastpoole oli ARK (peale "mõningast selgitustööd") nõus esialgseid seisukohti muutma ning registreeris masina 9-kohalisena.)
Ma ei saa muidugi päriselt nõustuda metoodikaga, kus sisulist ümberehitust pole toimunud (sõiduki istmed on ikka samal kohal püsinud), kuid juriidiliselt olen ma justkui auto konstruktsiooni muutnud. Samas on "ümberehitus" ARK-s kooskõlastuse saanud ja lisapiiranguid pole sõidukile sellest seatud.
Seega võib olukorda praegusel hetkel lugeda minu seisukohast enam-vähem rahuldavaks...
Asjal on veel üks positiivsemana tunduv kõrval-aspekt. Saadan selle kohta Sulle PS-i.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Varasemalt tehti teh.passi olemasolevate istmete lisamine lihtsalt "andmete muutmine teh.passis" nime all.Lauri kirjutas:Asjal on veel üks positiivsemana tunduv kõrval-aspekt. Saadan selle kohta Sulle PS-i.
Kangemad mehed vaidlesid ja trampisid leti ees jalgu ning said muudatuse ilma riigilõivuta, kes kergemat teed läksid maksid 200 eeku riigilõivu ja aamen.
Tea kas on jälle mingi "maja-sisene" ümberkorraldus.
Pane see "maasikas" siseinfosse omadele lugeda.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2078
Tuli minulgi reg tunnistusele ümberehitus.
Esiotsa taheti riigilõivu kah aga peale pikka seletamist,et ma pole ümberehitust taodelnud ega ka mitte ümberehitanud läks neiu letitagant tahatuppa ja oli pool tundi kadunud. Saabudes rääkis,et saavad küll vormistada ARKi veana. Arki paberitesse kirjutati, et nende viga aga reg tunnistusele ikka ümberehitus.
Tuli minulgi reg tunnistusele ümberehitus.
Esiotsa taheti riigilõivu kah aga peale pikka seletamist,et ma pole ümberehitust taodelnud ega ka mitte ümberehitanud läks neiu letitagant tahatuppa ja oli pool tundi kadunud. Saabudes rääkis,et saavad küll vormistada ARKi veana. Arki paberitesse kirjutati, et nende viga aga reg tunnistusele ikka ümberehitus.
Ei hakanud uut teemat üles kirjutama. Elik sai paigaldatud uus stange. Stange on oma nime väärt, Veiko võib tunnistada. "Rauatükk" koos vintsialusega. Kas selle ülevaatusega nüüd hakkab ka probleeme tekkima jne?? Veiko ütles , et maby tasuks käia ARK-is seda näitamas, et regavad nigu vintsi pähe ära? Mis kogemusi on seoses stange vahetusega, kui neid üldse on?
Taavi
56699008
Taavi
56699008
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
See sõltub auto tootmisaasast ja esmaregamisest Eestis.
Kvalifitseerub "esikaitsesüsteemi" nimeliseks asjaks.
Kvalifitseerub "esikaitsesüsteemi" nimeliseks asjaks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
... nojah seda esikaitse süsteemi juttu on 4x4-s aetud edasi ja tagasi. Noh ilmselt peaks minema ka ARK-i maad kuulama.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Mis hetkest see ARK on saanud tõe allikaks? Üks ametnik räägib ühte, teine test. Üldjuhul aga eksivad mõlemad.007 kirjutas:Noh ilmselt peaks minema ka ARK-i maad kuulama.
Nii siinsed kui ka 4x4 seltskonna kogemused ütlevad pigem, et tuleb eeskirjad/direktiivid ette võtta ja endale see asi selgeks teha.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---