nojah, minupoolne kaastunne kõigile, kes arkiga maid peavad jagama.
ostsin D130 esmalt just seetõttu, et ei jõudnud enam mõelda, kuidas saaks uue 110SW legaalselt istmete järgi paika.
aga lohutuseks endale tuli välja, et tegelikult rahuldab 130 minu vajadusi plaju paremini ja olen ülirahul.
seega väike tänukummardus arki bürosaurustele.
ja sau p...se! ilma naljata.
Külgsuunalised istmed vol1
- keelutsoon
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 34
- Liitunud: E Juul 11, 2005 22:01
- Asukoht: mäeküla
- Kontakt:
kaastunne
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Kuidas on teema arenenud?Landy kirjutas:Kõigile teile lohutuseks teade, et koostöös Indrek Sirki õigusabi bürooga proovime sellesse asja selgust tuua.
Sain ühe auto 3+3 kohta registrisse, kuigi ees keskel polnud istet ollagi. Selgitasin et auto on olnud kasutuses sidestaabina ja iste ajutiselt eemaldatud. Teise auto võiks ju 1+8 registrisse saada.
Sama mure on ka teiste pikkade autodega Land Cruiser, Patrol jne. mille vanematel mudelitel taga pikki suunas istmed. Kuigi oma LC 60 ja 80 sain probleemideta 1+8´ga registrisse. LC 80´ga tehti suisa väike ääremärkus ja parandati istekohtade asetus 2+3+4 ringi 3+3+3 vastu. Mis seal salata ega taha ei mahu jah 4 suurt inimest korraga istuma.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704