1. leht 2-st

Külgsuunalised istmed vol1

Postitatud: R Juul 22, 2005 10:18
Postitas Lancelotiga
No nii, meie siis ka oma lancelotiga l6puks ometi eestimaale j6udnud ja nagu korralikud inimesed kunagi, on ju vaja registreerida eesti registrisse. oma arust k6ikv6imalikud paberid olemas, aga see mis rakvere arkis juhtus, ei mahu mulle t6epoolest pähe! niisiis jutt käib defender 110, millel taga kaks pinki, kus saab küljega s6idusuunas istuda. p6him6tteliselt oli meil selle auto ostmisel, peale selle, et ta hea välja näeb, argumendiks see, et saab üheksakesi s6ita, millise autoga siis seda veel saab? no ja siis see tore noormees, kes arkis läbivaatust teeb, ütleb, et eestis on küljega s6itmine keelatud ja ta saab meie lanceloti viieistmelisena registreerida. no mida asja, m6tlesin, kogu maailmas s6idetakse niimoodi edukalt, pole kuskil probleeme ja eesti riik ütleb, et on eluohtlik!!!!????? meie aga niipalju jonni ei jätnud, et astusime kontakti nende tehnikaosakonnaga ja seal lubati asja veel uurida.

kas on keegi veel selliste probleemidega kokkupuutunud? kui midagi teha ei saa, eks me peame siis laskma ta viiekohalisena registreerida :evil:

kas keegi teab, palju politsei siis meile trahvi teeb, kui taga istutakse?

igal juhul olen kole vihane ja peaks kohe landroverisse kirjutama, et ärge ometi eestile selliseid autosid tootke, kohe kui eesti registrisse kantakse, saavad nad eluohtlikuks????!!!!!! :shock:

Postitatud: R Juul 22, 2005 11:44
Postitas landy
Lohuta ennast teadmisega, et ostes poest uue LR D110 on see auto KAHEKOHALINE :shock: . Sest Eesti on AIUNUS euroliidu riik, kes ei võtnud vastu uue turvavööde eurodirktiivli lisakluslit, mis annab ülemineku aja nõude kehtestamiseks. Oleme ainus EU riik, kus peavad kõigil istekohtadel olema kolmepunkti vööd. :?
Ehk teisisõnu on meie ametnikud olnud jälle agaramad ja usinamad, kui euobürokraadid Brüsselis.

Eesits on aega jooksul Defendereid (110)registrisse võetud mitmel erineval moel:

1)9 (8)kohta (piiranguteta)
2)9(8)kohta (kiiruspiiranag 60 km/h)
3)6(5) istekohta (piiranguteta)
4)2 istekohta

ARK-d ei kõiguta üksi paber, isegi mitte tehase oma, sest nemad on ju riik riigis. :x

Soovin jõudu ja visadust nende bürokraatidega kaklemisel!

Postitatud: R Juul 22, 2005 12:26
Postitas Mart
Tere

Minu auto on see õnnelik kes läks uuena 1+8 ilma piiranguteta läbi sest tagapinkidel olid sellised niudeturvavööd, see piirangutega auto oll' uus 110 (NATO, kes mäletab) sest sellel ei olnud pinkide peal niudevöid. Selle märkasid korra politsinikud teepeal teh. passist ära ka, et autol on kiirusepiirang aga trahvi ei teinud. Teine uus 110, millega 1998 kolm kuud sõitsin oli ka niudevöödega 1+8 ja piiranguteta.

Pane sinna taha need niudevööd ja näita oma autot uuesti ARKis, nad ei saa ju varem valmistatud autodele rakendada uute autode teh. tingimusi nt. lisapidurituld vms. Kui miskit aitab võid ju öelda et 32 ZDR ja 06 ZDI (vähemalt) on registris 8+1 ja ilma piiranguteta.

Ma ei tea, kuidas nende vöödega on, kuid tagaisme äärmised vööd on mitte vähem kui kolmes punktis kinni, nii et peaks olema võimalik vähemalt 4 inimese autoks registreerida. Kui nad pakuvad viit (keskmine taga on niudevöö), siis peaks nad ka pikiistmete vöid arvestama. Või kutsugu minu auto ARKi tagasi ja vähendagu reisijate arvu?

Seal auto24 foorumis on mingid liiklusjuristid, need ehk oskavad ka arvata.

M.

P.S. Euroopa liit on imeline koht - landikaid tehakse ju inglises, kui ma viimati aprillis sealmaal käisin arvasid lennujaama tibid Amsterdamis, et ju ma ikka sinna ei pääse sest mul ei ole passis inglisviisat.

Postitatud: R Juul 22, 2005 17:17
Postitas Lauri
Põhimõtteliselt jah - üksikult võttes ei saa suurt midagi teha :(

Äkki peaks ses osas kuidagi koopereeruma?
Ma oleks nõus asjaga kaasa tulema, kui keegi viitsiks seda teemat edasi ajada.
Ühe variandina võiks näiteks Liiklusõiguse Büroost järele küsida, kas nad suudaksid selle ARKi-poolse jobutamise kohtus ringi pöörata...

Postitatud: R Juul 22, 2005 23:22
Postitas Lancelotiga
Mart kirjutas:Pane sinna taha need niudevööd ja näita oma autot uuesti ARKis, nad ei saa ju varem valmistatud autodele rakendada uute autode teh. tingimusi nt. lisapidurituld vms.
mis niudevöid sa m6tled? meil seal mingisugused ju on, aga kindlasti mitte kolmepunktilised.

ja uute autode n6uded? lancelot on aastast 2004, vist liiga uus nende jaoks?

appi, näib, et asi t6esti ülem6istuse absurd arkis. ega meil vist midagi suurt muud üle ei jää, kui viiekohalisena ta äraregistreerida ja siis politseinike m6istlikkusele loota :roll:

kahjuks puudub aeg ja v6imalus asjaga tegelemiseks, kaasa lööks aga küll, kui keegi asja ette v6taks. mina ise nimelt suurema osa ajast mujal maailmas.

Postitatud: L Juul 23, 2005 15:36
Postitas landy
Lauri kirjutas:Põhimõtteliselt jah - üksikult võttes ei saa suurt midagi teha :(
Äkki peaks ses osas kuidagi koopereeruma?
Ma oleks nõus asjaga kaasa tulema, kui keegi viitsiks seda teemat edasi ajada.
Ega siin pole muud,kuiasjast huvitatud iskud saavd Klubi juhatuseg kokku ja arutame edist tegustemist. Kun tegu on juba rohkem,kui üht iskut puudutava murega, siis ehk saame ka koos abi.
Ühe variandina võiks näiteks Liiklusõiguse Büroost järele küsida, kas nad suudaksid selle ARKi-poolse jobutamise kohtus ringi pöörata...
Üks tõsislet asine ja kaalumist vääriv ettepanek. Kodanik Sirk oskab kindlasti riigiametnikud oma sedusteundmiste ning pragraafidega nurka suruda. Sinninveteeritud raha võib istmete näol isegi tagsi tulla.

Postitatud: P Juul 24, 2005 10:06
Postitas tarvo
Siin on minu küsimus ja ARKvastus istekohtade arvu kohta, küsitud 2003 aastal. Ka siis oli vastus sama, et 9 kohta ei kanta reg. tunnistusele, kuna pikisuunas istmed ei ole istmed.

___________________________________
Küsimus esitati: 09.12.2003 20:29:02
Nimi: Tarvo
Küsimus: Land Rover Defender 110 (2000.a.)registreerimistunnistusel on istekohtade arv 5, kuid kõigis autokataloogides, tootja müügipakkumistes ning autol tegelikkuses on 9 istekohta (taga asuvad 2+2 istekohta pikisuunas). Kuidas parandada istekohtade arv regisreerimistunnistusel õigeks ?
___________________________________
Küsimusele vastati: 12.12.2003 09:11:12
Subject: ARK, vastus Teie küsimusele
Vastaja: Marko Mäeots
Vastus: Küljega sõidusuunas istmeid ei loeta istekohaks ja ei märgita reg.tunnistusele, väljaarvatud bussis olevad küljega istmed (I, II ja A klass).

Postitatud: E Juul 25, 2005 08:22
Postitas landy
Nüüd on ARK EURO-reeglietele viidates ikka vindi vingelt üle keeranud.
Land Rover Defender 110 Station Wagon kuulutati kahekohaliseks autoks! :shock:

http://www.landrover.com/gb/en/Vehicles ... _wagon.htm

Kui mujal Euroopa riikides on selle auto passis ilutsemas 5-9 istekohta, siis meie ametnikud ei tunnista isegi keskmisel istmereal olevaid kolmepunkti turvavöösid. :evil:

Edu ja jõudu neile peedistamaks inimesi, kes mujal maailams sõidu-ja kasutuskõlblikus tunnistatuid autot osta soovivad.
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: T Juul 26, 2005 09:40
Postitas Lancelotiga
tore, tore eesti riik, hea k6ik euroliidu kaela ajada, aga eks iseenda elu oskame ikka ise k6ige paremini keeruliseks teha.

kogu see absurdsus ei mahu mulle lihtsalt pähe! oleks siis mingi kihutaja-auto v6i misiganes - küljega istmed ei ole nende jaoks istmed!!! t6eline lasteaed, ajab ikka harja punaseks küll, t6elised imbetsillid. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

nonii, sai veidi auru välja lastud.

to tarvo: kas politseiga ka on tulnud s6nelemist teemal, et küljega ei tohi istuda? meil lihtsalt n6nda suur pere, et ka taga istuma peab. ise tahaks küll nagu seadusekuulekas kodanik olla, no aga mis sa teed, kui asi nii on?

Postitatud: T Juul 26, 2005 11:19
Postitas tarvo
Siiani ei ole juhtunud, et keegi seal taga pikipingil istub, kui politsei on auto peatanud. Seega pole teemat üles võetud.

Kui aga selline kokkupuude tuleb ja auto passis istekohti lugema hakatakse, peab arvestama järgmisega:

Liiklusseadus § 74.33 Mootorsõiduki- või trammijuhi poolt sõitjate- või veoseveo nõuete rikkumise eest - karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.

Karistusseadustik § 47 (1) Trahviühik on rahatrahvi baassumma, mille suurus on kuuskümmend krooni.

Seega 100 x 60 = kuni 6000 EEK :cry:

Kui Sul autos parasjagu inimesi 5 või vähem ja osad nendest taga pikipinkidel, võid muidugi väita, et need tagumised pikipingid ongi nende viie istekoha sees, mis auto reg tunnistusel märgitud. Ega see ju passis kirjas ei ole, et need 5 istekohta kõik autoga ristisuunas asuvad.

Kunagi ühel LR automatkal ühe seal osaleva 110 omanikult kuulsin, et temal auto reg tunnistusel 12 kohta kirjas (esireas 3, tagareas 3, taga pikipinkidel veel 3+3) ?! Nii ei võimatu siiski ei ole ARK-ist sellist reg tunnistust saada. Siis aga vist vaja juba muud juhiloa kategooriat ka kui B sellise 110-ga sõitmiseks.

Postitatud: T Juul 26, 2005 11:35
Postitas Lauri
tarvo kirjutas:Kunagi ühel LR automatkal ühe seal osaleva 110 omanikult kuulsin, et temal auto reg tunnistusel 12 kohta kirjas (esireas 3, tagareas 3, taga pikipinkidel veel 3+3) ?! Nii ei võimatu siiski ei ole ARK-ist sellist reg tunnistust saada.
:shock: Teaduslik fantastika!
Ma olen viimasel ajal pidevalt kahtlustanud, et ARK-i töötajad elavad mingis teises - meist erinevas dimensioonis ja lühend 'ark' tähendab tegelikult hoopis Aegruumi Roosat Galaktikat (skeptikute arvates Arengupeetusega Ravimatut Galaktikat), mida on parema kõla huvides veidi kohaldatud.

Postitatud: T Juul 26, 2005 11:50
Postitas landy
tarvo kirjutas:SKui Sul autos parasjagu inimesi 5 või vähem ja osad nendest taga pikipinkidel, võid muidugi väita, et need tagumised pikipingid ongi nende viie istekoha sees, mis auto reg tunnistusel märgitud. Ega see ju passis kirjas ei ole, et need 5 istekohta kõik autoga ristisuunas asuvad.
Kusjuures uutel nn. euro tüübile vastavatele reg. tunnitustel pole ka enam lahtrit, kuhu märgitaks juhi kõrval oleva istekohatde arv :D
Seega võid vabalt sõita ka seal keskel kahepunkti vöödega.
Kunagi ühel LR automatkal ühe seal osaleva 110 omanikult kuulsin, et temal auto reg tunnistusel 12 kohta kirjas (esireas 3, tagareas 3, taga pikipinkidel veel 3+3) ?! Nii ei võimatu siiski ei ole ARK-ist sellist reg tunnistust saada. Siis aga vist vaja juba muud juhiloa kategooriat ka kui B sellise 110-ga sõitmiseks.
Nii Inglismaal, kui Austraalisas registreeriti juba kuuekümendatel pikke LR-e 12 kohalistena, et autobussina arvele võttes maksusoodustust saada. :twisted:

Teile kõigile teadmiskeks, et tegin kirjaliku küsimuse, millise raha eest oleks kod. Sirgi juhitav Liiklusõiguse Büroo nõuds antud küsimust käsitlema. Teemaks see, kas ARK käitub seduslikult või on tegu isetegvusega.

Postitatud: T Aug 02, 2005 20:20
Postitas Myller
Sellisel juhul peaks ka Disco I olema viiekohaline, kuna istmed on külgsuunas. Ja turvavööks on seal ka samasugune niudevöö. Võibolla on mul vedanud, et ARK pole mu masinast kahte istet välja visanud.

Kalev[/quote]

Postitatud: K Aug 03, 2005 08:42
Postitas landy
Kõigile teile lohutuseks teade, et koostöös Indrek Sirki õigusabi bürooga proovime sellesse asja selgust tuua.

Postitatud: E Aug 29, 2005 15:54
Postitas Lancelotiga
Landy, tänud sulle! anna siis ka teada, mis asjast saanud on.

meie oleme 5-kohalisena registreeritud, kuid peame tahes tahtmata ka 9-kesi s6itma. eks näis, kas ja mis juhtub!