Suzuki Samurai - 2002.a 1,9d. Tüübikinnituseta

... kuid samahästi võiks alafoorumi nimi olla ka "kohe näha, et vanad sõbrad" või "Land Rover'ite uskumatud seiklused ARKis"

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
sillufromIV
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: N Mai 19, 2016 19:31
Asukoht: Tallinn

Suzuki Samurai - 2002.a 1,9d. Tüübikinnituseta

Postitus Postitas sillufromIV »

Mul seisab ees vist midagi analoogset
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=6642
Leedust toodud Suzuki Samuraiga. Tegemist 2002.a 1,9d (Renault, 47kW), softtop. Tõin pika otsimise peale lõpuks Leedust 10.05. koju. Tegin nipet-näpet asjad (käsipiduri, tagapidurid ja tagumise gabariidi) korda ja loputasin Leedu pori kere ja raami vahelt vähemaks. 16.05. käisin Mäepealses registri angaaris sellega. Sealne järjekord on omaette arutusteema (viie tunniga 7 numbrit üldjärjekorrast).

Selgus, et pole tüübikinnitust. Needitaval sedelil kirjas, et toodetud Suzuki Santana Motors´is, Hispaanias. Santana Motors on pankrotistunud-likvideeritud, õigusjärglasest ei tea midagi. Masin on alates 2014 maist müüja käes olnud (pole autoplatsi omanik), Leedu registris.

Registris nende sinise blanketi esitamiseks ei läinudki. Mina mingit paberit ei küsinud ja nemad ei pakkunud ka. Soovitasid margiesindusest küsida või Autotesti pöörduda. Autotest vastas mu kirjale pakkumisega 480€. Topauto ei anna mitte nende müüdud autodele midagi, andsid maaletooja firma tegelase kontakti. Kirjutasin sinna aga vastust seni pole.

Kogusin nüüd siit foorumist 2008 ja värskest loost seadusepügalad kokku. Kustutasin emotsioonid tekstidest ja kohandasin enda juhtumiga.

10.06. saab 30 päeva transiitnumbreid täis, siis ei tohi enam sõita. Kindlustus on PZU-s 26.05.-ni Seda saan ehk ka kahe nädala võrra pikendada läbi nende peakontori. Edasi on tume maa ...

Plaanin homme tehnoülevaatuspunktis käia ja nn. ostueelse kontrolli teha. Saan paberi pidurite, vedrustuse, heitgaasside ja tulede kohta. Küsisin COC-d (tüübikinnitus või vastavussertifikaat) ka ühest googeldatud firmast, mis euroopas nende sertifikaatide ja (eksport-) mootorsõidukite registreerimisega tegeleb. Nende lehel andis valida sihtriigiks Soome. Huvitav, kui leiavad mulle Soome jaoks kõlbuliku COC, kas siis meie võimud võivad seda piisavaks lugeda?

Pole USA variant numbrikohtade ega tulede järgi otsustades. Probleemiks ka pragudega esituled. Vana omanik sõitis töötavate tuledega vette. Tuled on 6", ümmargused. Analooge pole siiani leidnud, enamus katalooge pakub 7", mis ei sobi esigrilliga, peaks avad suuremaks lõikama. Mõistan, et ülevaatust ei saa sellises seisus aga registrisse võiks ju saada.

Üks moderaatoritest soovitas Leedu registrist tüübikinnitust küsida. Selleks pean üht tuttava tuttavat, kellel leedu keel suus, paar tundi mõnes baaris õllega jootma, et vajalik aadress leida ja sinna kiri saata. Kuigi millegipärast pelgan, et Leedukatel seda pole ...

Küsisin ka 4x4.ee foorumist (sest ise ei tea, kuidas MA lehelt päring teha) palju meil diiselmootoriga viimase otsa Samuraisid registreeritud on. Aga pole keegi vastanud mitu päeva. Oleks ehk abi ühe legaalsega kõrvutamisest MA tegelaste juuresolekul.

Samurai sai toodud hobiautoks, argipäevadeks on teised sõidukid töökorras. Aga garaaži tolmu koguma ka jätta ei tahaks seda.

Igasugused arukad mõttelõngad on teretrulnud.
Suzuki Samurai 1,9d softtop 2002.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Pärnus oli hard top sama diisliga arvel. Kui väga otsida leiab ka kontaktid.
Veiko
Kui on mure võib helistada 5232468
sillufromIV
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: N Mai 19, 2016 19:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sillufromIV »

Veiko Varik kirjutas:Pärnus oli hard top sama diisliga arvel. Kui väga otsida leiab ka kontaktid.
Veiko
Kust ja kuidas otsida?
Suzuki Samurai 1,9d softtop 2002.
Vasta

Mine “ARK- terve mõistus majast lahkunud!”