Maanteeameti teenindus tekitab pahameelt

... kuid samahästi võiks alafoorumi nimi olla ka "kohe näha, et vanad sõbrad" või "Land Rover'ite uskumatud seiklused ARKis"

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Maanteeameti teenindus tekitab pahameelt

Postitus Postitas landy »

Maanteeameti teenindus tekitab pahameelt
5. juuli 2016 19:30
Kerli Kivistu

Meesterahvas pettus Maanteeametis, kuna väidab, et seal on arrogantne teenindus. Ta juhib tähelepanu sellele, et kasinusmeetmetena suletakse väikseid büroosid, aga suuremates teenindust ei parandata.

ĢTõin juuni alguses Saksamaalt auto. Kuna elan Sauel, siis olen käinud juba kolmel korral kohalikus büroos ust kraapimas, sest auto esmases ülevaatuses on ainult üks teenindaja ja seega autot ette näidata ei jõua,ģ rääkis pettunud lugeja.

Ta toob võrdluseks, et see on juba nagu Vene ajal leivasabas seismiseks saanud. ĢAmet enda poolt ei tee midagi sellist, et katkestada järjekorranumbrite väljastamine ajaks, mil vastuvõtt lõpeb,ģ leidis lugeja. Ehk ise peab ennustama või ennustab numbrite ülevaataja. ĢEnne sõitsime pika järjekorra puhul Raplasse, kuid seal enam selliste asjadega ei tegeleda,ģ märkis maanteeametis pettunud meesterahvas.

Kuna järjekorrad on läinud pikaks ja närviliseks, pakutakse välja broneerimist ja hoiatatakse, millal on tipptunnid. ĢSelle asemel, et järjekorraga ja ülekoormusega tegeleda, palutakse sellega tegeleda kliendil. See ei ole ju normaalse mõistuse vili. Kas riiklike lõpmatute kärbete tulemus on viimase Politseiametniku pensionile minek ja Maanteeameti kadumine?ģ esitas meesterahvas küsimuse.

3. juuli oli esimene aeg broneerimiseks 13 ja 14. Seejärel on mõnda aega jälle broneeritud. ĢMa ei saa iga teenindavat asutust kaks nädalat ette broneerida ja ajakava rändaks peast paksu märkmikku,ģ sõnas pahane klient.

Maanteeameti liiklusohutuse ja ühistranspordi peadirektori asetäitja Meelis Telliskivi mõistab antud kliendimuret täiesti. ĢTänase hetke nõrgim lüli on registreerimise eelne ülevaatus ning praegune olukord on tekkinud mitme halva asja kokkusattumisel. Selle aasta kevadel on kasvanud Eestisse toodavate kasutatud sõidukite arv võrreldes eelmise aastaga umbes 14 protsenti,ģ lausus Telliskivi. Ta lisas, et Tallinna ja Saue büroodest on töölt lahkunud neli töötajat.

Seega on mitme konkursi tulemusel õnnestunud leida uued töötajad, kes asuvad peatselt tööle, kuid nende atesteerimine võtab veel natuke aega. ĢMaksuameti kõrgendatud huvi 2009. aasta ja sellest uuemate sõidukite vastu on samuti Maanteeameti spetsialistide töökoormust tõstnud. Paraku praktika näitab, et antud valdkond on seotud suurendatud maksuriskiga,ģ lausus Telliskivi. Ta märkis, et pole harvad juhused, kui Saksamaalt toodud auto müüakse siin edasi nii, et vahendajast ei jää mingit jälge.

ĢKui sõiduk on Eestis arvel, siis selle toimingu tegemiseks ei pea sõidukit ette näitama ja seda teenust saab teha e-teeninduses,ģ rääkis Telliskivi. Ta ütles, et sõidukit ei pea ka ette näitama tootja-tehase volitatud maaletoojad, vaid nemad kontrollivad ise üle sõiduki vastavuse ja saadavad vastava info meile andmebaasi elektroonselt.

Maanteeamet plaanime olukorda kindlasti lahendada. ĢKaasame teistest büroodest registreerimise eelseid ülevaatajaid Tallinnasse ja Sauele appi, samuti asuvad tööle uued töötajad,ģ selgitas Telliskivi. Ühtlasi muudetakse järjekorra süsteemi selliselt, et see ei väljasta lõpmata numbreid.

Allikas:
http://tarbija24.postimees.ee/3754023/m ... 1394743988
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “ARK- terve mõistus majast lahkunud!”