1. leht 1-st

TÜV ja uued karmid mängureeglid

Postitatud: K Juun 06, 2018 21:18
Postitas landy
Facebookist:

Tiit R****: Minu reaalne hiljutine kogemus TÜV punktis (27.05.18), läksin Jeep WJ-ga, millel all 18" rattad ja rehvimõõt 255/55/18. Sain lõpuks järjekorrast nö. peale ja enne, kui jutule võttis vaatas kohe rehve, kuhu järgnes ka kiire otsus - tagasi saata! Minu väikese jonnimise peale, et rehvi läbimõõt on sama, kui tehase mõõdul, kutsus sisse, näitas hiljuti tulnud mingit korraldust väljatrükituna, kus suht esimesi punkte, et jälgida rehvimõõte. Toksis minu nähes mnt lehele auto nr sisse ja näitas sealseid rehvimõõte. Soovitaski tehasemõõdud alla keerata ja tagasi tulla. Samuti ütles, et selles uues korralduses ka kohustus uks lahti tõmmata ja istekohtade vastavus passis olevaga, üle kontrollida.

Re: TÜV ja uued krmid mängureeglid

Postitatud: K Juun 06, 2018 22:23
Postitas DreamWalker
:x :x :x :x :x :x :x :x :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Tule taevas appi EU üle regullimise maa....

Jaiebuuu peedistage veel eksole :roll: :roll: :lol: :lol: :lol:

Ka ÜV varsti ees - eks näis mis kino saama hakkab.


Pohhui et auto on tehniliselt korras - peedistame hoopis XXXX asjadega :lol: :lol: :lol: :lol:

Samal ajal näen igapäevaselt sõna otseses mõttes "rombesid" mis kehtiva ÜV veel liikluses osalevad - endal pole piduri torusidki enam all olemas.
Ussitasid alla aastaga ära ? RAIT.

irw.

Re: TÜV ja uued karmid mängureeglid

Postitatud: T Juun 12, 2018 08:49
Postitas 007
Mina käisin Kadaka teel , seal pesa kõrval kohe. Väga mõistlik seltskond. Rehvi kohta ütles, et täna veel ei koini aga teema on õhus.

Re: TÜV ja uued karmid mängureeglid

Postitatud: T Mär 30, 2021 19:35
Postitas landy
"Pealtnägija" lugu rondiärist ja mustadest mängudest tehnoülevaatuses tekitas tormilise reaktsiooni. Esiteks saime palju tagasisidet inimestelt, kellel on sarnased kogemused, sh saates käsitletud konkreetse ärimehe Artur Kapajevi ja firmaga Tehnokonsult (kõiki vihjeid võib jätkuvalt saata aadressil pealtnagija@err.ee). Teisalt kinnitas Transpordiamet veel kord, et järelevalvet ülevaatuste suhtes tugevdatakse, näiteks soovitakse saada ligipääs ülevaatuse videotele reaalajas.
Transpordiameti järelevalveteenistuse direktor Kristo-Taavi Ruus selgitas, et enamik praeguseid lepinguid ülevaatuspunktidega on tehtud viieks aastaks ja lõpevad 2022. Uutes lepingutes tahab Transpordiamet sätestada, et kaamerad paigaldataks nii, et paistaks ka tegevus sõiduki põhja all ning kogu tegevus oleks jälgitav ka reaalajas. „Seni on Transpordiamet teinud ülevaatuse teostamise rikkumise korral etteheite ettevõtjale, kuid edaspidi on kõrgendatud tähelepanu all ka atesteeritud ülevaatajad ning rikkumiste korral kavatseme ülevaatajata atesteerimistunnistusi peatada,“ täiendab Ruus.
„Lisaks videosalvestiste vaatamisele, mida tehnoülevaatuspunkt peab säilitama 90 päeva pärast tehnoülevaatuse teostamist, planeerime ka tehnoülevaatuspunktide kohapealset kontrolli. Fookuses on eelkõige need tehnoülevaatuspunktid, kus ei ole salvestusseadmed vanadest lepingutest tulenevate nõuete tõttu hetkel kohustuslikud. Selliseid ülevaatuspunkte on hetkel neli ning selle aasta jooksul pärast vastavate lepingute uuendamist lisatakse ka sinna kaamerad,“ ütleb Ruus, kelle sõnul jätkub koostöö ka Politsei- ja Piirivalveametiga, kes saab teha neid menetlusi, mida Transpordiamet teha ei saa, näiteks sõidukite peatamist või korruptsioonijuhtumite menetlemist.
„Tegemist on valdkonnaga, millele Transpordiamet on viimasel aastal palju tähelepanu pööranud ning me jätkame kindlasti ülevaatuste järelevalve tõhustamist. Samuti ootame, et Tehnoülevaatajate Liit panustab reaalsete tegevustega organisatsioonisiseselt, et ülevaatusi tehtaks kvaliteetselt ja ausalt ning ülevaatajad mõistaksid, et nad on riigi esindajad ja nende töö tagab ohutuse,“ resümeerib Ruus.
Kellel "Pealtnägija" lugu nägemata jäi, saab seda vaadata siin...
https://www.err.ee/1608153703/pealtnagi ... vardusteni