kaspar78 kirjutas:Ei ümber ma küll ei hakka midagi ehitama! Lihtsalt loen siin seda foorumit ja saan aru ,et tegemist mugava autoga. Minul peab järelikult midagi viga olema autol, sest mingi 50 km sõitmise järel oled juba väsinud. Käisin Veiko juures. Sõitis ja ütles, et kõik on korras. Vead on ka üle vaadatud, midagi vedrustusega seoses polnud. Eks tuleb ära vahetada jah kui midagi timmida ei saa.
Kui Veiko üteleb, et OK, siis ilmselt nii ka on.
Inimeste arusaamad "pehmest" sõidust on muidugi väga erinevad.
No kindlasti on pehmemaid autosi olemas aga see ei saa olla nii häiriv,et sõita ei kannata....küllap ma tunnetaksin ka ikka,et asi ei ole õige aga seda ei ole...siin peab olema midagi,mida saab muuta või parandada....kui ei,siis soovitan hõljukit järgmiseks masinaks
Kaspari autoga on see lugu, et sinna on paigaltatud Bilsteini uuema tüübi amortisaatorid. Need on elektriliselt juhitavad. Kui saba taga ei ole siis jäigad kui puupakud. Bilsteinil on ka olemas ilma juhtmeta versioonid kuid neid on miskipärast raske leida.
Seega kui on soov mõistliku sõitu saada siis tuleb alla panna orginaal amortisaatorid. Kui tellida siis kerenumbri järgi kindlasti kuna neid on nagu kirjud koeri
Nonii
Vähemalt on teada nüüd milles asi
Kahtlesin ise ka juba,et huvitav kas ma siis tõesti ei saa aru,et auto raputab,kuna aegajalt vaja ka traktoriga ringi kärutada
Amortide viga küll, aga mitte see, et oleks elektrilised küljes vaid mingid delfi jäigad jurad alla pandud. Kuna eelmine omanik ütles,et uued amordid on küljes ja vedrustust saab reguleerida siis ei hakanud ostu hetkel midagi rohkem küsima. Eks taheti jälle odavalt hakkama saada. Eks vahetan amordid ära ja võibolla siis näen/tunnen mugavat autot äkki?
Nii! Nüüd on amordid vahetatud. No nüüd võin küll öelda, et täitsa sõidetav auto on. Ja pean tõdema ,et Veikol oli siiiski õigus, mu autole oli keegi, naljamees, pannud elektrilisedamordid. Pori sees ei saanud ennem aru. Niiet kes tahab kuni 20 tuhat sõitnud amortte, siis võime sellest rääkida. Juhtmed tuleb muidugi taastada, aga see suht lihtne kuna 2-3cm juhet on jäetud alles.
Tänud abi eest.
Kaspar
Lõpp hea kõik hea.Head sõiduelamusi
Mida need elektrilised amordid siis peaks tähendama?Et mida nendega siis reguleerida peaks saama?
Sain ma õieti aru,et need on mingi muu auto jaoks mõeldud või kas olid juhtmed lihtsalt ühendamata jäänud?
[quote="kaspar78" Niiet kes tahab kuni 20 tuhat sõitnud amortte, siis võime sellest rääkida. Juhtmed tuleb muidugi taastada, aga see suht lihtne kuna 2-3cm juhet on jäetud alles. [/quote]
Tee korrektekne müügikuulutus, pane pilt juurde ning märgi ära kõik kirjad mis amordi peal loetavad on. Ehk leiad ostja,
Veiko Varik kirjutas:Kaspari autoga on see lugu, et sinna on paigaltatud Bilsteini uuema tüübi amortisaatorid. Need on elektriliselt juhitavad. Kui saba taga ei ole siis jäigad kui puupakud. Bilsteinil on ka olemas ilma juhtmeta versioonid kuid neid on miskipärast raske leida.
Seega kui on soov mõistliku sõitu saada siis tuleb alla panna orginaal amortisaatorid. Kui tellida siis kerenumbri järgi kindlasti kuna neid on nagu kirjud koeri
Edu
Veiko
kas sinna kuidagi ei anna seda juhet külge orgunnida? äkki see lihtsam kui uute otsimine?