2008 a spordi esipiduri kettad

Kui on mured 2005- 2014a. RR Sport I (L320) ja 2014-... a. RR Sport II (L494) mudelitega.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
JyrgenSild
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: P Sept 14, 2014 10:27
Asukoht: Pole teie asi!

2008 a spordi esipiduri kettad

Postitus Postitas JyrgenSild »

ei tea kes se ongi antud autode anomaalia või on viga kuskil väga sygaval peidus.nyydseks on mul istumise all olnud RR sport miski 3 a ja selle aja jooksul olen vahetanud 4 paari esipiduri kettaid ja lõppu ei paista tulevat.uued kettad all kruvides on miski 2 -3 kuud kõik ilus ja tore ning pidurdades rool ei värise.peale paari kuud sõites viskab rooli väikse vibra sisse kuni lõpuks läheb asi nii hulluks et tuleb kettad välja vahetada.viimati sai kettad ja klotsid vahetatud märtsis ja nyydseks juba jälle kerge vibra sees roolis kui pidurdada.olen proovinud nii 400 eur paar kui ka 75 eur paar ja sama lugu kordub jälle.peale paari kuud on kettad kõverad.ühtegi lõtku esisillas pole .sadulad on lahti võetud ,ära määritud ja puhastatud.mittemidagi pole muutunud.ees siis brembo sadulad ja 360mm kettad.kellelgi mingeid ideid seoses sellise juhtumiga.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Oled sa LR pesast Veiko käest ka kommentaari küsinud?
Kuidas on lood pidurdusjõuga jaotumisega esi ja tagasilla vahel?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
JyrgenSild
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: P Sept 14, 2014 10:27
Asukoht: Pole teie asi!

Postitus Postitas JyrgenSild »

Kõik kettad mis maha võetud on ka metallipingist läbi lastud ja seal ei näita et ketas viskaks.käidi välja idee et liugurtapid võivad kulunud olla.mai keskel sai ka autoga ülevaatusel käidud ja ei ei öeldud küll et esi-tagasilla piduritega midagi valesti oleks et midagi kuskil paremini või halvemini pidurdaks
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Mul oli D3-l selline teema, et vahetades tahtis saada mingi esimese 1000 km jooksul rahulikku pidurdamist, muidu tõmbas ka kohe loperguseks. Samuti soovitati uute ketastega kohe peale pidurdust mitte ... soovitavalt ... mauhh kuskile lompi sisse panna.
Elik mingi termoarengute teema vms jne. Vahetasin ka vist mingi 2x neid. Samas oli ka kuulda mingeid kõlakaid halva partii kohta sellel momendil. Minu andmetel tulevad kõik sõiduautode kettad ühest august kuskilt. Ehk siis tootja on sama kõikidel markidel ... maby ulme.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
m2sa
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 7
Liitunud: K Apr 23, 2014 12:05

Postitus Postitas m2sa »

Minul sama teekond läbi käidud!
2x Brembo kettad, 1x täpselt ei mäleta firmat ja nüüd simmermannid.

Panin seekord ka Simmermani klotsid, muidu kasutasin brembo klotse. Tundub et tänu pehmematele klotsidele kestavad kettad väheke kauem, muidugi pidurdab ka natukene uimasemalt. Viimane kord panin korraga ka tagumised kettad/klotsid uued!

Mainimata jäi ka see et kõik sadulad on lahti võetud ja remont kolvid/tihendid sees!

Seda kõike pooleteise aasta jooksul.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Sport I ja II”