Õhkpadjad

Kui on mured 2005- 2014a. RR Sport I (L320) ja 2014-... a. RR Sport II (L494) mudelitega.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Õhkpadjad

Postitus Postitas rauki »

Auto laseb ennast ööga täiesti alla.....kustkohast võiks viga otsida....kohalikus teeninduses viga ei leitud ja kuskilt susinat kuulda ei ole.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kas laseb alla ühtlaselt või mõne nurga/külje?
Kui ühtalslet, siis pigem tsentraalne viga.mitte ühe pardja rike.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Laseb terve auto alla jahh....üks esimene on äsja vahetatud ja see ei tohiks kohe mitte ära vajuda aga vajub samuti.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Proovin jätta auto erinevatesse kõrguse varjantidesse- täna õhtul üks ja homme teine. Tavakõrguses on auto kõige rohkem ja kulutab padjal sama kohta pidevalt(murdekoht ja hõõrdumine).
Kiirem ja lihtsaim varjant on leket otsida auto all ja seebivett vms lasta patjadele. Kõigis kõrgustes.
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Ok proovin järele aga loogika kohaselt ei tohiks siis uus äsja vahetatud padi alla vajuda.
kanglord
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: L Juul 02, 2016 12:53
Asukoht: Hõreda küla, Raplamaa

Postitus Postitas kanglord »

Tõmba õhkvedrustuse kaitse välja, siis ei proovi auto öö jooksul ennast tasakaalustada. ja hommikuks on teada kas probleem asub ees või taga.
Kui mure on eraldi õhkpadjas siis vajub sul veel eraldi see lekkiv pool alla teisest poolest rohkem. Kui aga vajub näiteks esi pool mõlemal poolel võrdselt ja taga pool jääb hommikuks kikki siis on mure esimese klapi plokis.(võimalik ka vastupidine varjant) lihtne hooldus töö mis viitab lagunevale kompressori sees olevale silica filtri purule. (välja vahetamis võimalus ja samal ajal ka juba suurem hooldus soovitav teha kompressorile)

Eelpool mainitu on tavaliselt vaikselt süvenev probleem ja ei teki üle öö.

Silica puru on aja pikku väike puru mis eraldub Silica graanulitest ja kandub edasi mööda torustiku ja koguneb Klapiploki tihenditel ja peale pikemat aega hakkavad seal olevad väiksed rõngad lekkima ja tänu sellele ongi lääbakil auto või täielikult alla vajunud disco/RR
:(

PS: KUI ON LEKKIVAD KLAPI PLOKID SIIS EI TUVASTA SEDA DIAGNOSTIKAGA.

8)
ooot ..... siit saab ju otse.
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Järgmisena küsiks kus asub õhkvedrustuse kaitse?
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Selgus,et alla laskub parem pool.
kanglord
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: L Juul 02, 2016 12:53
Asukoht: Hõreda küla, Raplamaa

Postitus Postitas kanglord »

:cry: täpsustuseks siis kas esimene või tagumine pool rohkem? kui üks vajub rohkem siis selles peaks olemagi probleem.
ega ei ole sama pool millel juba vahetatud padi?




PS:Siine soovituste jada on lihtne loogika ja teada olevate faktide analüüs ja ei kuulu ekspert hinnangute hulka. :shock:
ooot ..... siit saab ju otse.
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Vahetati esimene parem.Alla vajub ka parem pool.täpselt ei saa aru kumb rohkem....mu meelest terve parem pool on hommikuks täiesti all.
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas martinsl »

Võimalusel kontrolli üle, kas õhutoru on ilusti lõpuni pesas kinni(lukustatud) sellel uuel padjal. Ja, et siis toru liigutamisel kuskilt susisema ei hakka.
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas rauki »

Täna hommikul vaatasin korralikult üle ja selgus,et kõige rohkem ongi see amort vajunud mis äsja vahetatud.
Lasen vahetajal üle vaadata.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Sport I ja II”