OffTopic
Land Roveriga oli ka vanasti ( 1994-2006) kerege.
1) V8 ( 3,9....4,6L) - V8 hääl ja sur kpütusekulu ning reibas liikumiskiirus
2) 300Tdi- pommi ja lollikindelevalik mootor, kui kasutad autot sihtotstarbelislet
3) Td5 - neile, kes maanteel realajas liikuda soovivad või suurt haagist veavada
Viimasel kümenedil toodetud mootoridega on see kole lugu, et tänapäeval enam vastupidavadi mootoreid ei toodeta.
Tuleb valida rohkem või vähem ebausldusväärsete vahel.
Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
Re: Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
Urgitsen vana teemat...landy kirjutas: ↑R Jaan 24, 2020 17:04 4)Kõige lollikondlam valik on päris Range Rover L322 BMW 3,0L mootoriga Jupid ja hooldus võreldes RRRS-iga odavad ja töötunde mida maksta kordades vähem. Pead arvestama iga 100.000km järel käigukasti kapremondiga (~1000EUR), aga see vahetustöö on kiire ja ette planeeritav.
Kui soov sõita kaasegsma väljanägemisega, kui töökindla tehnikaga, tuleb valida 2995/2006 a.a facelift mudle- kere ja elektroonika uus, tehnika vana.
Lisaküsimused teretulnud.
1. Kuidas seda 2005/2006 facelift mudelit tuvastada. Kas piidab aastast või kuidagi peenemalt? Osad räägivad, et vanad tuled, aga uus navi jms...
2. Kuidas nende tänaseks ca 20 aastaste LR korrosionikindlus on? Ei pudene tolmuks?
Re: Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
Tevitused!KarlS kirjutas: ↑K Jaan 24, 2024 22:17Urgitsen vana teemat...landy kirjutas: ↑R Jaan 24, 2020 17:04 4)Kõige lollikondlam valik on päris Range Rover L322 BMW 3,0L mootoriga Jupid ja hooldus võreldes RRRS-iga odavad ja töötunde mida maksta kordades vähem. Pead arvestama iga 100.000km järel käigukasti kapremondiga (~1000EUR), aga see vahetustöö on kiire ja ette planeeritav.
Kui soov sõita kaasegsma väljanägemisega, kui töökindla tehnikaga, tuleb valida 2995/2006 a.a facelift mudle- kere ja elektroonika uus, tehnika vana.
Lisaküsimused teretulnud.
1. Kuidas seda 2005/2006 facelift mudelit tuvastada. Kas piidab aastast või kuidagi peenemalt? Osad räägivad, et vanad tuled, aga uus navi jms...
2. Kuidas nende tänaseks ca 20 aastaste LR korrosionikindlus on? Ei pudene tolmuks?
1) Teine nägu peas jah - kuni 2005 on esi- ja suunatuled eraldi osanema, 2005-> on tuli ühes tükis
Näidispildid auto24-st
lisaks on faceliti eelse masina süütelukk käsipiduri kangi juures.
2)Ussitavad jah, eriti just pika Eesti ajalooga autod, Ülemise tagaluugi servad, küljekarnid, jne. Päris pulbrik reeglian polemuutunud, aga väga kriitiline pilk tuleb peale heita küll.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
Tänud, väidetavalt see kõikse parem on siis uus FL välimus (terved tuled), aga M57 kone jah?
Re: Range Rover Sport 2010-2013 diisel/bensukas?
Nii ta siiani on tundunud. Kui on lisaküismusi, siis GSM 5010599
Ära nüüd ostul aiault tuledest lähtu, alati on võimalus, et keegi on sikku teinud ja uue näo päehe panud vanale masianle.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!