RRS Hüdraulilised stabikad
RRS Hüdraulilised stabikad
Teema juba kindlasti väga tuntud,kuid küsin kui algaja ikka,soetasin Range Rover Sport massina aastast 2006 ja 4,2 mootoriga,suur mure nende stabikatega kuna mõlemad lekivad,väga hull tagumine.Hetkel sõidan ja kallan aga õli peale.Sellised küsimused mul:esiteks-kui need ära vahetada,kaua peaksid kestma,teiseks-kas neid ka taastatakse,Venemaal info põhjal küll ja edukalt,kas ka meil keegi asja ette võtnud,kolmandaks-kas nende vahetusel tuleb ka kere maha tõsta,jälle vaatasin Venemaa poole ja seal seda vahetades ei tehtud,uurisin meie auulist ja sain ühe arvamuse osaliseks,kus öeldi,et tuleb seda teha.Paluksin häid nõuandeid ja soovitust üldse kus oleks mõistlik sellised asju teha ja remondis käia ja konsulteerida.Tänud ette!
Re: RRS Hüdraulilised stabikad
Huvitav et keegi ei suvatse vastata! Olen kuulnud et tagumise stabika vahetamiseks on vaja keret kergitada küll aga olen ka kuulnud,et ega seda kere kergitamist väga kartma ei pea. Minu masinal on see korra maha tõstetud (katlavahetus) ja see oli küll kõige väiksem asi selle asja juures.See auto on ehitatud spetsiaalselt nii,et kere mahatõstmine oskajal võtab aega 5-6 h. Olen ka aru saanud, et nii mõnegi jubina saab vahetatud ilma keret kergitamata aga oluliselt lihtsam on seda teha ikkagi nii nagu tehas ette näeb....siis saab kindel olla et kõik poldid/mutrid ikka kinni ka keeratud saavad. Lekkivate stabikate taastamine on 50:50....keegi sulle garantiid ei anna et pidama jääb.
Re: RRS Hüdraulilised stabikad
Tänud, kus võiks vahetada tagumist hüd stabikast ja mi see võiks maksma minna? Tänud vastamast.
Re: RRS Hüdraulilised stabikad
LRhooldus Kadaka tee 72a või Imedepõld....google aitab.
Re: RRS Hüdraulilised stabikad
Huvitav, et keegi ei viitsi neid stabikaid taastada. Reeglina hakkab lekkima see puks https://lr-west.ru/images/2020/lp/zamen ... _40/02.jpg
Neid pukse ei müüda euroopas aga see pole mingi keeruline vidin treida või CNC pingis teha.
https://www.youtube.com/watch?v=lRa6QtADI5k
Siin üks tüüp võttis ette kõigi tihendite vahetuse. Puksi ja kolme tihendi vahetuseks pole vaja rohkem lammutada kui avada poltidega pool ja siis see keskmine suur mutter ja varras vaja välja pressida. Osavad näpud teeksid selle töö tunniga kui stabikas on juba laual.
https://lr-west.ru/range-rover-sport/re ... over-sport
Moskva profid taastavad juba ammu neid stabikaid ja annavad aastase garantii. Kujutage ette millist tuld saavad sealses liikluses ja äärelinnade kohutavatel tänavatel need pillid. See aastane garantii tundub julge aga ju see stabikas on siiski vastupidav osa mis lihtsalt vähe roostetab.
Küllap on näiteks neid lekkivaid stabikaid kasvõi Imedepõllu nurkades seismas ja miks ei võiks nemad neid näiteks taastada. Kolm tihendit ja puks maksab lõpuks kopikaid aga korras stabika eest saab jälle head kasumit ja võidavad ka kliendid kes saavad kulud väiksemaks võrreldes uue osaga.
Seda muidugi kui tänapäeva remondimees oskab üldse osa parandada. Kipub olema nii, et kõik soovivad või oskavad ainult varuosa vahetada .
Vene keele oskajatele aga silmaga saab ka aru https://www.youtube.com/watch?v=V1w_paH054A
Neid pukse ei müüda euroopas aga see pole mingi keeruline vidin treida või CNC pingis teha.
https://www.youtube.com/watch?v=lRa6QtADI5k
Siin üks tüüp võttis ette kõigi tihendite vahetuse. Puksi ja kolme tihendi vahetuseks pole vaja rohkem lammutada kui avada poltidega pool ja siis see keskmine suur mutter ja varras vaja välja pressida. Osavad näpud teeksid selle töö tunniga kui stabikas on juba laual.
https://lr-west.ru/range-rover-sport/re ... over-sport
Moskva profid taastavad juba ammu neid stabikaid ja annavad aastase garantii. Kujutage ette millist tuld saavad sealses liikluses ja äärelinnade kohutavatel tänavatel need pillid. See aastane garantii tundub julge aga ju see stabikas on siiski vastupidav osa mis lihtsalt vähe roostetab.
Küllap on näiteks neid lekkivaid stabikaid kasvõi Imedepõllu nurkades seismas ja miks ei võiks nemad neid näiteks taastada. Kolm tihendit ja puks maksab lõpuks kopikaid aga korras stabika eest saab jälle head kasumit ja võidavad ka kliendid kes saavad kulud väiksemaks võrreldes uue osaga.
Seda muidugi kui tänapäeva remondimees oskab üldse osa parandada. Kipub olema nii, et kõik soovivad või oskavad ainult varuosa vahetada .
Vene keele oskajatele aga silmaga saab ka aru https://www.youtube.com/watch?v=V1w_paH054A