Tere!
8 silinder ei tööta korralikult, turbo õhuvooliku lahti võttes tuleb kuuldavale klõbin (muidu ei kuule midagi)
LR spetsialistid kahtlustavad klappidega seotud probleemi, aga ütlevad, et lõpliku tõe saab ehk teada alles siis, kui klapikambri kaas maha võtta.
Seoses sellega on mul teile mõned küsimused.
1. Kas on kellelgi varasemalt sama/ sarnane probleem olnud?
2. Oma rumala peaga (ei ole mootorite spetsialist) tekkis mul üks mõte. Kas silindri surve mõõtmise kaudu, saaks lisainfot võimaliku probleemi kohta?
Näiteks seda, et kas läbi on klapp või nookur?
Kui tasuks survet mõõta, siis kas pääseb üldse seda tegema 8 silindril?
Oskate kedagi soovitada, kes võiks ära mõõta Harjumaal ?
Ette tänades
RRS 3,6 TDV8 (2010) Mootoriga probleem (silindri surve mõõtmine)
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 13
- Liitunud: R Sept 03, 2021 12:43
- Asukoht: Tallinn
Re: RRS 3,6 TDV8 (2010) Mootoriga probleem (silindri surve mõõtmine)
Tere
Ega tagant valget suitsu välja ei löö?
Kui suitseb siis pakun enda kogemuse pealt,et sul turbo on katki.Minul oli selline situatsioon kus tagant lõi suitsu välja ja siis võttis õrna klõbina mootorisse….kuniks masin enam ei liikunud kohapealt (tühikäigul töötas ainult). Alguses kahtlustati ka pihusteid aga paraku selgus kurb tõsiasi et turbo tekitatud ülerõhk on kepsu kõveraks teinud ja ainukeseks lahenduseks oli uus mootor.
Loodan et sul nii ei lähe aga igaksjuhuks pane valmis ennast selleks!
Ega tagant valget suitsu välja ei löö?
Kui suitseb siis pakun enda kogemuse pealt,et sul turbo on katki.Minul oli selline situatsioon kus tagant lõi suitsu välja ja siis võttis õrna klõbina mootorisse….kuniks masin enam ei liikunud kohapealt (tühikäigul töötas ainult). Alguses kahtlustati ka pihusteid aga paraku selgus kurb tõsiasi et turbo tekitatud ülerõhk on kepsu kõveraks teinud ja ainukeseks lahenduseks oli uus mootor.
Loodan et sul nii ei lähe aga igaksjuhuks pane valmis ennast selleks!