RRS 3,6 TDV8 (2010) Mootoriga probleem (silindri surve mõõtmine)

Kui on mured 2005- 2014a. RR Sport I (L320) ja 2014-... a. RR Sport II (L494) mudelitega.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Esimene LR
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 13
Liitunud: R Sept 03, 2021 12:43
Asukoht: Tallinn

RRS 3,6 TDV8 (2010) Mootoriga probleem (silindri surve mõõtmine)

Postitus Postitas Esimene LR »

Tere!

8 silinder ei tööta korralikult, turbo õhuvooliku lahti võttes tuleb kuuldavale klõbin (muidu ei kuule midagi)

LR spetsialistid kahtlustavad klappidega seotud probleemi, aga ütlevad, et lõpliku tõe saab ehk teada alles siis, kui klapikambri kaas maha võtta.

Seoses sellega on mul teile mõned küsimused.

1. Kas on kellelgi varasemalt sama/ sarnane probleem olnud?

2. Oma rumala peaga (ei ole mootorite spetsialist) tekkis mul üks mõte. Kas silindri surve mõõtmise kaudu, saaks lisainfot võimaliku probleemi kohta?

Näiteks seda, et kas läbi on klapp või nookur?

Kui tasuks survet mõõta, siis kas pääseb üldse seda tegema 8 silindril?

Oskate kedagi soovitada, kes võiks ära mõõta Harjumaal ?

Ette tänades
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 244
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: RRS 3,6 TDV8 (2010) Mootoriga probleem (silindri surve mõõtmine)

Postitus Postitas rauki »

Tere
Ega tagant valget suitsu välja ei löö?
Kui suitseb siis pakun enda kogemuse pealt,et sul turbo on katki.Minul oli selline situatsioon kus tagant lõi suitsu välja ja siis võttis õrna klõbina mootorisse….kuniks masin enam ei liikunud kohapealt (tühikäigul töötas ainult). Alguses kahtlustati ka pihusteid aga paraku selgus kurb tõsiasi et turbo tekitatud ülerõhk on kepsu kõveraks teinud ja ainukeseks lahenduseks oli uus mootor.
Loodan et sul nii ei lähe aga igaksjuhuks pane valmis ennast selleks!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Sport I ja II”