Range rover sport 2010 MB3.0 swap?

Kui on mured 2005- 2014a. RR Sport I (L320) ja 2014-... a. RR Sport II (L494) mudelitega.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Vahurix
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 9
Liitunud: P Aug 08, 2021 16:43
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Range rover sport 2010 MB3.0 swap?

Postitus Postitas Vahurix »

Hei,

kuna eile juhtus ootamatult jackbot kätte tulema ja maanteesõidu pealt saale-karusell, siis peab nüüd mingeid häid plaane nuputama, kuidas masin jätkusuutlikult sõitma panna. Kasutatud samasuguse mootori investeering ei tundu väga ahvatlev, kuna siis on ainult küsimus millal kogu tegemine uuest ette võtta tuleb.

Räägitakse, et võimalik on ka istutada LR mootori asemele hoopis mersu 3-ne diisel, mida pannakse ka Patrolitele ja muudele.
Kas keegi teab, kas seda on Eestis tehtud ka Sportile? Vabandan kui puriste solvan :)

V.
Range Rover Sport 2010
Ford Escort RS Turbo S2 1988
Vajad abi elektripaigaldiste projekteerimisel?
www.insenerimaailm.eu
Insenerimaailm OÜ
Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 164
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Re: Range rover sport 2010 MB3.0 swap?

Postitus Postitas Kult »

Kui pole vaadanud siis nva-motors Venemaal, sama nimega youtube kanal ka neil. Kas om606 seal on ei tea, aga m57 vist oli küll, mujal maailmas on see natuke populaarsem swap.
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Re: Range rover sport 2010 MB3.0 swap?

Postitus Postitas Raigo R »

M57 -t on pandud ja ka om 606-e on pandud,seda kyll Defendrile ja Classicule. Käiguosa ymbertagemine on päris suur töö. Elektripool ka paras pähkel. Minul on om 606-d vahel ja väga ok. Autod on nö.vanakooli omad,seega koik on palju lihtsam vorreldes järgmiste polvkondadega.
3xRRC
Kasutaja avatar
martinsl
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 284
Liitunud: R Dets 13, 2013 10:17
Asukoht: Tallinn

Re: Range rover sport 2010 MB3.0 swap?

Postitus Postitas martinsl »

Väga ei oska ettekujutada seda ‘10 rrs ja mitu põlvkonda vanema diisliga. Milleks? M57 koos väikese enniga siis teine asi aga neil samamoodi kuluvad lisaks ketile ka saaled ära ja tahavad vahetamist. Ja teiste sakslaste uuema aja kolmesed dislad ei erine töökindluse/vastupidavuse poolest(kui hakkad kasut kujul ostma). Pluss see aretamine ja ehitamine läheb lõpuks kallimaks ja kas tulemus saab lõpuks ka meelepärane.. ja palju sellele veel aega kulub.
Kui üldse teist motot sinna panema hakata siis tdv8.
Ei taha uskuda, et kokkuvõttes on paremat lahendust, kui olemasoleva remont või remonditud mootori ost. Seda siis eeldusel, et tahad autot edasi omada.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover Sport I ja II”