Rooli värisemine suuremal kiirusel
Rooli värisemine suuremal kiirusel
Eks see selline teema juba millega paljud kokku puutunud aga äkki keegi teab mis põhiveaks olnud LR'l..
100-120km/h sõites rool hakkab värisema, kere ei värise ja pidurdades ka kõik korras. Rehvid ja veljed korras. Kuna ainult rool väriseb siis kahtlustan midagi esisillas või on olnud muid kohti mida tasuks vaadata?
100-120km/h sõites rool hakkab värisema, kere ei värise ja pidurdades ka kõik korras. Rehvid ja veljed korras. Kuna ainult rool väriseb siis kahtlustan midagi esisillas või on olnud muid kohti mida tasuks vaadata?
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Kahtlustks kulunud roolilatti üks või mõlemad rastest hakkavd "teed ostsima".
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Kui oleks kulunud siis selle "otsimise" sümptom oleks ka väiksel kiirusel kus rool on otse aga auto ikka kuidagi liigub mitte sinna poole kuhu sooviks... aga eks peab sillajuppe vaatama. Tean,et sellist nalja on teinud ka rattalaagrid.
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Rattalaager võib olla. Tõsta esimene ratas üles ning ilma mutreid avamata proovi ratast loksutada. Kui loksub siis laager läbi.
Võib aga ka olla, et velje sees on mustus, kuivanud sopp ning arvestades, et vibra tuleb sisse suurel kiirusel, siis on seda kuivanud soppa seal väga vähe, vaid niipalju et ajab velje tasakaalust ära ja läheb resonantsi
Võib aga ka olla, et velje sees on mustus, kuivanud sopp ning arvestades, et vibra tuleb sisse suurel kiirusel, siis on seda kuivanud soppa seal väga vähe, vaid niipalju et ajab velje tasakaalust ära ja läheb resonantsi
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Ei pruugi olla väikestel kiirustel tunda, sest suurematl kiirustel mõjuvad ka suuremad jõud ning osade omavaheline liikumine on kiirem. Mingi hetk tekibki tetud kiirusel/sagedusel resonanss.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Teistele ka võibolla kogemuseks kui selline keberniit peaks olema.
Kolm on kohtu seadus ikka.
1. Käisin rattaid balanseerimas - kõik korras.
Süda ei andnud rahu ikka.
2. Käisin uuesti rattaid balanseerimas teises kohas - kõik korras va üks ratas natuke tasakaalust väljas.
Sisetunne ütles, et krt midagi ikka valesti, ei saa olla nii.
3. Lõin käega need tallinna kohad. Soovitati Keilas külastada "Keila rehvikeskus", tegin seda ning lasin uuesti tasakaalustada - tulemuseks öeldi, et 2 velge kõverad, vajavad sirgendamist ja 2 rehvi kergelt viskavad.
Sai täna seal need sirgendused tehtud ja mure lahendatud.
Lihtsalt tekib küsimus millega need eelmised kaks kohta tegelesid, nii ikka ei saa kui velg ikka kõver siis suht raske tasakaalustada ja seda peaks pingil näha olema,ettevõtet kui ennast ei süüdistaks kuid töötajad võiksid siis vähe rohkem keskenduda tööle.. Eelmised kaks on tuntud kohad ja ennemgi seal käinud aga ei saa aru mis nüüd seal viga oli...
Kolm on kohtu seadus ikka.
1. Käisin rattaid balanseerimas - kõik korras.
Süda ei andnud rahu ikka.
2. Käisin uuesti rattaid balanseerimas teises kohas - kõik korras va üks ratas natuke tasakaalust väljas.
Sisetunne ütles, et krt midagi ikka valesti, ei saa olla nii.
3. Lõin käega need tallinna kohad. Soovitati Keilas külastada "Keila rehvikeskus", tegin seda ning lasin uuesti tasakaalustada - tulemuseks öeldi, et 2 velge kõverad, vajavad sirgendamist ja 2 rehvi kergelt viskavad.
Sai täna seal need sirgendused tehtud ja mure lahendatud.
Lihtsalt tekib küsimus millega need eelmised kaks kohta tegelesid, nii ikka ei saa kui velg ikka kõver siis suht raske tasakaalustada ja seda peaks pingil näha olema,ettevõtet kui ennast ei süüdistaks kuid töötajad võiksid siis vähe rohkem keskenduda tööle.. Eelmised kaks on tuntud kohad ja ennemgi seal käinud aga ei saa aru mis nüüd seal viga oli...
Re: Rooli värisemine suuremal kiirusel
Äkki lihtsalt vanad kulunud pingid ja täpsus +/- trollipeatus?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!