"Navigatsioon 2006" 18.03.2006

Safarid, matkad, võistlused.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

"Navigatsioon 2006" 18.03.2006

Postitus Postitas landy »

NAVIGATSIOON 2006


Austatud offroad`i sõbrad.

2004 a. korraldas Lennubaasi Ohvitseride Kogu avatud maasturite orienteerumisvõistluse „Navigatsioon 2004”.
Kuna asi läks siis korda ja jätkuvalt on huvi tuntud järgmise võistluse vastu ,otsustasime tänavu korraldada järjekordse maasturite jõuproovi „Navigatsioon 2006“.

Seekord viime läbi ürituse koostöös Eesti Off-Road Klubiga.

Alljärgnevalt anname eelinformatsiooni:

Võistlus toimub 18.03.06. Lennubaasi territooriumil, aadressil: Ämari,Vasalemma vald, Harjumaa.

Võistluste ametlik infokandja asub Eesti Offroad Klubi lehel aadressil www.4x4offroad.ee alapealkirja „võistlused“ all

Ajakava:
13.03.2006 - 16.03.2006 Eelregistreerimine ja osalustasu maksmine interneti teel
18.03.2006 8.00 – 09.45 mandaat ja tehniline ülevaatus.
18.03.2006 10.00 algavad stardid. Autod saadetakse rajale 3 min.intervalliga.
18.03.2006. 20.00 ligikaudne finishiaeg
18.03.2006 21.00-22.00 võistluste lõpetamine ja autasustamine
18.03.2006 peale võistluste lõpetamist saun ja ööbimine.

Lisaks:
18.03.2006 Umbes kuni kl.15.00-ni saab Lennubaasis osta väga odavalt süüa ja juua.

Registreerimine ja osavõtutasu:
Eelregistreerimisel on osalustasu 700.-kr/meeskond ja kohapeal makstes on see 1000.-kr. Osavõtu tasu sees on ka majutus, õhtusöök ,saun ja õlled
Registreerimiseks vajalikud andmed avaldatakse võistluste ametlikus infokandjas hiljemalt 13.03.06.

Võistluste käik:
Võistlusel on 3-4 etapi:
-Oskuste proovimine senini nägematul tehnikal,
-orienteerumine odomeetri järgi,
-libedal ringrajal/jäärajal sõit (juhul, kui jääd ei ole, siis asendame selle krossiga)
-maastikuorienteerumine kontrollpunktidega (umbes 5-6 tundi).

Etapid katsume panna võimalikult ohutud, et oleks vähem autode lõhkumist. Vintsi tohib kasutada ainult teise võistkonna abistamisel. Plaanis on teha ainult üks (aga veidi vabam) võistlusklass. Juhul, kui registreerub arvestatav kogus TR-2 ja TR-3 klassi masinaid, siis (võib-olla) paneme orienteerumisel maha mõne tõsisema kontrollpunkti.
Orienteerumisetapi kontrollpunktide läbimist kontrollitakse digitaalfotode alusel vastavalt off-road võistlustel kindlakskujunenud reeglitele.Täpsem info lähiajal

Osavõtutingimused:
Iga auto meeskond võib koosneda maksimaalselt 3 inimesest
Osavõtvad autod peavad vastama Eesti Vabariigi liikluseeskirjade nõuetele.Kaasasolev varustus peab samuti vastama vähemalt liikluseeskirjades nõutule.Autol peavad olema pukseerimiskohad ,mis on punaseks värvitud (nii ees, kui taga) või teibitud. Kaasas peab olema vähemalt 10 m pukseerimisköis või tross (kui vintsi ei ole).
Täpsemad tehnilised ja turvalisusnõuded avaldatakse lähiajal

Majutus:
Majutuskoht asub finishis.Täpsem asukoht avaldatakse lähiajal.
Majutuskohas on 30 voodikohta,ja lisaks piisavalt võimalusi oma madratsi ja magamiskotiga magamiseks.Voodikohad reserveeritakse registreerumisjärjekorra alusel.Seega ärge unustage eelregistreerimisel märkida ka majutuse vajadus.

Kontaktid:

Arvo Palumäe 5174515, arvo.palumae@mail.ee;
Priit Ahven 56492003, priit.ahven@enaf.ee

Head müttamist
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Võin oma kogemustest öelda, et tegu tõsiselt laheda ja ja põneva üritusega. Pigem rahvasport, kui tõsine "veri ninast välaj" tüüpi võistlus.

Seega kutsun kõiki, kes soovivad meeldivalt metsas aega veeta ning oma off-road pisikule rakendust leida, sellest osa võtma.

Hea võimalus oma talviseid metsasõidu oskusi lihvida ning navigeerimist harjutada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Lennubaasi Ohvitseride Kogu rändkarika maasturite orienteerumisvõistluse “Navigatsioon 2006” ametlik info

Võistluse korraldab Lennubaasi Ohvitseride Kogu koostöös Eesti Off-Road Klubiga

Võistluste kirjeldus:
Võistlus on neljaetapiline maasturite kestvusvõistlus ,mis koosneb järjestikku sõidetavatest umbes 30 min. GPS odomeetri järgi orienteerumisest, jäärajal sõidust, seninägematu tehnika proovimisest ja 6 h + 30 min. orienteerumisest. Orienteerumisrada saab olema ilma vintsita läbitav e. vintsi tohib kasutada ainult teise võistkonna abistamiseks. Kõigi etapide eest saab kohapunkte vastavalt “Kohapunktide tabelile” Etapide osakaal on järgmine: orienteerumine odomeetri järgi –max. 30 pn., jäärajal sõit – 20%, ennenägematul tehnikal sõit – max.10 pn. ja orienteerumine – 100%. Lõpptulemuse selgitab kõigi etapide kohapunktide summeerimine.Võrdse punktide summa korral omavad suuremat osakaalu orienteerumise etapil saadud kohapunktid. Kui I, II ja III etapil saab mitu võistkonda ühesuguse tulemuse, siis saavad nad ka võrdse arvu antud etapil kohapunkte (punkte).
Võisteldakse ainult ühes võistlusklassis.
Pärast võistlust toimub autasustamine Kallaste turismitalus, Padise vallas. See asub orienteerumisetapi finishi kohas. Seal tagame ka majutuse 30-le inimesele (voodikohad) ja 12-18 inimesele teie oma magamiskotiga majutuse. Pärast orienteerumisetapi lõpetamist on kõigile võistlejatele osalustasu sees nii majutus, õhtusöök, saun ja sauna õlled. Igaks juhuks soovitan sauna jaoks võtta kaasa käterätid. Kohapeal on küll olemas, aga meie veel ei tea, kas kõigile jätkub.


Registreerimine :

Eelregistreerimine toimub interneti teel alates 13.märts.2006a. e-mailile, arvo.palumae@mail.ee, või faksil 717 3367 (info 51 74 515)
Kui soovite majutust, siis registreerimislehele märkida ära ka sõna majutus ja inimeste arv (max. 3 inimest). Vaata lisa 1.
Eelregistreerimise korral on osalustasu 700.-eek, mis tuleb tasuda ülekande korras Lennubaasi Ohvitseride Kogu arveldusarvele 221020240412, Hansapank. Ülekandele palume märkida selgituseks “Navigatsioon 2006”, meeskonna nimi ja võistlusnumber (kui puudub, siis auto riiklik registreerimistunnus). Eelregistreerimine lõppeb 17. märtsil 2006 a. kl 12.00.
Juhul, kui teie, pärast osalustasu maksmist ei saa osaleda võistlusel või auto tehnilise seisukorra tõttu teid ei lubata osaleda, siis osalustasu ei tagastata.

Registreerida on võimalik ka kohapeal 18.märts 2006 alates kl. 08.00. Sellisel juhul osalustasu on 1000.-eek.
Registreerunud võistkonnad saavad võistlusbülletänid kohapeal
Auhinnad:Karikad ning au ja kuulsus.

1.ÜLDISED REEGLID
1.1. Võistluse ametlik nimi on “Navigatsioon 2006”
1.2 Võistluse korraldajad on MTÜ Lennubaasi Ohvitseride Kogu koostöös MTÜ Eesti Off-Road Klubiga.

1.3. Võistluse infokandja asub internetis aadressil www.4x4offroad.ee.
1.4. Võistluste ametnikud:
Zürii (kohtunike koleegium) – Aleksandr Kivikin, Priit Ahven ja Arvo Palumäe.
Peakorraldaja – Priit Anven
Rajameister – Priit Ahven, Arvo Palumäe 5174515 ja Aleksandr Kivikin 5218475
Peakohtunik –Mihkel Haug 53310533
Tehniline ülevaatus – Laas Koobak ja Aleksandr Kivikin 5218475

2. KOHT
2.1 Ämari, Vasalemma vald, Harjumaa, Eesti . N:59.15.35,20; E:24.13.40,10
2.2. Võistluste lõpetamine: Kallaste turismitalu, Padise vald, Harjumaa
3. AJAKAVA
.Võistluste juhendi saate kätte kohapeal.

Eelregistreerimine ja osalustasude tasumine 13.03.06 – 17.03.06.kl 12.00

18.03.06.
kl. 08.00 – 09.30. võistlejate mandaat, registreerimine ja tehniline kontroll.
kl. 09.45 võistlejate koosolek
kl. 10.05.- 12.35 odomeetri järgi orienteerumine;
kl. 10.35 –13.05 libedal rajal kross.
kl. 10.45 – 13.15. tutvumine seni nägemata tehnikaga;
kl. 11.50 – 20.20 orienteerumine;
kl.20.50 suletakse orienteerumisetapi finish.
kl. 21.30 avaldatakse esialgsed tulemused orienteerumise etapi finishi kohas
kl. 22.00 autasustamine ja võistluse lõpetamine”

4. OSAVÕTUTINGIMUSED
4.1 Võistlejatel peab olema kehtiv juhiluba ja kehtiv tervisekindlustus (haigekassa).
4.2 Osavõtjad peavad oma tegevuses lähtuma Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest ja normidest.
4.3 Kõik võistlejad viibivad võistlustrassil omal vastutusel.
4.4 Võistluste korraldaja ei vastuta meeskonna poolt ei neile endale, ega kolmandatele isikutele tekitatud materjaalsete või moraalsete kahjude eest.
4.5 Osavõtjad on kohustatud paigaldama võistlusautodele korraldaja poolt antud reklaamid. Nendest keelduv võistleja kohustub tasuma korraldajale leppetrahvi kahe maksimum osalustasu ulatuses (aga senini ei ole rekaame planeeritud).
4.6 Kõigil võistlusautodel peavad olema mõlemal küljel võistlusnumbrid.
4.7.1 Osavõtjad, kelle võistlusmasinatel on olemas võistlusnubrid, võivad võistelda olemasolevate võistlusnumbrite all, märkides selle registreerimislehele.
4.7.2 Osavõtjad, kelle võistlusmasinatel puuduvad võistlusnumbrid, peavad värvima kaugelenähtava värviga või kleepima selgelt loetavalt teibist masina külgedele ajutised võistlusnumbrid, mis öeldakse registreerumisel. Osavõtjad peavad ise jälgima,et nende autol oleksid võistlusnumbrid (teibi saab korraldajate poolt ja teibitakse tehnilise ülevaatuse ajal).

5. VÕISTLUSAUTOD JA MEESKONNA KOOSSEIS.
5.1. Üldnõuded – Auto üldkaal:500kg-3500kg
Auto peab olema nelja ratta veoga
Auto rataste koguarv neli.
Auto ees ja taga peavad olema pukseerimiskinnitused (aasad või taga konks). Pukseerimiskinnitused peavad vastu pidama auto täismassile tõstmisel ühest kinnitusest. Pukseerimiskinnitused peavad olema tähistatud ereda värviga(punane,kollane oranz). Võivad olla ka teibitud vastava värviga. Kaasas peab olema pukseerimisköis või –tross vähemalt 10 m, mis võimaldab autot vedada või tõsta. Auto istmed peavad olema tugevasti kinnitatud. Kütusepaakide korgid peavad olemavedelikukindlad. Rehvid: pneumaatilised.
Autos ei tohi võistluse ajal olla lahtist varustust.
Transmissiooni liikuvad osad peavad olema väljaspool kabiini. Kuumi vedelikke sisaldavad torud, paagid ja muud seadmed peavad olema kaitstud. Kütusepaagid peavad olema sõitjateruumist eraldatud tulekindla vaheseinaga.

5.1.2 Ohutus

Tulekustuti: 1 X 2kg survenäituriga pulberkustuti. Tulekustuti peavab olema tugevalt kinnitatud.
3-punkti kinnitusega turvavööd kõigile autosviibijatele, soovitavalt 4-punkti kinnitusega turvavööd.

5.2. Võistlusrajal võib rehvides kasutada Eesti Vabariigi liikluseeskirjadega lubatud naaste.
5.3 Meeskond võib maksimaalselt koosneda 3 liikmetest. Reisijaid võib kaasa võtta. Maksimaalne inimeste üldarv autos ei tohi olla suurem, kui on märgitud tehnilises passis. Kõik istmed peavad olema varustatud turvavöödega. Meeskonnaliikmed peavad olema vanemad kui 16 aastat.
5.4. Kõigil masinatel peavad kogu võistluse ajal põlema sõidutuled ja gabariidituled. Masinad peavad olema kaugelt nähtavad ja juhid peavad ise korralikult nägema. Soovitav on lisatulede olemasolu. Lisatulede ja kaugtulede kasutamisel tuleb jälgida viisakus- ja ohutusnõudeid, lülitades valgustuse ümber lähituledele piisavalt aegsasti kaasvõistlejaid kohates, et neid mitte pimestada.

6. REGISTREEERUMINE JA OSALUSTASUD
6.1 Eelregistreerimine vastavalt sissejuhatuses sätestatule.
6.2. Kohapeal on võimalik ka registreerida kuni kella 09.00-ni. Siis osalustasu on 1000.-eek.


7. VÕISTLUSE KÄIK JA VÕISTLUSTE AJAL KEHTIVAD REEGLID

7.1. I etapp
I etap on orienteerumine odomeetri järgi ja sellele esimese auto start toimub kl.10.05. Pärast tehnilist ülevaatust saate mandaadist kätte võistluskaardi. Võistluskaardile on märgitud teie kohustuslik I etapi stardiaeg. 1 min. enne starti saate stardist kätte selle etapi legendi. Legendis on kirjas, kui palju te peate kulutama etapi läbimiseks. Rajale lastakse iga 5 min. tagand. A) Kui hilinete starti kuni 4 min, siis saate 5 karistuspunkti. B) Kui hilinete rohkem, siis teie stardite selle etapi viimase võistlejana. Mõlemal juhul läheb kirja teie reaalne stardiaeg. Kui üldse sellel etapil ei stardi, siis saate 30 miinuspunkti. Rajale on pandud 4 kontrollpunkti. Peate legendis vastavas kohas märkima antud numbrid. Iga märkimata kontrollpunkti number annab 5 miinuspunkti. Iga teie täis minut, mis teie finisheerite varem või hiljem, annab teile 1 miinuspunkti Kui ületate legendis fikseeritud max. aja rohkem, kui 5 min., siis saate kirja 0 punkti. Etapi katkestamise korral saate kirja samuti 0 punkti. Etapi ajaliselt täpsem läbija on vastavalt ka kõrgemal kohal. Esimene koht annab 30 punkti jne. Sama palju punkte võib saada mitu võistkonda.

7.2. II etap
Libedal rajal kross (loodan, et on veel jääd)
Stardi koht on I etapi finishi koht.
Läbitakse aja peale vastaval rajal 2 või 3 ringi. Ringide arv täpsustatakse võistlejate koosolekul. Iga raja tähistuse mahaajamine lisab trassi läbimisajale 3 sek. Kui võistleja sõidab (libiseb) valelt poolt raja tähistusest mööda, siis ta peab tagurdama kohta, kus ta vea tegi ja läbima trassi edasi õieti.
Mida kiiremini läbid, seda parem koht.
Edasi suunab kohtunik järgmisse võistluskohta
Antud etapil esimene koht saab 20 kohapunkti. 20 punkti jagatakse starti tulnud ja trassi läbinud võistkondade vahel. Vastavalt sellele saadakse kätte kohapunktid.
Kui mõni võistkond ei ilmu starti, siis ta saab selle etapi eest miinus 20 punkti. Katkestamise korral saab võistkond sellel etapil 0 punkti.
Pärast selle etapi läbimist suunab kohtunik võistkonna järgmise etapi starti. Teil on aega järgmisse starti jõudmiseks maksimaalselt 5 min.

7.3. III etap
Tutvumine seninägematu tehnikaga.
Auto pargite kohtuniku poolt näidatud kohta. 2(3) meeskonnliiget istuvad neile tundmatusse masinasse. Teie kõrval on kohtunik, kes juhendab teid. Selle etapi eest on teil võimalik saada maksimaalselt 10 punkti. Iga teie poolt tehtud vea eest saate ühe miinuspunkti. Kuidas asi käib? Seda seletab kohtunik kohapeal.
Pärast selle etapi läbimist, fikseerib III etapi kohtunik teie võistluskaardis IV etapi stardiaja. Pärast seda lähete mandaati, kust saate IV etapi legendi.
Teile jääb puhkeaega järgmise etapi jaoks 1 tund.

7.4. IV etap on orienteerumine
Peate olema orienteerumise stardikohas 5 min. enne stardiaega, mis on märgitud teie võistluskaardis. Annate võistluskaardi stardikohtuniku kätte. Kohtunik märgib oma protokollis võistluskaardis fikseeritud stardiaja, võistkonna nime, võistlusnumbri ja isikute arvu, kes on teie autos. Vastavalt võistluskaardil märgitud ajal annab kohtunik teile stardi. Kui hilinete starti, siis sellest ei ole midagi. Kohtunik fikseerib oma protokollis teie võistluskaardil märgitud aja ja annab stardi. Ainult teie orienteerumise aeg hakkab jooksma teie võistluskaardis märgitud ajast.
Orienteeruvalt selle etapi läbimiseks on arvestatud 6 h + 30 min. 6 h aja ületades iga järgneva 5 min esimene sekund annab minus 1 punkti, mis võetakse orienteerumise etapi punktidest maha. Kui teie finisheerimise aeg ületab lubatust rohkem, kui 30 min., siis saate sellelt etapilt kirja 0 punkti. Punktide väärtused on näidatud selle etapi legendis. Iga võtmata punkt annab teile 3 miinuspunkti.
Etapi vältel peate orienteeruma huvitaval lumisel, kuid mitte raskel maastikul koos kontrollpunktide otsimisega ja leitud punktide pildistamisega. Võistkonnad peavad ise jälgima, et nende võistluskaartidel oleks märgitud kõik vajalikud ajad ja kohtunike allkirjad. Kaotatud/hävinud võistluskaardi korral või puuduva allkirjaga tulemust kirja ei saa.
Orienteeriumisetapil tuleb autoga läbida võimalikult palju kontrollpunkte (lume tõttu võib maastik muutuda raskeks) vabas järjekorras. Punktide asukohad on antud võistlejatele pärast III etapi saadud legendil. Punktide läbimise järjekord on vaba, parima tulemuse saavutab meeskond kes saavutab suurima kontrollfotodega fikseeritud punktidede summa lühima ajaga. Arvestatakse kogutud punkte, võrdse tulemuse korral ka aega. Kõikides võistlusklassides arvestatakse ainult võistlusautoga läbitud punkte.
Legendi tuleb võistlejal kanda iga läbitud punkti järele selle läbimise kellaaeg. Finishis tuleb legend koos digitaalfotode ja võistluskaardiga anda finishikohtunikele. Iga võistleja peab jälgima, et tema võistluskaardile kantakse finishikellale vastav finishiaeg. Hilisemaid pretensioone ei arvestata. Legend, võistluskaart ja digitaalfotod on tulemuste arvestamise aluseks. Kui mõni neist elementidest puudub või on vigane , võib korraldaja tulemust mitte arvestada. Sellisel juhul otsus protestimisele ei kuulu.
Sõit orienteerumisrajal:
Lennubaasi territooriumil on lubatud maksimumkiirus kõigil võistlejatel orienteerumisetapil 30 km/h, reegli rikkumine=disklaff . Väljaspool lennubaasi territooriumi on lubatud maksimaalkiirus 70 km/h. Punktides kehtib sinna jõudmise järjekord. Kõigi võistlusklasside masinatel peavad orienteerumisrajal kogu võistluse ajal põlema sõidutuled ja gabariidituled. Masinad peavad olema kaugelt nähtavad ja juhid peavad ise korralikult nägema. Soovitav on lisatulede olemasolu. Lisatulede ja kaugtulede kasutamisel tuleb jälgida viisakus- ja ohutusnõudeid, lülitades valgustuse umber lähituledele piisavalt aegsasti kaasvõistlejaid kohates, et neid mitte pimestada. Eelnimetatud reeglite rikkumiste eest võidakse määrata kuni minus 4 punkti/korra eest Karistuse otsustab võistluste zhürii.
Vintsi võib kasutada ainult teise võistkonna abistamiseks
Punkti läbimimine fikseeritakse ainult kontrollfotoga.

Kontrollfotod, dubleeritud fotod ja nende tegemiseks kasutatav tehnika:
Kontrollfotod tehakse võistlevale meeskonnale kuuluva digitaalfotoaparaadiga mälukaardile .jpg formaadis,resolutsiooniga vähemalt 1024X768 pikselit .
Võistlustel kasutatav(-ad) digitaalfotoaparaat(-id) peab/peavad võimaldama pildistamist erinevates ilmastikutingimustes ja tagama kõikide nõutavate kontrollfoto elementide selge nähtavuse kaadris igasuguste ilmastikutingimuste puhul. Digitaalfotoaparaadi kell ja kuupäev peavad olema õiged reaalajas.
Kohtunikele tuleb tuua mälukaart modifitseerimata piltidega st pilte ei tohi enne kohtunikele esitamist laadida arvutisse või muul moel modifitseerida , vastava kahtluse korral antud fotot(-sid) ei arvestata.
Soovitatav on kohustuslike kontrollfotode dubleerimine digitaalkaameraga.

Dubleerimisel on soovitav foto teha algsest fotost erineva nurga all või asukohta muutes.
Kohustuslik fotomaterjal antakse koos dubleeriva materjaliga kohtunikele üle vahetult pärast finisheerimist. Hiljem esitatud fotomaterjal arvesse ei lähe.
Fotode sisu. Arvesse mineval kontrollfotol või duubelfotol peab näha olema ühes ja samas kaadris:
• Kontrollpunkti tähistav tahvel nii,et seal on selgelt loetav kontrollpunkti number .
• Võistlusauto millel on selgelt ja äratuntavalt loetav võistlusnumber või registreerimisnumber .
• Üks meeskonnaliige, kes puudutab ühe käega kontrollpunkti tähistavat tahvlit seda varjamata ja teise käega võistlusautot või selle külge statsionaarselt kinnitatud varustust. Võistlusauto uksed võivad olla avatud. Arvesse ei lähe varustus, mis ulatub võistlusautost või võistlusvahendist kaugemale, kui 1m (vintsitrossid,köied,antennid jne). Tingimata peab äratuntavalt näha olema võistkonnaliige, samuti peab näha olema käsi mis puudutab punkti ja käsi mis puudutab autot .
Legendis võivad mõne punkti puhul olla lubatud erandid.
Kontrollfoto dubleerimisel jäädvustatud kaadritel kehtivad samad nõuded.
Keelatud on kasutada kõrvalist abi võistlustrassi läbimisel ja võistlusauto liikumisel võistluste käigus (abi võivad osutada ainult kaasvõistlejad, samuti on lubatud kasutada remonditöökodade teenuseid välja arvatud pukseerimine ja teisaldamine).
Korduva rikkumise eest võib kohtunik eemaldada võistleja rajalt.
Kohtunike otsus on lõplik ja ei kuulu protestimisele.

8. TULEMUSTE ARVESTAMINE
8.1 Võistluse paremusjärjestus selgitatakse punktide ja aegade võrdluse teel. Parim on meeskond, kes on kogunud suurima punktide summa. Võrdsete punktide puhul saavutab parema koha võistkond, kes on läbinud IV etapi raja kiiremini.

9. PROTESTID
9.1 Proteste võib esitada hiljemalt 30 min peale viimase võistleja finiseerumist kirjalikus vormis võistluste peakohtunikule. Protestimaks on 1000.-ja tasutakse protesti esitamisel. Protestimaks tagastatakse täielikult ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.

10.TEATED JA MUU
10.1 Ametlikud teadaanded avaldatakse võistluse ametlikul infokandjal www.4x4offroad.ee või võistluspaigas .
10.2 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse toimumise ajakavas ja võistluse käigus.
10.3 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
10.4 Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab Zhürii.

11.AUHINNAD JA AUTASUSTAMINE

Võitja meeskond saab Lennubaasi Ohvitseride Kogu rändkarika.
11.1. Auhinnad on ainult 1-3-da kohani (karikad). Kui keegi tahab tulla sponsoriks, siis saab olema veel midagi. Ootan ka sponsorite ettepanekuid
11.2 Võistluste lõpetamine ja võitjate autasustamine 18.03.06. Kallaste turismitalus kl.22.00.
11.3 Autasustamisele kuuluvad kolm esimest võistkonda.
11.4 Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.

12. Muu vajalik teave
12.1. Kogu võistluste vältel on tagatud esmaabi ja vajadusel ka kiirabi: helista tel.või tel.53310533 või 5174515
12.2. Pärast kl.10.00 saate nn. Puksiiriabi kätte tel.5218475 või tel.56492003
12.3. Vajadusel saate kasutada sooja garaazi ja tõstukit: tel.5218475
12.4. Alates kl 08.00 saate stardipaigas osta uskumatult odava hinna eest sooja toitu ja jooke.


Meeldivat võistlust!

Lennubaasi Ohvitseride Kogu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta