"Öökullid 2009" 16.-17.01.2009
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
"Öökullid 2009" 16.-17.01.2009
Eelinfo.
16. - 17.01.2009 toimub Alansi Offroad Pargis pilootprojektina talvine öine kestvussõit "Öökullid 2009".
Start 16.01.2009 kell 22:00.
Finish 17.01.2009 kell 10:00.
"Öökullid 2009" toimub vaid juhul kui 15.01.2009 kell 12:00'ks on registreerunud vähemalt 10 võistkonda.
Osavõtumaks 400 kr/võistkond.
Täpsema reglemendi lisame hiljemalt esmaspäeval.
Seniks võite juba hakata registreeruma.
Registreeruda saab:
1) PM mulle
2) urmo-ätt-atlasvarad.ee
Teie Alansi Off-road Klubi
16. - 17.01.2009 toimub Alansi Offroad Pargis pilootprojektina talvine öine kestvussõit "Öökullid 2009".
Start 16.01.2009 kell 22:00.
Finish 17.01.2009 kell 10:00.
"Öökullid 2009" toimub vaid juhul kui 15.01.2009 kell 12:00'ks on registreerunud vähemalt 10 võistkonda.
Osavõtumaks 400 kr/võistkond.
Täpsema reglemendi lisame hiljemalt esmaspäeval.
Seniks võite juba hakata registreeruma.
Registreeruda saab:
1) PM mulle
2) urmo-ätt-atlasvarad.ee
Teie Alansi Off-road Klubi
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Öökullid 2009
Formaat : 12 tunni kestvussõit kinnisel ringil. Võidab võistkond kes suudab 12 tunni jooksul enim ringe läbida ja ette nähtud ajal finieeruda.
Eesmärk : selgitada välja vastupidavaim masin ja selle meeskond.
Toimumisaeg : 16.01. - 17.01.2009
Toimumiskoht : Alansi Offroad Park
Võistlusklassid : kõik autod võistlevad ühes klassis.
Ajakava :
12.01.2009 algab eelregistreerimine
15.01.2009 kell 12:00 lõpeb eelregistreerimine
( kui eelregistreerunud on alla 10 võistkonna jätavad korraldajad endale õiguse võistluse ära jätta )
16.01.2009 kell 20:00 mandaat ja TÜV
16.01.2009 kell 21:30 võistlejate koosolek
16.01.2009 kell 22:00 start
17.01.2009 kell 10:00 avatakse fini
17.01.2009 kell 10:15 suletakse fini
17.01.2009 kell 11:00 lõpetamine
Tehnilised tingimused : võistlusautod peavad vastama ALANSI KAPP 2008 üldistele tehnilistele- ja ohutusnõuetele.
Võistluste ajal on meeskondadel lubatud sõidukite hooldus ja tankimine, võistkondade puhke- ja söögi/joogi pausid selleks ette nähtud alal.
Võistlusrajal on keelatud kasutada kõrvalist abi ka pukserimist. Kasutada võib ainult võistlevate meeskondade abi.
Registreerimine : PM või urmo-ätt-atlasvarad
Osavõtutasu : 400 kr
Formaat : 12 tunni kestvussõit kinnisel ringil. Võidab võistkond kes suudab 12 tunni jooksul enim ringe läbida ja ette nähtud ajal finieeruda.
Eesmärk : selgitada välja vastupidavaim masin ja selle meeskond.
Toimumisaeg : 16.01. - 17.01.2009
Toimumiskoht : Alansi Offroad Park
Võistlusklassid : kõik autod võistlevad ühes klassis.
Ajakava :
12.01.2009 algab eelregistreerimine
15.01.2009 kell 12:00 lõpeb eelregistreerimine
( kui eelregistreerunud on alla 10 võistkonna jätavad korraldajad endale õiguse võistluse ära jätta )
16.01.2009 kell 20:00 mandaat ja TÜV
16.01.2009 kell 21:30 võistlejate koosolek
16.01.2009 kell 22:00 start
17.01.2009 kell 10:00 avatakse fini
17.01.2009 kell 10:15 suletakse fini
17.01.2009 kell 11:00 lõpetamine
Tehnilised tingimused : võistlusautod peavad vastama ALANSI KAPP 2008 üldistele tehnilistele- ja ohutusnõuetele.
Võistluste ajal on meeskondadel lubatud sõidukite hooldus ja tankimine, võistkondade puhke- ja söögi/joogi pausid selleks ette nähtud alal.
Võistlusrajal on keelatud kasutada kõrvalist abi ka pukserimist. Kasutada võib ainult võistlevate meeskondade abi.
Registreerimine : PM või urmo-ätt-atlasvarad
Osavõtutasu : 400 kr
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Kuidas ja kui operatiivslet kõrvaldavad korralajad rajalt lootusetult purunenud autod, seda just neis osades kus möödasõit ei ole võimlik.
Kus saab lähemalt lugeda karistuste/trahvide kohta? Näiteks piirde lõhkumisel, kõrvalise abi osutamisle või auto remontimisel/tankimisel selleks mitte ette nähtud kohas, jne.?
Kus saab lähemalt lugeda karistuste/trahvide kohta? Näiteks piirde lõhkumisel, kõrvalise abi osutamisle või auto remontimisel/tankimisel selleks mitte ette nähtud kohas, jne.?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Kui "ankur" edasist võistluste käiku ei sega jätame rajale.Landy kirjutas:Kuidas ja kui operatiivslet kõrvaldavad korralajad rajalt lootusetult purunenud autod, seda just neis osades kus möödasõit ei ole võimlik.
Võistlejate koosolekul.Landy kirjutas:Kus saab lähemalt lugeda karistuste/trahvide kohta? Näiteks piirde lõhkumisel, kõrvalise abi osutamisle või auto remontimisel/tankimisel selleks mitte ette nähtud kohas, jne.?
Karistused on traditsioonilised.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
esialgu kindlsti mitte. Ja kui keegi kinni jääb on väljasikutamiseks võimalus kaasvõistlete abi kasutada.Rein kirjutas:Kas see rada nõuab ka vintsimist?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Ei oska aimatagi. Arvan et ikka tüdimuseni.tyybel kirjutas:Huvitav, mitu ringi korraldajad võitjale pakuvad?
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Ring on Alansi Offroad Pargi territooriumil ( mitte metsas ). Ringi pikkus ca 2 km ja natuke peale.inseneer kirjutas:Millisest ringist jutt käib ja kuidas toimib ringide lugemine?
Kui pikk on üks ring?
Tänase päeva jooksul saab rada lõplikult maha märgitud ja üle mõõdetud.
Ringide lugemine on ilma elektroonikata - katsume seekord inimjõuga hakkama saada.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Rada teadmata on kummaline ennustada aga kui oletada, et keskmiseks liikumiskiiruseks tuleb 30km/h, tehnika kestab, möödasõidutropid ummikut ei tekita või mingi ilge mudaauk teele ei teki, võiks ruudulisemate silmadega sellid ca 200 ringi sõita?Valge Hiir kirjutas:Ei oska aimatagi. Arvan et ikka tüdimuseni.tyybel kirjutas:Huvitav, mitu ringi korraldajad võitjale pakuvad?
Ja kuidas vaatajatega on - saab teve raja läbi jalutada? Tuleks öösel hea meelega vaatama.
"olematu auto" +372 5074010
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Vaadata saab ikka. Ja seda pea kogu raja ulatuses.tyybel kirjutas:Rada teadmata on kummaline ennustada aga kui oletada, et keskmiseks liikumiskiiruseks tuleb 30km/h, tehnika kestab, möödasõidutropid ummikut ei tekita või mingi ilge mudaauk teele ei teki, võiks ruudulisemate silmadega sellid ca 200 ringi sõita?
Ja kuidas vaatajatega on - saab teve raja läbi jalutada? Tuleks öösel hea meelega vaatama.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Masin ja meeskond on üks tervik.inseneer kirjutas:Kas võitjaks tuleb auto või inimfaktor?
Ehk siis kas meeskond võib vahetuda?
Ehk siis maakeeli: kõik kes on stardi hetkel autos peavad seda olema kogu võistluse vältel.
Kui auto on boksis on ka meeskond boksis. Kui auto on rajal on ka kogu meeskond autoga rajal.
Tegu on kestvussõiduga mitte teatejooksuga.
Kui piloot/vintsmen või kes-iganes-rajal-oleva-meekonna liige vajab puhkust teeb seda kogu meeskond koos masinaga.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt: