ALANSI MudDrag 2010 12.-13.06.2010

Safarid, matkad, võistlused.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

ALANSI MudDrag 2010 12.-13.06.2010

Postitus Postitas Valge Hiir »

Alansi Offroad Klubil on heameel teada anda:

Maasturite kiirendusvõistlus ALANSI MudDrag 2010

1. Võistluste määrang ja korraldajad
1.1. Alansi MudDrag 2010 korraldab Alansi Kivi OÜ ja MTÜ Alansi Off-Road Klubi 12.-13.06.2008.
1.2. Võistlused on registreeritud EAL’is, reg.nr…….
1.3. Võistluste ametlik infokandja asub internetis aadressil www.4x4.ee
1.4. Võistluste ametnikud
Rajameister - Ain Salupõld 5805 9008
Tehnilise komisjoni esimees - Anto Raudväli 507 0627
Võistluste peakohtunik - Priit Koppel 5662 8229
Peaajamõõtja - Kristjan Salmre 528 9380

2. Toimumiskoht
2.1. Alansi Off-Road Park, Habaja küla, Kõue vald, Harjumaa

3. Võistluste programm
3.1. 24.05.2010 algab võistlejate registreerimine info@alansi4x4.ee
3.1.1. 10.06.2010 kell 24:00 lõppeb võistlejate registreerimine e-maili teel
3.2. 12.06.2010 kell 08:00 kogunemine, registreerumine, mandaat.
3.3. 12.06.2010 kell 08:00 - 10:00 TÜV
3.4. 12.06.2010 kell 10:30 võistlejate koosolek
3.5. 12.06.2010 kell 11:00 proloog
3.6. 12.06.2010 kell 12:00 võistluste avamine ja eelsõitude esimene start
3.7. 13.06.2010 kell 10:00 play-offid ja „Superfinaal“
3.8. 13.06.2010 autasustamine 1 tundi peale „Superfinaali“

4. Võistluste üldkirjeldus ja arvestusklassid
4.1. Võistus toimub avalikuks liikluseks suletud territooriumil.
4.2. Võistlus toimub paralleelradadel.
4.3. Võistluste formaat - proloog, eelsõidud ja finaalsõidud.
4.4. Eelsõit
4.4.1.Võistlejad pannakse proloogi tulemuste järgi eelsõidu paaridesse ( 1.paar proloogi 1. ja 2. koht jne.) ja sõidavad distantsi neli korda (kummalgi rajal kaks korda) läbi. Kummagi raja läbimise parimad ajad summeeritakse. Summeeritud aegade põhjal moodustatakse paremusjärjestus. Kummagi klassi 8 kiiremat pääsevad poolfinaalsõitudesse.
Võistluse lõpetab „Superfinaal“ kummagi klassi kiireima osavõtul.
4.5. Poolfinaalsõidud
4.5.1. eelsõitude 8 paremat sõidavad distantsi kaks korda (kummagi raja 1 kord) läbi. Ajad summeeritakse ja 4 kiiremat pääsevad finaalsõitudesse
4.6. Finaalsõidud - „mees-mehe“ vastu võitja pääseb edasi järgmisesse ringi.
4.6.1. Finaalsõitude paarid moodustakse süsteemis - poolfinaalsõidu 1. saab vastaseks poolfinaalsõidu 4 ja poolfinaalsõidu 2. saab vastaseks poolfinaalsõidu 3. jne. Kummastki paarist pääseb edasi võistleja kes saab kaks sõiduvõitu. Kui peale kahte sõitu on seis viigis, loositakse kolmandaks sõiduks rada. Esimene loosivalik on proloogis aeglasemalt sõitnul. Finaalisõidu esimes ringi kaotajad jagavad 3 kohta. Eraldi B-finaali ei toimu.
4.7. Enne starte toimub kõigile võistlejatele alkoholijoobe kontroll.
4.8. Peale mandaati ja TÜV’i suunatakse autod kinnisesse parklasse.
4.9. Kui TÜV leiab, et auto ei ole ohutu siis autot starti ei lubata. Puudusi on lubatud kõrvaldada
kuni TÜV’I lõpuni ( st. kella 10:00’ni )
4.10. Kui võistleja ei suuda võistlusklassi valida või on seda teinud ekslikul,t siis määrab selle
tehnilise komisjone esimees.
4.11. TÜV komisjoni otsus on lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.
4.12. Arvestusklassid
4.12.1. -2000cm3 - nelikveoskeemiga maasturid
4.12.2. 2000+cm3 - nelikveoskeemiga maasturid

5. Võistlusautod ja võistleja
5.1. Võistlusmasin peab olema ohutu masinas viibivale võistlejale, kaasvõistlejatele ja pealtvaatajatele ning olema tehniliselt korras.
5.2. Võistlusautol peavad olema töötavad pidurid, lahtistel autodel peab olema tehase poolt paigaldatud turvakaar või ise paigaldatud turvakaar. Ise paigaldatud turvakaar peab asuma esimese istmerea taga ja olema kinnitatud kerele vähemalt neljast punktist vt joonist 253-1 (EAL aastaraamat). Materjalina tohib kasutada nn tõmmatud terastoru mõõduga 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
5.3. Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
5.4. Igal võistlusautol peavad olema ees ja taga tõmbevalmis (eelnevalt auto külge kinnitatud) puksiirköied.
5.5. Võistlusautol ei tohi olla mingeid vedelike lekkeid.
5.6. Võistlusautos ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5.7. Kõik sõitjad peavad olema kinnitatud vähemalt 3-punkti turvavööga.
5.8. Kõik võistlejad on rajal omal vastutusel.
5.9. Võistluste käigus kolmandatele isikutele ja kaasvõistlejatele tekitatud kahju korvab kahju tekitanud isik.
5.10. Võistlejal peab olema ette näidata Eesti Vabariigis kehtiv juhiluba.
5.10.1. Kui võistlejal on piiratud juhtimisõigusega juhiluba, peab olema üks vanematest ( või hooldusõigust omav isik ) kaasas ja kinnitama kirjalikult oma nõusolekut võistleja osavõtuks võistlustest.
5.11. Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik. Kasutada tohib vaid auto- ja motokiivreid. Kaitsekiiver peab olema sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid. Kiiver peab olema igal võistlejal TÜV’is ette näidata. Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
5.12. Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma riietust, mis katab kogu keha, jalgu ja käsivarsi. Soovitavalt mitte kasutada nailonist vms. kergeltsulavast materjalist riietusesemeid.
5.13. Jalatsid. Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma kinniseid jalanõusid. Keelatud on plätude, sandaalide jms. kandmine.
5.14. Võistlusautode remont ja hooldus on lubatud ainult selleks ette nähtud alal.

6. Registreerimine ja osavõtumaksud
6.1. Eelregistreerida saab info@alansi4x4.ee eelregistreerunuks loetakse võistleja siis, kui on tasutud eelregistreerimise osalustasu.
6.2. Registreerida saab ka kohapeal.
6.3. Osalustasu
6.3.1. Eelregistreerumisel kuni 10.06.2010 kella 24:00’ni 1000 krooni,
6.3.2. kohapeal registreerimisel 1750 krooni.
6.3.3. Osavõtumaks sisaldab endas 2 inimese (näit. juht+mehhaanik) sissepääsu võistlusterritoorimile ning lisaks võistlusautole ka saateauto ja/või treileri kohta eraldi parklas.
6.4. Osalustasu ei kuulu tagastamisele võistlustest diskvalifitseerimise või TÜV’i mitte läbimise korral.
6.5. Eelregistreerimise osalustasu saab tasuda MTÜ Alansi Off-Road Klubi aa 221037035487. Selgitusse märkida - MudDrag 2010 ja võistleja nimi.

7. Teated ja muu
7.1. Võimalikest muudatustest teavitatakse võistlejaid eraldi bülletäänidega ja/või võistlejate koosolekul.
7.2. Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja võistluse käigus.
7.3. Peakohtunikul on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
7.4. Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab zhürii.
7.5. Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võistleja poolt neile endale ega kolmandatele isikutele tekitatud materiaalsete ja moraalsete kahjude eest.

8. Autasustamine
8.1. Võistluse lõpetamine ja autasustamine orienteeruvalt 1 tund peale „Superfinaali“.
8.2. Autasustamisele kuuluvad kummagi klassi 4 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
8.3. Kõikide osalejate vahel loositakse välja eriauhinnad.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Vasta