LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Juul 11, 2019 07:33

Üks 2007. aasta 2,7L TDV6 on RR Sporsi kaopti alla ärasurnud. Langetame leinas pea.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » R Aug 02, 2019 16:50

Vahepel läks meelet ära märkida, et 2,7L TDV6 mootoreid on 2 tk hukka saanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 229
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas rauki » R Aug 02, 2019 18:44

Vägev!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » L Aug 03, 2019 18:16

Vägev!
Lisaks lasti inimliku lolluse tõttu ühes remonditöökojas 3,0L mootoril keps küljepealt välja.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Aug 08, 2019 08:39

2016 a. (!) RRS II peal olev 3,0L V6 väntvõll otustas siirduda välja aeenimata vabaduspuhkusele.
Tegu peaks olema nn. "new revisison" mootoriga ;-)

Veidi lugemist väntvõllide probleemidest ja "pissed off" omanikest Lõuna- Aafrikias:
https://www.iol.co.za/motoring/cars/lan ... ne-1925479
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
beachboy
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: R Aug 16, 2019 14:04

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas beachboy » E Aug 19, 2019 10:05

Olen uus klubi liige ja lugedes postitusi jääb mulje, et TDV6 "crank shaft" probleem on esinenud kuni 2014a mudelitel.
Kas see sama probleem on esinenud Eestis ka TDV6 ja SDV6 mootorites alates 2015a?

Tutvudes ühe Lõuna-Aafrika foorumiga jääb ka mulje, et probleem esineb rohkem nendel autodel millel 6 käiguline automaatkast, mitte nendel millel 8 käiguline.
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... k-Failures

Vabandan ette kui küsimused on kuskil mujal siin foorumis vastused leidnud. Kaalun RRS SDV6 2015a ostu ja igasugune tagasiside on teretulnud!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » E Aug 19, 2019 15:30

Jah, alates 2014 on mootor töökindlam (saale lukud ja muud olulised tehnilised muudatused), kuid mitte lollikindele, sest ka uuematel mootoritel on sama probleem esinenud, tõsi väiksemas mahus. Samas on nende tootmide algusest ka vaid 5 aastat möödas, läbisõidud väikesed ning põhja panevate järelduste tegemiseks vast liiga varane aeg.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
beachboy
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 2
Liitunud: R Aug 16, 2019 14:04

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas beachboy » T Aug 20, 2019 16:08

Tänan tagasiside eest.

Ei tea kas õige koht küsida kuid kas mootori rikke puhul on kellegil kogemusi kas autole soetatud Marsh lisagarantii (mitte tehase garantii) kataks mootori vahetust? Muidugi sel juhul kui autol on kõik korralised hooldused ametliku esinduses õigaegselt tehtud.

Ehk keegi oskab kogemusi Marshiga jagada?

Tänan ette!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » R Aug 30, 2019 07:33

Et meelst ei lähske, siis panen kirja, et vahepeal on kaks 3,0L mootorit väntvõlli poleks murdnud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
rauki
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 229
Liitunud: T Sept 16, 2014 18:50
Asukoht: Saaremaa

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas rauki » R Aug 30, 2019 14:44

Kas oleks palju palutud kui sa kirjutaksid ka ikaldunud mootorite läbisõidu ja aasta?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » L Aug 31, 2019 21:33

Kas oleks palju palutud kui sa kirjutaksid ka ikaldunud mootorite läbisõidu ja aasta?
Kahjuks jõuab antud info minuni erinevaid kanaleid pidi. Kui ma auto tootmisaata teatatakse, siis olen selle lisanud, kuid läbisõidu infot mulle ei edastata. Antud juhul ei ole kumbagi infokildu kaasas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » T Sept 10, 2019 20:53

2014 a. RR Sprdi aista vehe on taas 3.0L TDV6 otsa saanud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » N Sept 19, 2019 08:05

Eile jõudis minuni info ühe 2010. a. Disco4 3,0l V6 väntvõlli purunemise kohta. Saatuse iroonai on see, et sama autoomanik on varasemalt oma Diisco 3 peal juba sama jama läbi ealnud. Öelge veel, et välk kaks korda ühte kohta ei löö. Kaastunne!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9076
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR/RRS TDV6 (2,7L/3.0L) - ikaldumise etalon

PostitusPostitas landy » T Okt 08, 2019 07:48

1) Üks Disco 3 2,7L mootor möödundu nädalal vaid mõnekümne kilomeetri kaugusel remonditöökojast. Tõsi mootor käis juba enne seda üna halva häälega ning oli ka varsmelat turbo rikke üle elanud.
2) Nüüd saabus surmateade 2007. aasta 2,7L TDV6 kohta,mis RR Sporti oma koduks pidanud
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Mine “Üldised tehnilised küsimused”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist