Ehk siis õnnestub seda esmaspäeval prooviks saada korraJah seal on GM i ignition amplifier, ehk "klots". Mul on see olemas, kuigi ei tea kas töökorras. Sõitvalt autolt amputeeritud.
Lucas 4CU diagnostika
Sai siis proovitud teist "klotsi", süütepooli ja veel mingit kondekat, mis seal ignition amplifieri sees on, kasu mitte kottigi.
Küsiks veel, et kumba pidi keerates see tühikäigu segu regullimise kruvi segu vaesemaks teeb? Või vastupidi.
On muidugi veel üks suhteliselt oluline detail nimega õhukulu mõõtur, mida ma pole proovinud vahetada. Samas kui süüde sees klappi liigutada, siis hakkab bensupump tööle niiet vähemalt mingil määral ta töötab.
Küsiks veel, et kumba pidi keerates see tühikäigu segu regullimise kruvi segu vaesemaks teeb? Või vastupidi.
On muidugi veel üks suhteliselt oluline detail nimega õhukulu mõõtur, mida ma pole proovinud vahetada. Samas kui süüde sees klappi liigutada, siis hakkab bensupump tööle niiet vähemalt mingil määral ta töötab.
Proovisin isegi mingit käivituseetrit mootorisse lasta, aga abi polnud sellestki. Igaks juhuks küsiks, et kuna seda eetrit kindlasti ka õhukulu mõõdikusse sattus, siis kas oleks vajalik teda nüüd millegagi uuesti määrida? Ning kui siis kuidas ja millega?
Ja kuna mootor ikkagi upub, siis küsiks, kuidas on võimalik segu vaesemaks teha? Üks variant ilmselt tühikäigu segukruvi. Aga endiselt pole mul andmeid kummale poole keerates ta vaesemaks peaks tegema? Ja mil moel ta üldse segu reguleerib? Kas muutes sissemineva õhu kogust või mingil moel pihustite lahtioleku aega?
Üldiselt on sellest jamast juba siiber
Ja kuna mootor ikkagi upub, siis küsiks, kuidas on võimalik segu vaesemaks teha? Üks variant ilmselt tühikäigu segukruvi. Aga endiselt pole mul andmeid kummale poole keerates ta vaesemaks peaks tegema? Ja mil moel ta üldse segu reguleerib? Kas muutes sissemineva õhu kogust või mingil moel pihustite lahtioleku aega?
Üldiselt on sellest jamast juba siiber
Eetrit pole vaja kuskilt maha pesta. Eetriga hoopis see oht et lööb kolvid ja rõngad sodiks kui seda liiga innukalt kasutada. Tean seda diisel mootorite puhul. Bensukatega seni pole sed küll kogenud.
segu kruvi pole vaja näppida. kui seda enne mootrisuremist vahetult ei kruvitud, siis pole mõtet. Pealegi see kah teisejärguline käivitamise osas. Ma vist pean seda mootrit vaatama tulema.
veel kontrolliks
jagaja juhtmete järjekorda
küünlad ikkagi paneks uued
kontrolliks pihustite impulsid ära- riistapuu on olemas-kuidas nad pihustiteni jõuavad
ega autol pole mingit käivituse kaitset peal olnud?
segu kruvi pole vaja näppida. kui seda enne mootrisuremist vahetult ei kruvitud, siis pole mõtet. Pealegi see kah teisejärguline käivitamise osas. Ma vist pean seda mootrit vaatama tulema.
veel kontrolliks
jagaja juhtmete järjekorda
küünlad ikkagi paneks uued
kontrolliks pihustite impulsid ära- riistapuu on olemas-kuidas nad pihustiteni jõuavad
ega autol pole mingit käivituse kaitset peal olnud?
Jagaja juhtmete järjekorda olen kontrollinud ning algselt nad niikuinii ise valeks ju minna ei saanud. Küünlaid tõesti pole vahetanud, aga tunduvad ometi korralikud + eelmine omanik väitis, et oli neid vahetanud. Pihustite impulsse võiks küll kontrollida
Käivituse kaitsme all mõistame siis mingit immobilaiserilaadset leiutist/lülitit? Mina pole midagi sellist avastanud. Ja kui on, siis peab ta ju mingi päris kaval olema, et bensiin tuleb ja süüde on. Aga eks sellegi kohta annaks pihustiimpulsside kontroll ilmselt vastuse
Käivituse kaitsme all mõistame siis mingit immobilaiserilaadset leiutist/lülitit? Mina pole midagi sellist avastanud. Ja kui on, siis peab ta ju mingi päris kaval olema, et bensiin tuleb ja süüde on. Aga eks sellegi kohta annaks pihustiimpulsside kontroll ilmselt vastuse
Mina olen selle auto eelmine omanik ja küünlad kõik on vahetatud ja küünlajuhtmete järjekord ka õige kohe kindlasti. Tundub mullegi täielik müsteerium mis autoga toimumas on. Inimene kellelt ostsin mainis mulle midagi õhulugejast küll, aga ei täheldanud ühtegi probleemi sellega ja mootor töötas väga hästi. Kurb on kuulata, et asjalood sellised on
Regulaatorist proovisin ka läbi puhuda ja tundus igatpidi tihe. Lisaks olen proovinud käivitada nii, et regulaatori vaakumvoolik on lahti (mäletatavasti käis mootor nii veidi paremini siis kui ta veel üldse käis).
Loodetavasti on RV8'l homme aega tulla ja visata korra pilku peale. Ning siis ehk ka teist õhulugejat proovida:)
Loodetavasti on RV8'l homme aega tulla ja visata korra pilku peale. Ning siis ehk ka teist õhulugejat proovida:)
Võtsin lahti airflow meter'i ja kollektori vahelise lõdviku ning seal sees oli mingi eriti kahtlane õline-bensiinine ning mis kõige imelikum - jäätunud ollus (justkui kollektori poolt välja voolanud siis)
Gaasiklapi avamisel nägin, et sarnane ollus, aga vähemalt vedelal kujul, oli seal sees ka. Kuidas sellises olukorras käituda või mida mõelda? Bensiin on seal loogiline, aga õli ja vesi ilmselt seal küll olema ei peaks
Gaasiklapi avamisel nägin, et sarnane ollus, aga vähemalt vedelal kujul, oli seal sees ka. Kuidas sellises olukorras käituda või mida mõelda? Bensiin on seal loogiline, aga õli ja vesi ilmselt seal küll olema ei peaks
Tekkis selline küsimus, et mitu korda ühe tsükli (4 takti ehk 2 väntvõlli täispöörde) jooksul peab pihusti avanema? Peab ta seda tegema mingil kindlal ajal (näiteks võrreldes süütega)?
Lisaks ilmselt natuke inside jutt RV8-le: sellel pihustiimpulsi kontrollimise viguril vilkusid mõlemad dioodid üheaegselt ja ühetugevalt Aga külmkäivituse pihusti vahele panduna põles ainult üks, nagu peab. Vool ju ometi kahtepidi korraga ei saa liikuda
Lisaks ilmselt natuke inside jutt RV8-le: sellel pihustiimpulsi kontrollimise viguril vilkusid mõlemad dioodid üheaegselt ja ühetugevalt Aga külmkäivituse pihusti vahele panduna põles ainult üks, nagu peab. Vool ju ometi kahtepidi korraga ei saa liikuda
Võivad küll mõlemad dioodid vilkuda. Pihusti avamisvoolu impulss võib tekitada selle katkemisel induktiivkoormuse tõttu vastupidise polaarsusega impulssi. ma olen seda ristapuud töötava mootoriiga kasutanud, sama pilt kirjelsduese järgi. Mul on ostsilloskoop olemas, saame sellega ka vaadata kui vaja.
4 taktilise mootori täistsükkel on 720 kraadi, ehk kaks täispööret. Selle aja jooksul Lucas 4cu pritsib 2 korda 1 korda vaskaule ja 1 kord paremale, seega 4+4 pihustit korraga. 720 kraadise pöördega 2 impullsi. süncroniseerimine, ehk mootori asend ja pihustamise hetk võetakse jagajast, täpsemalt süütepooli neg. otsast. sealt tuleb taktsagedus ECU le.
4 taktilise mootori täistsükkel on 720 kraadi, ehk kaks täispööret. Selle aja jooksul Lucas 4cu pritsib 2 korda 1 korda vaskaule ja 1 kord paremale, seega 4+4 pihustit korraga. 720 kraadise pöördega 2 impullsi. süncroniseerimine, ehk mootori asend ja pihustamise hetk võetakse jagajast, täpsemalt süütepooli neg. otsast. sealt tuleb taktsagedus ECU le.