2. leht 13-st

Postitatud: K Mär 04, 2015 13:50
Postitas landy
rauki kirjutas:Sellisel juhul ootaks küll tehasepoolset garantiid nende mootorite väljavahetamisel,mis ennem 200 000 km kokku jooksevad.
Juhul kui hooldused tehtud siis see on ikka väga halb maine kogu LR tootjate kapsa aeda.
Sobib hästi huumorivaldkonda. Hindusid eriti ei koti autod mis peale granatiiaja lõppu laili lendavad ja pealeigi on tegu tootmisest maha võetud mudeliga (mida keegi ei mäeta).

Postitatud: N Mär 05, 2015 13:46
Postitas landy
Tänase päeva seisuga veel üks 2,7L mootor laiali.

Postitatud: N Mär 05, 2015 17:03
Postitas martinsl
landy kirjutas:Tänase päeva seisuga veel üks 2,7L mootor laiali.
Puhalt huvist, kas LR4 enimlevinud 3.0 155kw ja 188kw mootorid on selle 2.7 edasiarendused või hoopis teine teema?

Postitatud: N Mär 05, 2015 17:50
Postitas landy
martinsl kirjutas: Puhalt huvist, kas LR4 enimlevinud 3.0 155kw ja 188kw mootorid on selle 2.7 edasiarendused või hoopis teine teema?
Jah, sama mootori prandatud edasiarendus, kuid vähamlat üks sellinne mootor on aka juba otsa saanud.

Postitatud: N Mär 05, 2015 21:53
Postitas moilo
Minu arvates on antud mootori kehva vastupidavus küll konstruktsiooniviga kuid mitte ainult. Kahtlustan, et saatuslikuks saab liiga pikast hooldusvälbast tingitud halvenenud õli määrdeomadused. 24000 km on vähemasti meie kasutustingimustes ( kliima ja palju külmkäivitusi) ilmselgelt palju. Oman ise samasuguse mootoriga Citroen C6-te ja vahetan õli iga 10-15 tuhande tagant. Läbisõiduks hetkel 320000 km. Kuna tegelen peamiselt prantsuse päritolu autode remondiga, siis olen nende hingeeluga üsna hästi kursis. Naljakal kombel on Citroenidel-peugeot`del sama mootori väntvõlli rikked suhteliselt harva esinevad. Isiklikult mina ei ole kuulnud ühestki. Probleemivaba mootoriga muidugi ei ole tegu ka nende autode puhul. Jutu iva aga on selles, et kergema auto peal kestab see mootor märksa paremini. Seega härrased- hooldage oma autot tihedamini kui tehas soovitab ja ma usun, et seda mootorit jagub kauemaks.

Lear

Re: LR/RR 2,7L TDV6 - ikaldumise etalon

Postitatud: R Mär 06, 2015 00:56
Postitas Virko
landy kirjutas:Täna lendas siis järjekordne PSA konstrueeritud 2,7L TDV6 mootor vastu taevast....
... ning remondi arved on sellise õnntuse järel ikka päris krõbedad.
Mis see remontimise suurusjärk võiks olla: 2/3/5/10kEUR? Hetkel tuksub kenasti (3x üle õla) aga oleks hea teada :-D

Postitatud: R Mär 06, 2015 08:28
Postitas landy
Selle järgi mida mina kuulnud olen, siis pigem sinna 5K EUR kanti. Sõltub, mis hinnga doonormootori või osad saad ja palju saad/julged vana mootori pealt juppe kasutada või palju uusi tellid. Kindlasti märkismisväärne hinnavahe selles, kas teed kiireks ära müügiks või endale.

Postitatud: L Mär 14, 2015 17:53
Postitas Rein
Luik kirjutas:Olen omanud ja sõitnud igapäevaselt:
D90 ('97),
D110 ('03),
Disco1, (sellega sõita ei saanudki, oli rõõm omada ja remontida kuniks väsisin ja müüsin Imedepõllule tagasi)
D110 ('07),
D130('99),
Disco3('05),
D110('99)
Minu hinnangul pole mitte ükski Land Rover vastupidav!
Huvitav, minu D1 kimab küll, 65000 sellega maha kärutanud. Landy, mis 3,0 patrolil häda?

Postitatud: L Mär 14, 2015 20:09
Postitas landy
Rein kirjutas: Landy, mis 3,0 patrolil häda?
Mootori hüüdnimi "käsigranaat" võiks anda mõningase vihje...

Postitatud: L Mär 14, 2015 21:27
Postitas Rein
Asoo, sütikuks on pedaal, vōi chip?

Postitatud: N Juul 23, 2015 08:59
Postitas landy
Teadaolevalt on viimaste nädalate jooksul veel 2 mootorit eksistenti lõpetanud.

Postitatud: R Juul 24, 2015 11:23
Postitas imedepõld
Lisandus veel üks mootor, keps külje pealt väljas. :(

Postitatud: R Juul 24, 2015 12:20
Postitas 007
moilo kirjutas:Minu arvates on antud mootori kehva vastupidavus küll konstruktsiooniviga kuid mitte ainult. Kahtlustan, et saatuslikuks saab liiga pikast hooldusvälbast tingitud halvenenud õli määrdeomadused. 24000 km on vähemasti meie kasutustingimustes ( kliima ja palju külmkäivitusi) ilmselgelt palju. Seega härrased- hooldage oma autot tihedamini kui tehas soovitab ja ma usun, et seda mootorit jagub kauemaks.

Lear
... sheerin sajaga mõtet. Sõber ostis omale Panamera Turbo S-i. Õlihooldusvälp on 30 tkm!! Tehase poolne nõue siis. 30K .... OOOO mai faking gaad :shock: :shock: :shock: . Ütlesin talle kohe, et 10k ja uus mahl sisse. Võttes arvesse, et ta veel sõidab rahva rinkat vahest. Jänkidel on soovituslik õlivälp 6-10tkm. Vähemalt oli. Ja neid blokke mis seal vahele pandi me kõik teame .... elik pean silmas nende ressurssi. Jutt käib siis truckidest jms. Seega üle 15tkm oleks minu silmis nagu max õlivälp, mida ma ise ka püüdsin hoida oma masinatel. Olenemata mootori konfist.
Mis puutub sellesse 2,7 dislasse, siis ma olen seisukohal lähtudes eelnevast, et kasutatud auto puhul oleneb ikkagi kuidas ennem hooldatud on asi. Samuti suurem osa ikkagi sõidab sellist lühikest distantsi elik 10 km tööle 10 tagasi koju. See kõik ei mõju ka hästi ... eriti siis külmal ajal. Külmalt sisse ja kohe kiirelt ummikusse seisma jne jne. Samuti ei tee paha diisli talvised lisandid, minu puhul toimis väga häasti nii D2 kui ka D3 puhul. Spordile väga ei jõudnud panna.
Elik kordan vana tõde (mingi 300-dat x juba). Kohe tuleb ära parandada kui logisema hakkab!!!! 8)

Postitatud: N Okt 01, 2015 11:29
Postitas landy
Järjekordne Disco 3 on oma 2,7L mootori välja sülitanud.

Postitatud: K Okt 14, 2015 13:40
Postitas landy
Siia virtuaalsesse surnuaeda võib veel kaks 2,7L mootorit lisada. Mõlemad seekord Jaguari kapoti alt. Neist üks pärineb uuena IME-st ostetud autolt, milel kõik hooldused kuni mootori purunemiseni tehtud seal samas (esinduses). Tegu oli lisks veel uue tüübe e. parendataud versiooniga sellest mootorist, kus väidetavalt õlitusprobleem kõrvaldatud. Mõlemal mootoril vändad pooleks ja muu ikaldus ka takka otsa.