Rehvid
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Reisikirjast...
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... =3157#3157
Tagasiteel peatudes Umet`i külas torgati kingituseks mõlemad parempoolsed rehvid läbi , mille aga ülioperatiivne miilitsameeskond öösel lasi ära parandada, nüüd on vahetult enne reisi ostetud Cooper Discoverer ATR`idel kummist poldid ja paigad sees... Tegu oli karistusega kohalikult pätikambalt, kellele me täistuled näkku lajatasime, kuna tüübid lihtsalt kakerdasid sisuliselt keset teed. Ja enne rehvinalja viskasid nad veel oma õllepudeli katki vastu Discokera küljeakent. Aken säilis. Jabur on see, et nad viitsisid meile mitukümmend kilomeetrit järele sõita, et veel peedistada. Kuigi miilits laekus ja täitsime pool ööd pabereid, ei algatatud juurdlust, kuna sel juhul oleksime veel praegu seal.
Tagasiteel peatudes Umet`i külas torgati kingituseks mõlemad parempoolsed rehvid läbi , mille aga ülioperatiivne miilitsameeskond öösel lasi ära parandada, nüüd on vahetult enne reisi ostetud Cooper Discoverer ATR`idel kummist poldid ja paigad sees... Tegu oli karistusega kohalikult pätikambalt, kellele me täistuled näkku lajatasime, kuna tüübid lihtsalt kakerdasid sisuliselt keset teed. Ja enne rehvinalja viskasid nad veel oma õllepudeli katki vastu Discokera küljeakent. Aken säilis. Jabur on see, et nad viitsisid meile mitukümmend kilomeetrit järele sõita, et veel peedistada. Kuigi miilits laekus ja täitsime pool ööd pabereid, ei algatatud juurdlust, kuna sel juhul oleksime veel praegu seal.
Maailm keerleb kui Discokera!
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Ükski rehv EI OLE toodetud konkreetsele veljele. Plekkveljele võid ka 235/85 R16 peale panna. See mõõt on ka lähim ekvivalent 7,50 R16 rehvile.
Siin on üks hea tabel abiks:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
Siin on üks hea tabel abiks:
http://members.shaw.ca/jbarge/britishtires.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
BFGoodrich AT
Tere
Otsin rehve lumevabaks perioodiks. Autoks LR Discovery II. Sõidan tööga seoses suhteliselt palju metsateedel ja -sihtidel, maastikul liikumise iseloom on võrreldav näiteks jahimeeste omaga, võibolla ainult suurema intensiivsusega (lumevabal perioodil sageli 5 päeva nädalas). Ehk siis vabatahtlikult silmini mutta ei roni, küll aga on kergema kategooria mülkad igapäevased. Samas on väga palju ka pikki otsi maanteedel ja kõrvalteedel. Lugesin kõikvõimalikku infot 4x4 foorumitest ning olen otsustanud soetada BFGoodrich AT rehvid (235/70/R16). Eelmise suve sõitsin autol ostes all olnud suhteliselt siledate Michelini AT-dega, mis talverehvide alla panekul läksid utiili. Ka nende praktiliselt olematu mustriga rehvidega ei olnud erilist probleemi sellega, et kohapeal rattad tühja kaapima hakkaksid, kui vaikselt ja madalate pöördetega toimetada. Küll aga kippus auto ebameeldivalt külgsuunas uisutama, seda nii roobaste peal kui ka jäljes sõites. Eriti kõhe oli siis, kui tee asemel ligane savi ning kõrval käeulatuses sügav magistraalkraav.
Sellest ka minu küsimus - milline on BFG AT külgpidamine? Kas eeltoodut arvestades on BFG AT mõistlik valik, või peaksin mõtlema mõne muu firma ja/või hoopis MT rehvi peale? Palun nende inimeste arvamust, kes BFG AT rehviga ise mudas toimetanud on.
Päikest
Rändsell
Otsin rehve lumevabaks perioodiks. Autoks LR Discovery II. Sõidan tööga seoses suhteliselt palju metsateedel ja -sihtidel, maastikul liikumise iseloom on võrreldav näiteks jahimeeste omaga, võibolla ainult suurema intensiivsusega (lumevabal perioodil sageli 5 päeva nädalas). Ehk siis vabatahtlikult silmini mutta ei roni, küll aga on kergema kategooria mülkad igapäevased. Samas on väga palju ka pikki otsi maanteedel ja kõrvalteedel. Lugesin kõikvõimalikku infot 4x4 foorumitest ning olen otsustanud soetada BFGoodrich AT rehvid (235/70/R16). Eelmise suve sõitsin autol ostes all olnud suhteliselt siledate Michelini AT-dega, mis talverehvide alla panekul läksid utiili. Ka nende praktiliselt olematu mustriga rehvidega ei olnud erilist probleemi sellega, et kohapeal rattad tühja kaapima hakkaksid, kui vaikselt ja madalate pöördetega toimetada. Küll aga kippus auto ebameeldivalt külgsuunas uisutama, seda nii roobaste peal kui ka jäljes sõites. Eriti kõhe oli siis, kui tee asemel ligane savi ning kõrval käeulatuses sügav magistraalkraav.
Sellest ka minu küsimus - milline on BFG AT külgpidamine? Kas eeltoodut arvestades on BFG AT mõistlik valik, või peaksin mõtlema mõne muu firma ja/või hoopis MT rehvi peale? Palun nende inimeste arvamust, kes BFG AT rehviga ise mudas toimetanud on.
Päikest
Rändsell
BFG AT on kõige maastikusuutlikum AT rehv üldse. AT-rehvi kohta väga hea isepuhastusvõimega.
Kui vaadata pilti:
siis aitab läbivusele kaasa järsk serva kant ning sakiline välis serv.
Ka lalvistes oludes töötab üsna normaalslet. Samas asfaldil üllatavalt vaikne.
BFG AT on üsna hea vastupidavusega (kuni 60.000 km) ja ka pruugitult kõrge järelturu väärtusega. Lähevad kaubaks isegi pea aegu siledaks sõidetult.
Pühapäeva "softroaderite" seas hea mainega rehv. Kui ka sellega hätta jääd, siis on paratamatu MT -rehvi poole vaatamine.
Nende rehvidega on Eestis off-road võsitluste algusaastatel isegi edukalt võisteldud.
Kui on konkreetne ostusoov, siis siit saab soodsamalt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=334 ... ht=soomest
Kui vaadata pilti:
siis aitab läbivusele kaasa järsk serva kant ning sakiline välis serv.
Ka lalvistes oludes töötab üsna normaalslet. Samas asfaldil üllatavalt vaikne.
BFG AT on üsna hea vastupidavusega (kuni 60.000 km) ja ka pruugitult kõrge järelturu väärtusega. Lähevad kaubaks isegi pea aegu siledaks sõidetult.
Pühapäeva "softroaderite" seas hea mainega rehv. Kui ka sellega hätta jääd, siis on paratamatu MT -rehvi poole vaatamine.
Nende rehvidega on Eestis off-road võsitluste algusaastatel isegi edukalt võisteldud.
Kui on konkreetne ostusoov, siis siit saab soodsamalt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=334 ... ht=soomest
Viimati muutis landy, N Veebr 28, 2008 07:41, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Möödunud kevadel samal ajal keegi otsid ja siis sain sellise vastuse:pirx kirjutas:Tahaks teada, et kas 18" veljele ka mingit korralikumat liivas ja mudas müttamise rehvi pakutakse?
------------
ContiCrossContact AT
Muster selline nagu kodukalt näed, kuna tegemist uue tootega puudub ka
tootja kodukal mõõdutabelist. Tarne praeguse seisuga 3-4 kuud. Hind jae
4600.-
Mait Mumme
Müügijuht / Sales manager
Europarts Autodet AS
Veerenni 58 11313, Tallinn
Tel: +3726404072 Fax: +3726404090
Mob: +3725069842
-----------
Üldiselt tuleb odavam osta teine jooks org. 16" velgi ja neile mudakad (protid 32" alates 1200 EEK/tk) kui neid hirmakalleid 18" AT-d.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Alternatiiv BFG AT-le?
Asjaolud järgmised, et vajalikus mõõdus uut BFG AT rehvijooksu ei ole hetkel võimalik saada isegi Poola laost ja lühim tarne on minimaalselt 1 kuu (nii väitis rehvimüüja). Kuna pole enam mingisugust himu kolistada naeltega asfaldil, on mul asjaga üsna kiire. Pilk jäi pidama Goodyear Wrangler AT/R rehvidel, hetkel on selle hind teatud müüjatel ka kukkunud ning rehv tundub päris kena mustriga. Kas on mõeldav alternatiiv BFG AT rehvile?
Päikeselist kevadet!
---
P.S. otsin uusi rehve, kasutatud jooksust ei ole seekord huvitet.
Päikeselist kevadet!
---
P.S. otsin uusi rehve, kasutatud jooksust ei ole seekord huvitet.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Re: Alternatiiv BFG AT-le?
Vaata ka Falken LandAir AT rehvi. Müüaks Eestis Pit-Stop.Rändsell kirjutas:Pilk jäi pidama Goodyear Wrangler AT/R rehvidel, hetkel on selle hind teatud müüjatel ka kukkunud ning rehv tundub päris kena mustriga. Kas on mõeldav alternatiiv BFG AT rehvile?
Päikeselist kevadet!
Millisele veljele ( R15"; 16"; 17"; 18" ... ) sa neid rehve otsid.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704