Rehvid
Tere
Nüüdseks all ikkagi Goodyear Wangler AT/R - id ning minu rehviotsingud ehk mõneks aastaks lukus. Käisin neid rehve juba kergemas mülkas ka testimas ning tulemus oli minu jaoks positiivne. Kontakt emakese maaga ja liikumine pärisuunas säilib ka siis kui mudasel tõusul ratta ringi võtab, seega saab metsateedel sõita küll, kui päris off-roadimiseks ei lähe. Vedelal kruusateeplögal seisab stabiilselt, ei lähe külgsuunas uitama. Asfaldil vaikne, aga suhteliselt "jäik" (tunneb iga konarust). Nende nappide esmakogemuste põhjal üldmulje hea.
Aitäh kõigile, kes pakkusid ja abiks olid!
Rändsell
Nüüdseks all ikkagi Goodyear Wangler AT/R - id ning minu rehviotsingud ehk mõneks aastaks lukus. Käisin neid rehve juba kergemas mülkas ka testimas ning tulemus oli minu jaoks positiivne. Kontakt emakese maaga ja liikumine pärisuunas säilib ka siis kui mudasel tõusul ratta ringi võtab, seega saab metsateedel sõita küll, kui päris off-roadimiseks ei lähe. Vedelal kruusateeplögal seisab stabiilselt, ei lähe külgsuunas uitama. Asfaldil vaikne, aga suhteliselt "jäik" (tunneb iga konarust). Nende nappide esmakogemuste põhjal üldmulje hea.
Aitäh kõigile, kes pakkusid ja abiks olid!
Rändsell
Tere
Jõudsin Eestisse eile tagasi ja vaatasin foorumi, et äkki kellegil on minu teemasse pakkuda rehve. Nii nagu arvasin on kindlat mõõtu rehvi raske kiirelt leida. Küsisin ka informatsiooni kauem klubiga seotud olnud inimestelt. Kuna tegemist on esimese oma 4x4 autoga ,siis loodedavasti annavad teadjamad foorumikasutajad andeks võib-olla minu poolt lollina näiva küsimuse/lause.
Auto RRII 1998a. Hetke seisuga all autol rehvid Pirelli str 235/70/R16. 2 esimest rehvi läbi, tagateljel olevad peaaegu uued.
Soov oleks 2 esimest rehvi vahetada välja BF-Goodrich A/T rehvidega.
Siit tulevad ka minu küsimused: 1. Mind huvitab eelkõige juhitavus TALVEL, kuna ei ole plaanis talveks teisi rehve alla panna. Piirkond: Põlva,Võru, Tartu -linna talvel praktiliselt mitte.
Kas osta neid aastaringseks kasutamiseks?
2. Kas on üldse MÕELDAV panna erinevatele telgedele suhteliselt erineva suunitlusega rehvid.
Kui talvel on võimalik BF probleemivabalt liigelda ,siis tellin kohe 4tk ära.
Kes ise BF A/T rehviga kokku on puutunud, siis äkki jagate muljeid, kuna foorumis erilist infot ei ole. Lumevaba perioodil rehvi suutlikkuses ei kahtle,aga just talv...
Lugupidamisega Kaido
Jõudsin Eestisse eile tagasi ja vaatasin foorumi, et äkki kellegil on minu teemasse pakkuda rehve. Nii nagu arvasin on kindlat mõõtu rehvi raske kiirelt leida. Küsisin ka informatsiooni kauem klubiga seotud olnud inimestelt. Kuna tegemist on esimese oma 4x4 autoga ,siis loodedavasti annavad teadjamad foorumikasutajad andeks võib-olla minu poolt lollina näiva küsimuse/lause.
Auto RRII 1998a. Hetke seisuga all autol rehvid Pirelli str 235/70/R16. 2 esimest rehvi läbi, tagateljel olevad peaaegu uued.
Soov oleks 2 esimest rehvi vahetada välja BF-Goodrich A/T rehvidega.
Siit tulevad ka minu küsimused: 1. Mind huvitab eelkõige juhitavus TALVEL, kuna ei ole plaanis talveks teisi rehve alla panna. Piirkond: Põlva,Võru, Tartu -linna talvel praktiliselt mitte.
Kas osta neid aastaringseks kasutamiseks?
2. Kas on üldse MÕELDAV panna erinevatele telgedele suhteliselt erineva suunitlusega rehvid.
Kui talvel on võimalik BF probleemivabalt liigelda ,siis tellin kohe 4tk ära.
Kes ise BF A/T rehviga kokku on puutunud, siis äkki jagate muljeid, kuna foorumis erilist infot ei ole. Lumevaba perioodil rehvi suutlikkuses ei kahtle,aga just talv...
Lugupidamisega Kaido
Pideva nelikveoga autodel (nagu seda RR on) ei tohiks kasutada erinevaid rehve. Isegi sama rehvile märgitud mõõduga erinevate tootjate rehvid on realses elus erineva läbimõõduga. See aga mõjub hävitavalt vahekastile ja veermikule.
Erinevate foorumite põhjal võin öelda, et on edukat kasutatav aastaringslet (naastrehviga muidugi võrrelda ei saa). Samas maanteel vaikne ja metsas/maastiul võimekas.
Ise olen selle rehviga vaid põguslat liigelnud,- Samuraiga, millel 2/3 kulunud rehvid sai sõidetud lärtsisel/lumisele/mudael maastukl ja teedel 2 päeva.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image9.htm
Soodsa hinnaga rehvid saab meie koostööpartnerilt:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=226
Erinevate foorumite põhjal võin öelda, et on edukat kasutatav aastaringslet (naastrehviga muidugi võrrelda ei saa). Samas maanteel vaikne ja metsas/maastiul võimekas.
Ise olen selle rehviga vaid põguslat liigelnud,- Samuraiga, millel 2/3 kulunud rehvid sai sõidetud lärtsisel/lumisele/mudael maastukl ja teedel 2 päeva.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image9.htm
Soodsa hinnaga rehvid saab meie koostööpartnerilt:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=226
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Talvel Goodrichiga
Tean üht kodumaist rokkstaari (arvake ise, kellega tegu) kes vurab aastaid juba Cherokeega all Goodrich All Terrain A/T rehvid aastaringselt. Ise sellist asja ette ei võtaks, olen Cooper Discoverer ATR ja Competus Lassa 4x4 suvekatega talvel üritanud, on ikka väga ohtlik kiilakaga kruusateel näiteks. Mine siis võta kinni...
Kindlasti on see reaalne, kui talvel linna ja hange ei roni.
Mu meelest maasturiga on talvel isegi keerulisem libadaga kulgeda kui esiveolise sõiduautoga. Isegi kui naelad all.
Taisto
Kindlasti on see reaalne, kui talvel linna ja hange ei roni.
Mu meelest maasturiga on talvel isegi keerulisem libadaga kulgeda kui esiveolise sõiduautoga. Isegi kui naelad all.
Taisto
Maailm keerleb kui Discokera!
Mina olen 3 talve lausa MT rehvidega sõitnud.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image4.htm
Olusliselt karmin, kui AT-ga , sest sisuliselt puudun igasugune muster. AT kloks jääl on sama, mis vormeli slick rehv. BFG AT-l on siisksi kerge kurrustus sees.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image4.htm
Olusliselt karmin, kui AT-ga , sest sisuliselt puudun igasugune muster. AT kloks jääl on sama, mis vormeli slick rehv. BFG AT-l on siisksi kerge kurrustus sees.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!