1. leht 1-st

Korraliku püsikiirusliigendi leidmine

Postitatud: N Juul 19, 2007 23:23
Postitas landy
Selgus ootamatult, et minu 1988 a. LR 90 jaoks müüdavate püsikiirusliigentite valik on üsna ahtake. Valida on kas Allmaksei B-varuosa(mille kavliteeti ma natukle aega umbusladan) või 8 (!) korda kallima originaalosa vahel.
Varuosa koodiks AEU2522 (nn. vanema tüübi liigend)

On keegi kunagi "Rimmer Bros-i", LR direct.com, Paddoc Spares või LR Centre-ga nende juppide teemal suhelnud?

Seal pakutakse tavalisi (B-osi?) hinnaga 20-40 naela. Kuidas nende kavaliteet võiks olla?

Kas Ascroft'i CV jount-id on tõesti nii head ja vastupidvad, kui räägitakse?
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_17.html

Postitatud: R Juul 20, 2007 09:12
Postitas Piloodihakatis
Vaatasin ka originaali hinda esindusest ja see on 12 200.-

Postitatud: R Juul 20, 2007 15:47
Postitas landy
Piloodihakatis kirjutas:Vaatasin ka originaali hinda esindusest ja see on 12 200.-
VALUS! :?
Isegi 5(!) aastse garantiiga Ascroft'i CV-de PAAR(!) on odavam.
Nendega võistelvad TR2 ja TR3 masinad kiidvad.

Postitatud: K Juul 25, 2007 15:50
Postitas RV8
Varsti peaks selguma ASCROFT i hind AEU2522 le, ma tegelen sellega. Hind webis mind ei huvita, jutt on sellest hinnast, millega ma ise saaksin osta sealt (või siin müüja)Varsti panen siia postituse. Jälgige teemat.

Postitatud: N Juul 26, 2007 10:39
Postitas RV8
aeu2522 hind oleks 14650 kr paar (2tki), hind sis. taransp+ k.maks. Võib olla neil, kes tegelevad krediitkaardiga tellimistuga, tasub ise proovida. Hoiatan taranspordi kulu osas, eelnevalt veenduge et taranspordi kulu on vastuvõetav. Kui kaardilt võetakse maha transpordi eest 90GBP d näiteks, mis ca 2000 kr, siis pärast pole midagi enam vehkida. tavaline postkulu võiks olla mõnesja krooni suurune.

Postitatud: L Juul 28, 2007 16:46
Postitas Urvo
Ise olen tellinud paddock spares'st ühele enda Rangele. Koos transaga tuli mingi 2,3k krooni paar, kui ma ei eksi. Ei taha uskuda, et täielik saast oli, kuna nendega sai paar korda metsas käidud ka ja ega ma seal V8'ga tagasi ka ei hoidnud ning kõik jäi ühte tükki. Seega soovitan!

Postitatud: L Juul 28, 2007 21:45
Postitas RV8
Paddock ise ei tooda, ainult pakendab ja vahendab. teiseks millise varuosakoodiga need osad olid? PK liigenditel on mitu varuosanumrit, millest osa enam ei kehti. kvalteetseud jõuülekande osi toodab Hardy Spicer i nimeline tootja, kuid nad ei tooda juba ca 2 aastat enam AEU2522 te. Seda osa pole kunagi kasutatud range roveril, ainult 90 ja 110 land rorver itel (defender). selle teema jutt onjust selle AEU2522 pk liigendi ümber tekinud.

Postitatud: R Jaan 18, 2008 15:32
Postitas landy
Said siis ASCROFT i AEU2522 püsikiirusliigendid installitud.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... /index.htm
Ilusad olid küll ja ehk ka sama vastupidvad. Eks aeg näitab.

Postitatud: R Jaan 18, 2008 21:34
Postitas LR90
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image1.htm

Landy, mis karpraua Sa sillatala külge oled keevitanud :?:

Postitatud: R Jaan 18, 2008 22:53
Postitas landy
LR90 kirjutas:http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image1.htm

Landy, mis karpraua Sa sillatala külge oled keevitanud :?:
See on tagumise praleelvarda kaitse.
See ei lase juba tugevdatud vardal ette poole kõveraks mainna ja taha poole kõvraks minekut takistab see:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage30.htm

Olen juba 2 tugevaks keevitatud varrrast kõveraks saanud. Nüüd kasutasin Luige Temami (R)(C) ptendeeritud tehnoloogiat. See peaks aitama

Postitatud: R Jaan 25, 2008 00:22
Postitas Trammijuht
peab ka väikse karpraua editoni tegema ja keevituse kätte võtma täitsa hea mõte....

Postitatud: L Jaan 26, 2008 16:03
Postitas RV8
Ashcroft Transmissions LTD on nende landypk liigendite tootja. As(s)croft kõlab valesti ja halvasti.

Postitatud: E Mär 31, 2008 20:11
Postitas Luik
Landy kirjutas:
LR90 kirjutas:http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image1.htm

Landy, mis karpraua Sa sillatala külge oled keevitanud :?:
See on tagumise praleelvarda kaitse.
See ei lase juba tugevdatud vardal ette poole kõveraks mainna ja taha poole kõvraks minekut takistab see:
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage30.htm

Olen juba 2 tugevaks keevitatud varrrast kõveraks saanud. Nüüd kasutasin Luige Temami (R)(C) ptendeeritud tehnoloogiat. See peaks aitama
veel näiteid, kolmest kohast toetatud, tänaseks on selge, et piisab ka kahest:
http://www.luige-team.ee/album/main.php ... temId=3008
http://www.luige-team.ee/album/main.php ... temId=3020

Oliver