300 Tdi

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

300 Tdi

Postitus Postitas Taisto »

Et siis kus võiks olla teostatav järgneva probleemi diagnoos?

"Küttesüsteem hakkas alla andma tagasi venemaale jõudes. Siiamaani on kiirendus olematu ja pedaal põhja suretab Discokera välja. Kui keegi aimab, milles asi andke teada. Küttefilter sai uus ja õhufilter puhastatud. Küttele läks sisse pihustipuhastuskeemia ja 2-takti õli."

Karla Auto ütles otse: mine esindusse!

Jaksu!
Maailm keerleb kui Discokera!
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Diagnostika

Postitus Postitas Taisto »

Et siis leidsin ise foorumist:

Test-rem ja Joes Garage?
Maailm keerleb kui Discokera!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Diagnostika

Postitus Postitas landy »

Taisto kirjutas:Et siis leidsin ise foorumist:

Test-rem ja Joes Garage?
Hah, neist saab loodetavasti abi. Eriti viimasest.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

kui mootor ei suitse, sis ilmselt on probleem kütuse etteandepumbas. see pump asub mootoriküljes, paremal pool. mis keemia ja mis õli läks kütusele hulka? Põletage ennem igaks juhuks see paagitäs ära, enne kui pumpa vahetate.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Mis tähendab, õhufilter sai puhastatud, minu teada saab teda vahetada.
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Postitus Postitas Taisto »

See tähendab, et võtad filtri välja ja uhad kompressorist vooliku kaudu kulgeva surveõhuga läbi :idea:

Kui ikka oled seal kus oled (loe: venemaa oblastis) siis parimal juhul saad kohalikust kaubastust UAZiku õhufilti, mille võib siis lõhki lõigata ja Discole sobitada :wink:
Viimati muutis Taisto, T Juul 24, 2007 09:45, muudetud 1 kord kokku.
Maailm keerleb kui Discokera!
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Seesama

Postitus Postitas Taisto »

Kütusele lisasin Lukoil 2-takti õli ja mingisuguse firma diisli pihustite puhastajat (ega seal vene küla vahel väga valida ei ole). Mis selle etteandepumba puhul võib siis olla? Et läbi pesta ja OK? Elik osta uus ja külge lajatada?

Palun nõud, kas Disco kütusepaagile saab ise korgi alla installeerida?

Ja millisel Disco versioonil on teine küttefilter paremas rattakoopas? Bensukal?
Maailm keerleb kui Discokera!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Taisto kirjutas:See tähendab, et võtad filtri välja ja uhad kompressorist vooliku kaudu kulgeva surveõhuga läbi :idea:
Loodetvasti ikka sees välapoole, muidu puhud need mikrokiud seal sees umbe ja mustuse ribidesse kinni.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Teist filtrit ei ole, on "settepott" raami siseküljel, tagasilla kohal, paremal ja kogumissõel paagis (saab ligi kaubaruumi põhja keskel olevast luugist). Etteandepump peaks olema dubleeritud (eraldiseisev membraanpump mootori küljes ja kõrgsurvepumba sisse ehitatud labadega etteandepump), membraanpumbas või mõnes stutseris võib olla sõel peidus. Kui töötava mootoriga filtri drenaazikraan avada, peaks sealt kütust päris korralikult pritsima, kui ei, on takistus enne filtrit.Plastpaagile korgi installeerimisega võib raskeks minna, võimalik ilmselt koos poltkinnitusega flantsiga. Lihtsamilmselt eelmainitud ava kaudu paak puhastada.
Raud on tore.
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Jamaha

Postitus Postitas Taisto »

Nonii.

Andruse diagnostiline süsteem näitas meile vea kätte. Hoopis väntvõlli pöörete andur on pekkis. Ja sellest ka ebaklapp näitude vahel, mida aju registreerib, millest omakorda jõukadu, kuna masin töötab säästurežiimil.

Tore kui mõned vead on ka odavad...

Jaksu!
Maailm keerleb kui Discokera!
Taisto
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 106
Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa

Postitus Postitas Taisto »

Või siis mitte...

Anduri vahetus ei aidand miskit.

Joe`s Garaaž puhastas neljanda pihusti ja sõit läks edasi.

Jahhoi....
Maailm keerleb kui Discokera!
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”