Lucas 4CU diagnostika

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: inseneer, landy

xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Lucas 4CU diagnostika

Postitus Postitas xz »

Kas sellel http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... ection.pdf lingil toodud juhiste järgi saab testri abil diagnoosida ka Lucas 4CU süsteemiga varustatud autot? (RR Classic '86)

Lisaks lugesin sealt lingilt avariilüliti kohta, millist oma auto küljest aga ei leia. Kas see võib olla kusagile mujale paigaldatud või ei olegi seda vanematel mudelitel?

Ja et mitte eraldi teemat teha küsiks siin ka ära, kas Tallinna kandis peale Vilojetti veel mõni usaldusväärne Land Roveritega tegelev töökoda on? Ja kui siis kus?
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Ise küsin, ise vastan: ei saa.

Aga kas '86 isendil puudub avariilüliti või on ta kuskil muus kohas?

Ja töökodade kohta sooviks ka endiselt informatsiooni.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

xz kirjutas: Aga kas '86 isendil puudub avariilüliti või on ta kuskil muus kohas?
Keeruline küsimus. Äkki aadu teab? Loomulikult võib otsida vastuseid neist alliktest:
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... ge%20Rover

http://www.bentleypublishers.com/product.htm?code=yvw3

xz kirjutas: Ja töökodade kohta sooviks ka endiselt informatsiooni.
Ega peale Vilojetti mujal seda stendi ei ole küll. Kui aadu tööandja juures seejuhuslikult veel alles on?

Miks Vilojetti väldid? Kas vaid hinnpärast?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
aadu
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 30
Liitunud: L Juul 02, 2005 19:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Vanemate aparaatide puhul jään vastuse võlgu. RRClassic-u kohta on mul inffi vähe. Ainult viimaste, 1995 a. autode kohta leiab midagi. Isegi diagnostiga ei ole võimalik selle aastakäigu auto puhul aidata.
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Eks jah, hinda veidi pelgan.

Muidu kokkupuudet nendega pole, nii et ei oska head ega halba arvata.

Aga nädalavahetus ees, üritan veel ise pusida ja kui hakkama ei saa, eks siis pöördun sinna.

Probleem muidu selline, et suri üks hetk välja ja enam käima ei lähe. Säde on olemas, kaitsmed OK, releed tunduvad OK, kahtlustan pumpa. On kellelgi kavalaid ideid selle kontrollimiseks või kisun paagi maha ja vaatan järgi?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

xz kirjutas:Eks jah, hinda veidi pelgan.
Muidu kokkupuudet nendega pole, nii et ei oska head ega halba arvata.
Seni on neile makstud raha seal käinute arvates asja eest olnud. Helista ja küsi Veiko Varikut. temal suur kogemuste pagas LR remontimisel.
Võid öelda, et klubist soovitati, saad soojema vastuvõtu!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Sai igasugu asju lahti kistud ja kokku tagasi pandud. Viga ei leidnud. Aga tööle hakkas :D ptui-ptui-ptui
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Lucas 4cu on bosch L Jetronic kes ei tea. Võite proovida vana bemmi oma ja saab tööle. Ainuke probleem on TPS ("lapatsi" andur) sisselaske kollektoris. Ma ei mõtle siin õhukulumööturit. BMW del oli see tühikäigu lülitiga, Lucasel ilma. Head tulemust küll ei saa, kuna asi peab RV le sobima. Ma kunagi teadsin seda LJ d nagu AK(Avtomat Kalashnikova) isegi mäletasin mis number ots kuhu läks. 4cu pole eriti töökindel äju. Milles on konkreetne probleem "ei käi vittu"? Küünlad mustad ja bensu kulu suur? Mul on isegi sele juraka sismemuse elektriskeem, aga sellest ei pruugi abi olla. Ma ehitasin endale ise uue. Hiljem tehti originaalile protees, töötab seegi nüüd.
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Pane pumba toide otse akult. Vaheta aju temp andur, mitte temp naidiku oma. need andurid asuvad korvuti esm silindri kohal sissel kollektoris.
vabandan mul on probleema klaviatuuri ja hiirega, neil vist linnugrip kallal.
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Küünlad on tiba mustad küll. Kütusekulu kohta veel kindlalt ei tea öelda, aga vist on ka see natuke liigsuur jah. Lisaks suitseb ta minumeelest natuke palju. Mitte mingit musta või sinist, aga selline hall suits, nagu külma ilma ja -mootoriga igal autol. Aga minu roveril tuleb ka soojalt. Kas siinkohal võib viga otsida sellest samast temp. andurist, mis valetab ajule, et mootor on külm ja seetõttu annab aju mootorile liiga rikast küttesegu? Või võib olla veel mõni viga? Kuidas anduri korrasolekut kontrollida? Takistust mõõtes? Kas see andur on vahetatav mingi suvalise auto LH-jetronicu omaga?
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Nii, surkisin edasi ja leidsin ühe katkise vaakumvooliku mootori tagumises küljes. Parandasin ära. Tundub, et justkui suitseks nüüd vähem, samas aga muutus tühikäik liialt madalaks ja kohati kipub gaasi järgi lastes välja surema. Oskab keegi midagi pakkuda?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10304
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rover'i V8 mootoritega on meil kõige rohkem mänginud härrased Peeter Utkin ja Priit Aus. Neimad ehk kõige pädevamd vastama.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Võiks proovida ettevaatlikult sätida tühikäigu pöördeid, see on kruvi sisselaskekolektori sisendi juures, seal kus sissetulev voolik lõped. Võib olla veel plommi all (pisike kummist kork). Kindlasti võtta paber ja märkida üless kuhu poole ja palju keerad, et saaks vajadusel tagasi kruvida. see ei pruugi tulemust üldse anda. Temp anduri saab panna suvalise, mis on jah. vedeliku oma ja mille keere ja pistik sobib, vanemate autode oma. Peaasi et korras oleks. Külmast peast võiks anduri takistus olla 2-3 kilooomi, kuumalt ca 600 ohmi. Saaksin täpsemalt järgi vaadata, mul selle anduri karakteristik olemas.
Võib olle veel olla avastamata õhulekeid, mis asja untsu keeravad. Segu kruvi, teadmiseks, asub õhukulumõõtjas, see on sisemine kuuskant, regullimiseks palju pöördeid, kindlasti paberi ja pliiatsiga, 5 min pärast enam ei pruugi mäletada kuhu kui palju keerasid. Hullemaks on alati lihtsam keerata.
aadu
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 30
Liitunud: L Juul 02, 2005 19:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

See voolik ongi vist tühikäigu oma. Kas see voolik läheb sisselaskekollektori tega olevasse regulaaatorisse? On seal ka pistik nelja juhtmega? Pöörete paikapanekuks võta see voolik ära, sulge mõlemad otsad, lülita kõik elektritarbijad välja. Siis regulli pöörded kuskile 700 kanti. Pärast, kui vooliku tagasi ühendad, peaks hakkama tühikäigupöördeid hoidma see julla, kuhu see voolik läheb(regulaator).
Ups, enne tuleb mootor töösoojaks lasta. :D
Reguleerkruvi on kuskil seal lähedal, kust see voolik tuleb., enne seguklappi.
Ta võib olla plekist korgiga suletud.
Tühikäigupöördeid ei regullita õhukulumõõtjast. Need on kaks eraldi asja ja kohta. :!:
xz
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: K Nov 30, 2005 20:37

Postitus Postitas xz »

Nii... proobleemid-probleemid endiselt. Samal ajal, kui RV8 soovitatud kruvisid kruttisin (märgatavat efekti tõesti polnud), otsustas bensupump sedakorda vist lõplikult saba anda. Vool taga raami juures olevasse pistikusse jõuab aga pump ei tööta. Proovisin isegi akult otse juhtme sinna vedada nii igaks juhuks, aga ikka ei midagi. Seega peab kõigepealt ilmselt uue pumba kuskilt saama, siis võib peenema regulliga edasi tegeleda.

Aga voolik on selline, et tuleb jah sisselaskest, siis on kolmik vahel, üks ots läheb bensurõhu regulaatorisse?, teine mingisse plastikjunni, millel juhtmed küljes.

Voolik kollektori küljest lahti ja otsad sulgemata asendis on tühikäik kuskil pealt 700-800 silma järgi. Järsul gaasi lahtilaskmisel langevad pöörded ilusti sinna 7-800 peale tagasi. Kui voolik külge ühendada, siis langevad pöörded 500-600 peale. Järsul gaasipedaali vabastamisel aga langevad pöörded pea nulli ja siis vahest korjavad ennast uuesti sinna 5-600 peale, vahest aga sureb välja. Otsi sulgeda veel ei taibanud ja praegu enam proovida ei saa :(
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”