Väike pilootprojekt 300 tdi mootori jahutussüsteemiga
Mäletamist mööda oli Series I puhul vist lusa tehasest selline lahendus peal.tt kirjutas:mu 300tdi jahutussüsteem sai imedepõllul popi ja noortepärase kuulkraan tjuuningu.
nimelt nüüd piiratud vooluhulk termostaadi korpusest veepumpa ja seeläbi väevõimuga pressitakse rohkem kuuma vett läbi salongi radika. tuba soe. ütleks, et pole kunagi nii soe olnudki
kevadel keeran kraani jälle lahti.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
To TT: selline "vene auto ribisüsteem" sobib Disco-le ideaalselt iluvõre taha. Parim mõõtude poolest on UAZ kaardin - mul on üks selline garaazi aknalaual ootamas, kui kellelgi peaks eksperimenteerimise soovi olema.
Aga alguse juurde tagasi - jupikese aega olen nüüd ümberehitatud jahutussüsteemiga ringi sõitnud. Pole mitte midagi ette heita, mootor soojeneb ilusti töötemperatuurini ja jääb seda hoidma. Ka senini külmima ilmaga (-15 kraadiga soojenes nobedasti).
Aga alguse juurde tagasi - jupikese aega olen nüüd ümberehitatud jahutussüsteemiga ringi sõitnud. Pole mitte midagi ette heita, mootor soojeneb ilusti töötemperatuurini ja jääb seda hoidma. Ka senini külmima ilmaga (-15 kraadiga soojenes nobedasti).
DISCO III ja jalamees
It Is Not Broken It Is British
It Is Not Broken It Is British
Saadanas, hea mõte. Tahan ka!tt kirjutas:mu 300tdi jahutussüsteem sai imedepõllul popi ja noortepärase kuulkraan tjuuningu.
nimelt nüüd piiratud vooluhulk termostaadi korpusest veepumpa ja seeläbi väevõimuga pressitakse rohkem kuuma vett läbi salongi radika. tuba soe. ütleks, et pole kunagi nii soe olnudki
kevadel keeran kraani jälle lahti.
Inseneer, kas sul veel neid kraane vedeleb?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Need kes kulgevad tava teedel neil on ventika vajadus üpris väike nii 300 kui ka TD5.200 puuduvad kogemused.
Mõlema mootoriga autodel on talveks meh ventikad kuuri seinapeale riputatud ja sinna on nad ka vahest suveks jäänud.Kes teab Hr Püttseppa siis tema DI 300 mootoriga sai vent eest võetud ja lähtdes tema sõnadest milles ma ei kahtle langes kütuse kulu .7L.Soojenemine aga toimus kiiresti.Selle autoga sai ka suvel pea 3 tonnist treilerit veetud ja ei kuumenend ka siis see üle.
TD5 vente olen isiklikult vähemalt 5 tk ära võtnud ja riiulisse pannud.Kõige ekstreemsemalt on vist käitutud Piloodihakatise D90 metsas ja kui see mootor tahab kuumaks minema hakata siis piisab salongi soojenduse Max peale lükkamisest ja tühikäigul tiksimisest.Olen ise sellega suvel treilaga teist autot vedanud ja polnud probleemi.
Muidugi sellistel juhtudel PEAB jahutusvedeliku kell korras olema ning rooli ja istme vaheline tihend peab sekkuma kui asi pole enam õige.
Edu
W
Mõlema mootoriga autodel on talveks meh ventikad kuuri seinapeale riputatud ja sinna on nad ka vahest suveks jäänud.Kes teab Hr Püttseppa siis tema DI 300 mootoriga sai vent eest võetud ja lähtdes tema sõnadest milles ma ei kahtle langes kütuse kulu .7L.Soojenemine aga toimus kiiresti.Selle autoga sai ka suvel pea 3 tonnist treilerit veetud ja ei kuumenend ka siis see üle.
TD5 vente olen isiklikult vähemalt 5 tk ära võtnud ja riiulisse pannud.Kõige ekstreemsemalt on vist käitutud Piloodihakatise D90 metsas ja kui see mootor tahab kuumaks minema hakata siis piisab salongi soojenduse Max peale lükkamisest ja tühikäigul tiksimisest.Olen ise sellega suvel treilaga teist autot vedanud ja polnud probleemi.
Muidugi sellistel juhtudel PEAB jahutusvedeliku kell korras olema ning rooli ja istme vaheline tihend peab sekkuma kui asi pole enam õige.
Edu
W
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Just. krt
Krt kui loogiliselt mõelda siis ei saa D2 jah suvel ta eriti kuumaks minna, enamusel kont peal ja selle ventikas paras turbiin ju. Vana RRCL oli ka el. ventikate peale tehtud, seal bens V8 3,5 5 aasta jooksul vist 1-2 korda läksid tööle.
Endal veel vast ei võta maha, ise tihti Riias ja seal suvel ja tööpäeva lõpus ikka parajad ummikud kesklinnas. Novembris oli et autos soe , musa mängib ja silm vajus kinni kesklinna ummikus.
Endal veel vast ei võta maha, ise tihti Riias ja seal suvel ja tööpäeva lõpus ikka parajad ummikud kesklinnas. Novembris oli et autos soe , musa mängib ja silm vajus kinni kesklinna ummikus.
totu kirjutas:Korras viscosidur ei suurenda küttekulu märgatavalt ja ei puhu ka oluliselt, on aga töökindlam kui el. ventilaator ja raske veoga suudab suurema õhukoguse radikast läbi vedada. Kütusekulu suureneb eelkõige ventika käitamiseks kulutataud võimsuse arvelt ja "odavaim" võimsuse ülekanne on mehaaniline. El. ajami võimsuskadu kompenseerub ajami täieliku väljalülitamise arvelt kui visco neelab puhkeasendis ikkagi väikese osa energiat.
mis rolli mängib elektriventika vs viscosiduri+ventika mass kui selline?Must Luik kirjutas: Kes teab Hr Püttseppa siis tema DI 300 mootoriga sai vent eest võetud ja lähtdes tema sõnadest milles ma ei kahtle langes kütuse kulu .7L.
sõber kutseka päevil olla ajaviiteks arvutanud, et poolhaakega veomasinal kahaneks küttekulu ca 10% kui oleksid all valuveljed. vähenenud pöörleva massi inertsi arvelt. arvutuskäigust ja täpsusest pole aimugi, meenus kunagine õlleklaasitagune jutt.